Інтегроване заняття з паперопластики ,,Підводне царство,, (старша група)

Про матеріал

Інтегроване заняття для старшої групи з елементами паперопластики, розвитку мовлення, природи, соціуму

Перегляд файлу

Тема Підводне царство

Програмовий зміст. Продовжити ознайомлення дітей з живою природою, зокрема з мешканцями водоймищ. Формувати художню виразність дитячого мовлення, вміння відповідати на питання повними реченнями.

Розвивати пам′ять , творчість, уміння гармонійно поєднувати кольори, викликати бажання самостійно творити красу.Збагачувати досвід співробітництва і співтворчості під час створення колективної композиції

Виховувати почуття задоволення від своєї праці, дбайливе ставлення до природи, викликати бажання зберегти її красу в паперопластиці.

 

Попередня робота. Розгляд демонстраційного матеріалу з зображенням риб різних водойм, виготовлення плоскісних та об′ємних риб з кольорового паперу.Бесіди про життя морських, річкових та акваріумних тварин. Знайомство із зовнішнім виглядом і поведінкою окремих тварин.Малювання морських мешканців з опорою на наглядність. 

 

Обладнання, матеріали, інструменти:  ножиці, кольоровий папір, клей, простий олівець, кольорові олівці, пензлик для клею, серветки, клейонки, три паперові акваріуми різної форми, зразки  рибок.

 

 

 

 Хід заняття

 

 У хатах прозорих всі вони живуть,

 Можеш ти їх бачить, та не можеш чуть.

 ( Риби)

-Правильно, це рибки. У яких прозорих хатках вони живуть? (Озері, річці, морі, акваріумі).Якщо риби живуть в річці, як ми їх називаємо? (Річкові). Наведіть приклади річкових риб.( Щука, карась, сом, угор, рак...)

А якщо вони живуть в морі то як ми їх називаємо? (Морські). Наведіть приклади. ( Камбала, дельфін, скат, медуза, восьминіг, краб, кефаль,акула)

-Де ми можемо побачити рибок в нашій групі? (Підходимо до акваріума).

 

 Що за дивний дім такий?

 Не простий , а водяний.

 Він прозорий, хоч без вікон,

 Та красивий, чистий, світлий,

 А живуть внім молодці,

 Бо чудові всі плавці.

( Акваріум)

 

-Як називаються рибки, які живуть в акваріумі? (Акваріумні).

-Опишіть їх будиночок (круглий, світлий, гарний, затишний...).

-Назвіть рибок, що живуть в нашому акваріумі( гупі, меченосці, скалярії, золоті). Яку будову мають рибки? (Голова, очі та рот,плавники, хвіст, тулуб). Навіщо потрібні плавники та хвіст? Чим дихають риби? (Зябрами, через які проходить вода, насичена повітрям).

Загадка- жарт:

 

- Чому рибки мовчать, нічого не говорять? (Бо в рот набрали води).

 

-А зараз всі перетворяться на маленьких рибок.Вправа на емпатію ,,Я рибка,,

- Ти хто?

-Яка саме?

-Де живеш?

-Якого ти кольору?

-Що ти більше всього любиш робити?

-З ким товаришуєш?

-Де ти спиш?...

 

Фізкультхвилинка.

-Уявіть, що ми занурюємося під воду.Нас огортають теплі лагідні хвилі, нам легко дихається. Ось ми перетворюємося на цікавого дельфіна, що виглядає з води (стали на коліна, витягнули голівки вгору і рухаємо нею в сторони). Ось мандрує у своїх справах неземний коник(стоячм на колінах, руки опущені, рухаємо животиками вперед-назад). Дотепно перебирає своїми ніжками краб (присісти, спертися на руки позаду тулуба і рухатися вперед-назад.Ось відпочиває морська зірочка, розтавивши свої промінці у різні боки.

-Молодці! (Повертаємося до акваріума).

-Ой! Що це? (Дістаю лист з акваріума).

,,Добрий день, діти! Пишуть вам рибки вашої групи. Нам дуже подобається жити у вас, але нам би дуже хотілось товаришувати з мешканцями морів та річок. Ми впевнені, що ви добрі діти і допоможете нам в цьому. Якщо ви згодні , то за роботу. До нової зустрічі.

- З чого ми можемо зробити рибок?

-Що нам для цього потрібно?

-Дітки, виконаємо бажання наших рибок? Розділимося на три групи, у кожної буде свій акваріум різної форми. Рибки в кожному акваріумі теж будуть різні.

Самостійні діяльність дітей.

Виставка акваріумів.

-Діти, я дуже вами задоволена,ви добре попрацювали і отримали гарний результат, адже роботящі руки гори вернуть. Я впевнена, що рибки ,зроблені вами, потоваришують з рибками нашого акваріума і їм буде чим зайнятися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Комплексне заняття з паперопластики у старшій   групі на тему:,,Підводне царство,,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
1357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку