Інтегроване заняття з використанням коректурних таблиць для дітей середнього дошкільного віку. «Зимова казка»

Про матеріал
Мета: розвивати пам'ять, уміння висловлювати особисту думку, логічне мислення; виховувати любов до природи, бажання допомагати зимуючим пташкам; розширювати та поглиблювати знання дітей про ознаки зими та зимові речі, про природу взимку та зимові розваги; закріпити знання малят про поведінку диких тварин взимку; активізувати та поповнювати лексичний запас, уміння будувати складносурядні речення; повторити природні явища взимку.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням коректурної  таблиці «Кольори» для дітей молодшого віку

Мета: продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття «кольори»; закріпляти назви кольорів; вчити узгоджувати іменники з прикметниками у роді та числі; вчити працювати за коректурними таблицями та  діяти за вказівкою вихователя; розвивати діалогічне мовлення;  вміння аналізувати; виховувати стійкість уваги.

Хід  заняття:

  1.                   Привітання «Ми сім’я»

Ви сьогодні вже проснулись?

- Добрий день!

- Мамі зранку посміхнулись?

- Добрий день!

- Всі ми радо потягнулись!

- Добрий день!

- Один одному всіміхнулись!

- Добрий день!

  1.                   Загадка – знайомство з сім’єю олівців

Дерев’яний

Та довгенький,

Маю носик я

Гостренький.

На білому

Слід лишаю

І всіх діток

Потішаю.

(Олівець)

  • Діти, подивіться хто до нас сьогодні завітав, та це ж справжня сім’я олівчиків. Ось і тато, ось і мама, ось синочок, ось і донечка. Погляньте, які вони яскраві, різнокольорові. Який колір має мама, тато, синок і донечка. Правильно., А давайте ми з ними пограємось?
  1.                   Корекційна вправа «Олівці» (матеріали: олівці різного кольору та розміру. Завдання надруковані. Діти мають за зразком викласти олівчики)
  2.                   Д/г «Твій улюблений колір» (діти передають по колу олівець і називають свій колір)
  3.                   Д/г «Що буває такого кольору» (вихователь кидає м’яч,  запитує: «Шо буває зеленого…)
  4.                   Фізхвилинка «Кольорово»

Нумо, друзі, швидко в коло, посміємось кольорово.

Ха-ха-ха, луна казково, ( оплески над головою),

Хі-хі-хі, це кольорово, ( крокують на місці),

Хо-хо-хо, це жартома, ( стрибки на місці),

Не смієшся ти? Дарма!

  1.                   Пальчикова гра

Пальчик об пальчик – стук, стук,

Кулачками – тук, тук,

Плеснемо в долоньки – плесь, плесь,

Заховались пальці десь.

Пальчики маленькі, де ви заховались?

Пальчики зраділи, пішли танцювати,

Весело малятам з пальчиками грати.

  1.                   Робота з коректурними таблицями:

Вправа «Накрити предмет певного кольору, що ще буває таким»

Вправа «Швидко накривай, картинку називай»

  • ловить мишей;
  • з них будують іграшкові будинки;
  • стрибає та скаче;
  • його одягають дівчинці;
  • використовують для малювання;
  • беруть на свято;
  • буває після дощу.

Вправа «Хто сховався під цифрою» (синій м’яч)

Вправа «Відгадай за описом»

  • маленька, руденька, пухната;
  • синій, круглий, великий;
  • м’якенький, пухнатий, чорний;
  • трикутний, красивий, жовтий;
  • різнокольорові, квадратні, будівельні;
  • легка, святкова,червона.
  1.                   Підсумок заняття

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олена Сененко
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
576
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку