Інтегроване заняття з розвитку мовлення та аплікації "Зимові дива"

Про матеріал
Інтегроване заняття для дітей старшої групи з розвитку мовлення та аплікації
Перегляд файлу

 

 

 

 

Інтегроване заняття з розвитку мовлення та аплікації.

«Зимові дива»   сер .гр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь ДНЗ «Лісова казка»

Скорохід Надія Володимирівна.


Програмовий зміст: Закріпити  раніше набуті знання про пори року зима та її ознаки. Продовжувати вчити уважно слухати казку, розуміти її та відповідати на запитання вихователя . Розвивати мовлення, пам'ять, окомір, кисті рук, позитивні емоції. Виховувати акуратність ,самостійність та посидючість на занятті.

Матеріал: Аудіо «Як ялиночки стали колючими», аркуш паперу, зелені трикутники ,клей, голочки ялини, фарби, губка з прищіпками, трубочка, кольорові кульки з кольорового паперу, вушні палочки, серветки, запис дид.гри «Де чиї сліди?», запис таночка «Ялиночка», баночки (уявні) з духами.

Сюрпризний момент: Лиска, листівка, чарівний мішечок.


Вихователь. Доброго дня! Гості і малята!

Привітайтесь дітки з гостями.

Діти. Доброго ранку Тебе я вітаю, щастя ,здоров’я Тобі я бажаю.

Вихователь. Скажіть будь-ласка, яка зараз пора року?

Діти. Зима.

Вихователь. Взимку ,які звірі сплять?

Діти. Ведмідь, їжак.

Вихователь. Де ведмідь спить?

Діти. У барлозі.

Вихователь. А їжачок?

Діти. Згортається в  клубочок.

Вихователь .А ще зайчик взимку змінює шубку, на яку?

Діти. На білу.

Вихователь. Взимку дуже багато свят і зараз ми готуємось до Різдва та Нового року. Ми всі чекаємо на диво. А яке? Відгадаємо загадку.

В неї гарні ,пишні віти і колючок не злічити, не байдужа до прикрас на свята спішить до нас. Що це ?

Діти. Ялиночка.

Вихователь. Це дерево ,яке прикрашають, щоб зустріти Новий рік. А чим прикрашають?

Діти. Кульками, намистом, цукерками.

Вихователь. В ялиночки листочки чи колючки?

Діти. Колючки!

Вихователь. А звідки в неї колючки? Я пропоную послухати казочку « Як ялиночки стали колючими»

( фізкультхвилинка)

Вихователь. Тіло з вами розім’яли. А тепер розімнемо наші пальчики.

( пальчикова гра)

Вихователь. Перед вами є аркуш паперу і трикутнички зеленого кольору (великий, менший і найменший). Спочатку ми наклеюємо великий трикутник, зверху менший і найменший і з’явиться ялиночка. А щоб ялиночка пахла, ми зверху наносим клей і посипаємо голочками ялини. Зверху покладемо серветку і подмухаємо, щоб підсохло. Вдихнули запах ялиночки, пахне?

Діти. Так!

Вихователь. А щоб вона стала святковою, новорічною, її потрібно прикрасити кульками. У вас є трубочки і кожну кульку ми будемо переносити на  ялиночку. ( Діти трубочкою переносять паперову кульку на ялиночку, де раніше розмістили крапочку клею.)

Вихователь. В нас є губки з прищіпкою. Вмокаємо в розведену фарбу голубого кольору і проводимо над ялиночкою (небо) і внизу(сніг). А тепер наклеємо зверху хмаринки (білого кольору) і сонечко. Давайте ми з вами прогуляємося, але перед тим ми одягнемось(імітація) і покропимося духами(імітація, діти мають паперові кришечки і мають знайти відповідну баночку. Кришечки та баночки мають однакову геометричні фігури). Поклади кришечку на свої духи.

Вихователь. Ось ми на прогулянку пішли і до лісу забрели. Давайте доторкнемось до ялиночки. Колить?

(заходить лисичка)

Лисичка. Хто по лісу тут гуляє, в мене дозволу не питає?

Вихователь. Дітки, а хто це?

Діти. Лисичка!

Вихователь. Лиско, не будь така зла, ми по лісі гуляєм і нічого не ламаєм.

Лисичка. Щось мені сумно у лісі. Десь Ведмідь подівся?

Вихователь. А ми  тобі скажемо де він.

Діти. Спить ведмедик у барлозі.

Лисичка. І зайця не бачу.

Вихователь. Дітки, а чому лисичка зайця не бачить?

Діти. Бо зайчик став білим і ховається у сніжку.

Вихователь. Щоб тобі сумно не було, ми пограємося в дид.гру «Де чиї сліди?»

Вихователь. А хочеш, лиско, ми прикрасимо ялиночку і лісові звірята обов’язково до тебе прийдуть і тобі не буде сумно, будете гратися і дізнаватися чиї сліди були біля ялиночки.

( діти прикрашають ялиночку)

Лиска. Ой, яка ялиночка гарна стала!

Вихователь. Ось прийдуть звірята до ялиночки і будете разом танцювати.

(танець « Гарна в нас ялиночка»)

Лиска. Дякую, малята, що розвеселили. Ось вам гостинці у торбинці і листівка від звірят( дарує об’ємну листівку зі сніговиками і ялиночками).

Вихователь. А нам час повертатись. Вдихніть запах ялинки. У листівці є сніговички, а в нас біля ялиночки немає.(підготовлені дві білі кульки з паперу, велика і мала, відерце, носик)А щоб наша диво картина була гарною, потрібно, щоб падав сніжок. Ватну палочку вмокуємо в розведену фарбу і наносимо на аркуш.

(діти роблять сніжок)

Вихователь. Яка гарна в нас вийшла листівка. ЇЇ можна подарувати близьким людям під Новий рік.

(Діти дістають гостинці з торбинки від Лиски(цукерки))

(Підсумок заняття)

 

 

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку