Інтегроване заняття по розвитку мовлення, ознайомлення з природним довкіллям.
Тема. «Снігурці на допомогу»
Програмовий зміст.
Розширити уявлення дітей про зміни, які відбуваються в природі, збагатити словник дітей словами, що передають характерні властивості зими, вчити вживати прикметники, дієслова, епітети, порівняння, синоніми, антоніми.
Удосконалювати вимову звуків рідної мови, розвивати фонематичний слух.
Вчити дітей мислити нестандартно, розв’язувати логічні завдання, самостійно знаходити рішення поставлених проблем. Виховувати любов до рідної природи, естетичне сприймання довкілля, вміння працювати творчо, добиватися поставленої мети.
Виховувати уважність та творчість, любов та емоційне ставлення до Новорічного свята, повагу до Діда Мороза та Снігурки.
Бажання визволити її з полону.
Вихователь.
Діти, скоро у нас буде новорічне свято і до нас завітає Дід Мороз, але без Снігурки, бо вона потрапила у полон до Баби-Яги. Нам потрібно ії визволити. Але хитра зла Яга Снігурку просто не відпустить, якщо ми не справимося із завданнями, які вона нам надіслала. За кожну правильну відповідь Яга дає ключ від замку тих дверей, де знаходиться Снігурка.
У першому конверті знаходяться такі завдання:
У другому конверті Баба-Яга надіслала загадки, слухайте уважно:
Хуга гуляє, коли це буває?
( Взимку )
Взимку – білий.
( Зайчик )
пухнасте як квочка.
Крил не має, а гарно літає?
( Сніжинка )
та кличуть дітки завжди мене,
щоб я на свято до них прийшла,
подарунків багато їм принесла.
( Ялинка )
Молодці, дітки, із цим завданням ви справились, от і ключик від 2-го замка.
Фіз. хвилинка «Пташенята».
У третьому конверті нам потрібно утворити нові слова.
Сніг - сніговий, снігуронька, сніговик, сніжинка, снігопад.
За це завдання Костяна Нога теж дає вам ключ.
У четвертому конверті:
Д/в. «Скажи навпаки».
Білий – чорний
Добро – зло
Мокрий – сухий
Твердий – м’який
Мовчати – говорити
Будувати – ламати
Давати – забирати
І за це завдання ви отримуєте ключ.
У п’ятому конверті завдання «Скажи одним словом».
Д/в «Навпаки».
Посуд – це…
Одяг – це…
Взуття – це…
Д/в «Що зайве?»
За це завдання ключ від - п’ятих дверей.
У шостому конверті назвати маму(ведмедя, лисеня, зайченя).
Д/в «Назви дитинча».
( Собака, кішка, корова ) – цуценя, кошеня, телятко.
За це ви отримуєте ключик від 6-х дверей.
У сьомому конверті таке завдання: «Хто, що робить?»
Лікар – лікує
Повар - …
Вчитель - …
Вихователь - …
Будівельник - …
Водій - …
Д/в «Кому, що потрібно для роботи?»
Лікарю – ліки
Повару – продукти
За це завдання ви отримуєте ключ від 7-х дверей.
У 8-му конверті:
Д/в «Порівняй предмети»
( кераміка – дерево, гума – скло ).
Д/в «З чого зроблено?»
М’яч – гумовий, дошка – дерево, лампа – скло…
У дев’ятому конверті Баба-Яга питає , чи знаєте ви, дітки, які птахи відлетіли, а які залишилися зимувати?(Перегляд картинок з птахами ).
Підведення підсумків заняття.
Ще Костяна Нога, зла Яга, хоче щоб ви порівняли зиму і літо, описали.
Ну от і все.
Завдання виконали. За 9-те завдання теж ви отримуєте ключ.
І я разом переверну усі ключі, а хто зможе, нехай прочитає, що там написано.
В |
І |
Д |
Ч |
И |
Н |
Е |
Н |
О |