Логіко-математичний розвиток з використанням інноваційних технологій: палички Кюїзенера, LEGO-конструктор, флеш-картки

Про матеріал

Сприяти різносторонньому прояву логіко-математичних здібностей дітей, закріпити знання властивостей геометричних фігур, «цифр - сусідів», розумові процеси конструювання за словесною моделлю, шукаючи та встановлюючи закономірності; вчити працювати з паличками Кюїзенера, класифікуючи предмети та їх сукупності за якісними ознаками та чисельністю, вимірюючи кількість, висоту, довжину.

працювати з Лего-конструктором за технологією «6 цеглинок», здійснюючи усні обчислення, розв'язувати логічні задачі, працювати з «флеш-картками», «цифровим деревом», прагнучи самостійно знайти власні шляхи рішення завдань,виховання кмітливості, креативності та винахідливості, любові до математики.

Перегляд файлу

Інтегроване заняття

з пізнавального розвитку

Логіко-математичний розвиток з використанням інноваційних технологій: палички Кюїзенера,

LEGO-конструктор, флеш-картки Тема: «10 сходинок в країну Математики»

Підготувала вихователь ДНЗ №25 “Зірочка”

Линник Діна Василівна

 

Мета:  сприяти різносторонньому прояву логіко-математичних  здібностей дітей, закріпити знання властивостей геометричних фігур, «цифр - сусідів», розумові процеси конструювання за словесною моделлю, шукаючи та встановлюючи закономірності; вчити працювати з паличками Кюїзенера, класифікуючи предмети та їх сукупності за якісними ознаками та чисельністю, вимірюючи кількість, висоту, довжину.
працювати з Лего-конструктором за технологією «6 цеглинок», здійснюючи усні обчислення, розв’язувати логічні задачі, працювати з «флеш-картками», «цифровим деревом», прагнучи самостійно знайти власні шляхи рішення завдань,виховання кмітливості, креативності та винахідливості, любові до математики.

Роздатковий матеріал: цифрові будиночки, цифри, палички Кюїзенера, флеш-картки, геометричні фігури, ялбучка на липунцях, кульки, лего-конструктор, Котики, медалі «Розумні Совенята».

 

 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46110218_332913377536367_8850067038698209280_n.jpgХід заняття

Вихователь

Тож до справ беремось –

      Навчимось і розберемось,

      А усіх, що є в гостині,

      Привітаємо ми нині.

 

 

      Любі діти, до нас

      Завітали люди щирі.

      Привітайте в добрий час

      Гостей посмішкою й миром.

  1. Читання листа від Королеви Математики

Iгровий момент

 - Діти, коли я сьогодні відчинила вікно до нас в групу залетів ось цей конверт  і потрапив мені прямо в руки. Як ви думаєте, що там?  Скажіть, а ви хочете дізнатися, хто його написав? Я теж дуже хочу!

 (Відкриваю, читаю)

Добрий день, діти! Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр, задач. Знаю, що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш, ніж потрапити до мене, вам потрібно пройти через чарівні зупинки, на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви дізнаєтесь назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!

                                                                    З повагою, Королева

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 7 (00-00-13).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 7 (00-00-04).jpg - Ну що ж ви хочете зустрітися з Королевою? Тоді вирушаємо у подорож.

                                           Інтерактивна

                                        вправа

                                      «Потяг»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Зупинка «Геометрична»
  •              Ой, погляньте, сталася біда…. Наші друзі, геометричні фігури, дуже зголодніли. Слід їх врятувати, печивом геометричним нагодувати.
  • D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 2 (00-00-07).jpg             Печиво тримай – відповідний ротик обирай!

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Потяг»

  1. Зупинка «Сусідня»
  •              знаходження у цифровому будиночку пропущених цифр-сусідів.

- А на цій зупинці ми з вами зустріли не звичайні, а цифрові будиночки. У них мешкають цифри, які зовсім не знають своїх сусідів. I Королева дуже хоче, щоб допомогли цифрам. Допоможемо?

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46072404_751305945206833_999786236669329408_n.jpg- От, які ми молодці, допомогли цифрам розібратися з сусідами, та й не тільки вони, а й звірі, тепер знають, які сусіди можуть мешкати ось в таких будиночках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Потяг»

  1. Зупинка «Логічна» (у кожного на столах стоїть Котик, який розгубився і знає з чого йому почати. Допомагаймо!)
    1.        Перегляд площинного варіанту паличок Кюїзенера на дошці
    2.        Дидактична гра «Сходинки для майбутнього будиночка Котика»

Викладання дітьми паличок Кюїзенера «10 сходинок»

Читання вірша

Ми по сходинках крокуєм

І всі сходинки рахуєм.

