Заняття з малювання " Веселка"

Про матеріал
Ознайомлення дітей із технікою малювання аквареллю по вологому папері. Розвиток знання про властивості вологого паперу, навчання змішувати акварельні фарби. Формування у дітей вміння помічати красу рідної природи, розвиток творчої уяви, почуття кольору та композиції.
Перегляд файлу

Конспект заняття з малювання для дітей середньої групи з використанням нетрадиційної техніки (малювання аквареллю по вологому папері). «Веселка».

Тема. Веселка.

Мета. Ознайомити дітей із технікою малювання аквареллю по вологому папері. Розвивати знання про властивості вологого паперу, учити змішувати акварельні фарби. Формувати у дітей вміння помічати красу рідної природи, розвивати творчу уяву, почуття кольору та композиції. Виховувати охайність.

Обладнання. Аркуші паперу, пензлі, акварель, ємкості з водою, губка для змочування паперу, серветки, зразки робіт у техніці «акварель по мокрому папері», іграшка жабка.

Хід заняття.

1.Організаційний момент.

Вступна бесіда.

Сьогодні ми будемо малювати. Чи знаєте ви, що  потрібно для того щоб малювати? (папір, пензлі, фарби...) Чи все потрібне є на ваших столиках?  Ой, де ж папір?

2. Ігровий прийом.

— Ква-ква-ква. Я жабка чарівна, вмію говорити, співати, малювати, танцювати у гості до вас діти прийшла. Я підслухала, що ви будете малювати, і я хочу теж малювати, у ігри веселі з вами грати.

— Діти дозволимо жабці залишитись із нами малювати? (відповіді дітей)

— Але, чарівна жабко, ми не знаємо де наш папір для малювання.

— Ква- ква-ква. Я хотіла показати своїй мамі цей папір, і взяла його у вас, щоб вона мені купила. Але несучи назад я була необережна і розсипала папір у воду. Тепер ви не зможете малювати, бо аркуші паперу промокли. Вибачте, мені дуже шкода ква-ква.

— Діти, чи можна брати чужі речі без дозволу?

   Чому не можна?

Звичайно,  не можна брати чужі речі без дозволу, але ми тобі жабко пробачимо, адже ти так більше не будеш робити.

Проте, ми так хочемо малювати, що будемо сьогодні малювати на вологому папері. Деякі художники спеціально змочують папір у воду, щоб малюнок був цікавішим.

3.Пошуково- дослідницька робота.

Діти, подивіться на ці малюнки (демонстрація малюнків, один намальований на звичайному папері, інший на вологому).

— Чи вони схожі між собою?

— Чим схожі? ( однаковим малюнком, однакові кольори, однакові розміри).

— А чим вони відрізняються помітили?

— Так, один малюнок виконаний дуже чітко (контур, кольори), А на іншому фарби розтікаються, переходять одна в одну, контури нечіткі, ніби дощик їх розмив. Один із малюнків виконаний на вологому папері. Як ви думаєте який? Поясніть свій вибір?

4. Повідомлення заняття.

— І ми сьогодні спробуємо малювати на вологому папері, адже іншого у нас немає. І жабка дуже хоче із нами малювати. А малювати ми будемо веселку, яка піднімається над річкою, де живе наша жабка.

5. Дидактична гра: «Кольори веселки».

— А чи знаєте, діти, які кольори є у веселки?

— Коли це явище можна спостерігати?

— Щоб запам’ятати кольори веселки давайте вивчимо вислів:

Чепурний пузатий жук з’їв барвистий свіжий фрукт.

Ч - червоний

П - помаранчевий

Ж- жовтий

З – зелений

Б – блакитний

С – синій

Ф – фіолетовий

— Діти, давайте викладемо послідовно кольори веселки із смужок кольорового паперу на дошці.

6. Фізкультхвилинка.

Н. Май  « Веселка» ( діти імітують рухи відповідно до руханки) https://www.youtube.com/watch?v=o0t-LG-1F-c&feature=youtu.be

7.Показ та пояснення послідовності виконання роботи.

  Діти, коли ми малюємо на вологому папері, не обов’язково  використовувати для веселки усі сім кольорів.

Погляньте, беру червону фарбу, А потім одразу ж після неї жовту. Подивіться, що відбувається.

На межі червоної і жовтої фарби утворилась помаранчева як у веселки. Одразу за жовтою я малюю блакитну, на межі жовтої і блакитної утворилась зелена фарба. Тоді малюємо синю і фіолетову. Малювати веселку потрібно швидко, і в притул до попереднього кольору, тоді фарби зміщуватиметься утворюючи додаткові кольори. Таку картину ми отримаємо, коли аркуш  достатньо мокрий, якщо ні то його потрібно зволожити, інакше фарби не будуть розтікатися і змішуватися.

8. Практична робота.

— А тепер спробуйте ви працювати фарбами на вологому папері. Зверніть увагу, яку форму має веселка. Ще раз подивіться на дошку, де ви виклали послідовність кольорів веселки.

( Перевіряю папір, якщо сухий, то зволожую)

9. Виставка робіт.

— Ну, що жабко, бачиш які гарні роботи у нас вийшли, і не біда, якщо папір замокне у воді.

10. Підсумок.

Діти, скільки кольорів у веселки?

— Як ми отримали помаранчевий?

— Як ми отримали зелений?

— По якому папері ми сьогодні малювали?

— Вам сподобалося малювати цією технікою?

docx
Додано
9 січня
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку