Інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням коректурної таблиці «Кольори» для дітей молодшого віку
Мета: продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття «кольори»; закріпляти назви кольорів; вчити узгоджувати іменники з прикметниками у роді та числі; вчити працювати за коректурними таблицями та діяти за вказівкою вихователя; розвивати діалогічне мовлення; вміння аналізувати; виховувати стійкість уваги.
Хід заняття:
Ви сьогодні вже проснулись?
- Добрий день!
- Мамі зранку посміхнулись?
- Добрий день!
- Всі ми радо потягнулись!
- Добрий день!
- Один одному всіміхнулись!
- Добрий день!
Дерев’яний
Та довгенький,
Маю носик я
Гостренький.
На білому
Слід лишаю
І всіх діток
Потішаю.
(Олівець)
Нумо, друзі, швидко в коло, посміємось кольорово.
Ха-ха-ха, луна казково, ( оплески над головою),
Хі-хі-хі, це кольорово, ( крокують на місці),
Хо-хо-хо, це жартома, ( стрибки на місці),
Не смієшся ти? Дарма!
Пальчик об пальчик – стук, стук,
Кулачками – тук, тук,
Плеснемо в долоньки – плесь, плесь,
Заховались пальці десь.
Пальчики маленькі, де ви заховались?
Пальчики зраділи, пішли танцювати,
Весело малятам з пальчиками грати.
Вправа «Накрити предмет певного кольору, що ще буває таким»
Вправа «Швидко накривай, картинку називай»
Вправа «Хто сховався під цифрою» (синій м’яч)
Вправа «Відгадай за описом»