10 кольорових сходинок

Всі ми знаєм назубок:

Перша – біла як сніжок.

Друга – з рожевих пелюсток.

Третя – зелен гай.

Четверта – червоний тюльпан.

П’ята – жовтого соняха цвіт.

Шоста – фіалки весняний привіт.

Сьома – чорний, пухнастий котик.

Восьма – смачний вишневий компоти.

Дев'ята – наш синій м’ячик.

Десята – оранжевий сонячний зайчик.

  1.        Викладання з паличок килимка для Котика (закріплення складу числа «7»)
  • Палички довжиною 7 см, 6 і 1 см, 5 і 2 см; 4 і 3 см.
    1.        Будинок для Котика
  • Використання технології «6 цеглинок» та «флеш-карток»
  • Будівництво для Котика хатинки на основі заданого матеріалу по флеш-картці.
  • D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46055906_271470240226302_7648288777860808704_n.jpgКонструктивно-будівельна гра «Іграшка для Котика» (лего-конструювання «Динозаврик» для Котика)

 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 4 (00-01-15).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 5 (00-02-10).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 6 (00-00-15).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 6 (00-01-09).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Потяг»

  1. Зупинка «Просторова» (палички Кюїзенера)

- Діти, ви не забули до кого ми йдемо в гості? Але ж якщо вона нас запрошує до себе, то й ми повинні будемо покликати її. Та ми ж знаємо шлях, зупинки, доріжку по якій повинні йти, а Королева – ні. Для того, щоб вона до нас потрапила, нам потрібно їй показати маршрут до нашого садочка.

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 11 (00-00-02).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 11 (00-00-34).jpgОтож, я називатиму кількість паличок, їх колір та напрямок у якому їх потрібно покласти (викладаємо доріжку з паличок)

1п. – вправо

1п.  – вгору (прямо)

1п. – вправо

1п. -  вгору

1п. – вліво

1п. – вгору

2п. – вправо

1п. -  вниз

1п. -  вправо

 

 

 

 

- Молодці! Наша Королева точно не заблукає і швидко знайде дорогу.

Інтерактивна вправа «Потяг»

  1. D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 10 (00-00-10).jpgЗупинка «Танцювальна»

Раз, два! Пострибали!

Три, чотири! Знову стали!

Руки вліво, руки вправо,

Руки вгору підняли.

Всі тихесенько присіли,

Потім знову підвелись.

Покрутились, звеселились,

Усміхнулись!

Й за науку знов взялись!

 

 

 

 

  1. Зупинка «Лісова»

Потрапили до чарівного лісу. Зустріч під ялинкою сумного Їжачка. Допомога Їжачку зібрати та порахувати яблука.

  1.        Дидактична гра «Цифрове дерево»
  2.        Дидактична гра «Веселий рахунок»
  1. Розв’язування Математичного кросворду, щоб далі подорожувати країною Математики.

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 8 (00-00-21).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 8 (00-03-01).jpg 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46085543_2274455542792283_6192778155711791104_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Потяг»

 

  1. Зупинка «Веселий лабіринт» (з лего-конструктора)
  •              З чарівного мішечка дитина витягає певного кольору паличку Кюїзенера і дмухає кульку від заданого місця до відповідного кольору лего-конструктора.
  1. От і виконали всі ми завдання – час зустрітися з Королевою. Тепер давайте ж подумаємо, як же зветься країна, у якій мешкає Королева.

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 9 (00-00-50).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 9 (00-01-48).jpgD:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\Кадр 9 (00-03-09).jpgДіти – МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46144902_1554163228019084_1392220752874307584_n.jpgА тепер час зустрітися з Королевою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Зустріч Королеви Математики та зупинка «Мультимедійна»

Дитина

Логіка, краса і сила -

Ось її прикмети,

Всіх вона приворожила –

Мрійників й поетів.

 

D:\ДНЗ\ЗАНЯТТЯ МАТЕМАТИКА\Заняття Країна Математики\Заняття\46125868_178112629810767_1062820392181170176_n.jpgКоролева:”Я чекала зустрічі з вами! Змогли мене переконати, що ви дійсно дуже розумні дітки. За вашу сміливість і знання, дарую вам, як найкращим знавцям математики, ось такі медалі «Розумні Совенята». Дякую, що мандрували пізнавальними зупинками, а головне те, що не просто мандрували, а й багато чому навчилися в цікавій країні, яка зветься -  Математикою. Хочу вас запросити на відеоперегляд «Країною Математики».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                      Підсумки заняття

 

Вихователь

Математику вивчати треба всім і всюди.

Будемо добре її знати - вік нам вдячна буде!!!

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку