Інтегроване заняття з розвитку мовлення ,малювання сенсорики та музичного виховання для першої молодшої групи в дитячому садку
Тема: «Веселі котики»
Програмовий зміст: Продовжувати знайомити дітей з народними іграми,пісеньками,потічками та загадками про кішку та її дитинчат. Учити дітей добирати та розміщювати біля кожного котика м`ячика «великий або маленький». Закріплювати уявлення дітей про колір,розмір,предметів. Заохочувати робити прості композиції з кружечків. Розвивати мовлення дітей,здатність до емоційного спілкування,комунікативні навички. Збагатити словник дітей назвами частин тіла,прикметниками та дієсловами ,що передають основні характеристики тварин. Спонукати дітей вживати пестливі слова (котик,кошенятко) та слова антоніми(кішка велика ,кошенята маленькі). Розвивати зв’язне мовлення дітей ,естетичний смак,дрібну моторику рук. Виховувати дбайливе ставлення до тварин ,самостійність та охайність.
Матеріал: кішка з кошенятами,вірш М.Познанської «Коли киця любить, а коли сердиться»,Колискова пісня «Ой котику,котику»,фарби,папір,різнокольорові м`ячики.
Хід заняття
До дітей забігає кішка з кошенятами
Вихователь – Хто з хвостиком і вушками
у кого лапки з подушками?
як ступа ніхто не чує,тихо крадучись полює
утікають геть від «кішки»
Діти хто прийшов до вас у гості?
Як називають дитинчат кушечки?
Як кушечка піклується про своїх дитинчат?
Як ми піклуємося про кошенят?
Пальчикова гімнастика «Котик»
Котик пухнастий ,
Вушка маленькі,
Лапки м`якенькі,
Кігті гостренькі .
Вихователь : - киця як по спинці
Гладжу киценьку свою,
Як дарую їй гостинці
Кашку ,молочко даю.
Киця сердиться на мене як смикну її за хвіст:очі робляться зелені
І не п`є тоді й не їсть.
Киця принесла кошик ,а в ньому різнокольорові м`ячики
Вихователь: подаруймо нашим котикам м`ячики ,щоб вони гралися разом з нами (вихователь заохочує дітей до малювання різнокольорових м`ячики пальчиком).
Дидактична гра :«Що є в котика?»
Вихователь: У котика довгий красивий та пухнастий ?(хвостик)
У котика блискучі,зелені та пильні ?(очі)
У котика довгі,білі та пишні ?(вуса)
У котика сіре,тепле та пухнасте ?(хутро)
(Вихователь пропонує погладити котиків. Вони пухнасті та м`якенькі)
Вихователь пропонує погодувати кішку при цьому розповідає вірш
-кицю, кицю де була?Що ти їла ,що пила
-я на річці була ,там водичку пила. А що їла – не скажу , тільки хвостиком покажу .
Вихователь : Маленькі кошенята хочуть спати. Давайте проспіваємо пісеньку «Ой котику,котику»
Ой ,котику,котику, мальований хвостику, не ходи кругом хати,не збуди нам дитяти, дитятко маленьке спати раденьке..а,а,а.
Киця дарує дітям різнокольорові м`ячики. Діти граються м`ячиками і дякують киці!