Конспект заняття старшої групи з використанням коректурних таблиць «Цікаві казки»

Про матеріал
розвивати в дітей зв’язне мовлення, мислення, фантазію, кмітливість, зосередженість, дружелюбність; виховувати любов до казок, дружні між дітьми; продовжувати вчити дітей бути ввічливими, говорити добрі, лагідні слова; збагачувати словник дитини за допомогою звуконаслідування; викликати бажання співчувати людям, які потрапили в біду, чужому горю.
Перегляд файлу

Конспект заняття  старшої групи з використанням коректурних таблиць

«Цікаві казки»

Мета: розвивати в дітей зв’язне мовлення, мислення, фантазію, кмітливість, зосередженість, дружелюбність; виховувати  любов до казок, дружні між дітьми; продовжувати вчити дітей бути ввічливими, говорити добрі, лагідні слова; збагачувати словник дитини за допомогою звуконаслідування; викликати бажання співчувати людям, які потрапили в біду, чужому горю.

Матеріали: іграшкова Баба Яга, квіти, іграшкові звірята, казкові герої  готові заготовки з кольорового паперу,  клей, серветки, коректурні таблиці «Вгадай казку», «Відгадай за описом».

Хід заняття

  1. Психогімнастика

Вихователь. Дітки, ви любите казочки? Давайте ми з вами їх пошукаємо. Давайте з вами уявимо, що ми потрапили в «Кімнату казочок». Здається мені, що не тільки ми з вами шукаємо казочку, а й наші казкові герої.

Ми візьмемося за руки

Веселіше стане нам,

Бо у групі всі ми друзі,

Усмішки даруєм вам.

Треба разом привітатись

Дружно голосно сказати!

Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться.

  • А тепер тихесенько сідаємо за столики. Здається, я щось чую. Можливо це до нас іде казка?
    1. Сюрпризний момент

Баба –Яга. Хто це тут галасує? Хто не дає мені спокою? Чого сюди прийшли? Що вам тут потрібно?

Вихователь. Добрий день, шановна! Ви пробачте нас будь-ласка, ми не хотіли вас турбувати! Ми шукаємо казку, ви не зустрічали її?

Баба–Яга. Що, що? Казку? Як же мені набридли ваші казки! Немає їх! Я їх зачаклувала. Є тільки одна казка – вона про мене, і в цій казці тільки я одна! І не зліть мене!

Вихователь. Діти, Баба – Яга добра чи зла? А в казках вона яка? Знаєте, діти, адже Баба–Яга не завжди була злою. Колись вона була маленькою, гарненькою дівчинкою. Але одного разу дівчинка впала, зламала ніжку і нога у неї стала кривенькою і некрасивою. Деякі діти і дорослі почали сміятися та глузувати з дівчинки. А чи можна сміятися над чужим лихом? От дівчинка і замкнулася в собі, припинила дружити з дітьми, злилася, накопичувала в собі все більше зла і врешті – решт стала злою, некрасивою, почала капостити.

  1. Мовленнєва вправа

А давайте ми з вами спробуємо сказати добрі, лагідні слова Бабі – Язі, а ще краще подаруємо їй «квіти доброти». У мене є квіти, ви візьміть по одній квіточці та подаруйте її Бабусі, промовляючи гарні слова

  1. Робота з коректурною таблицею «Відгадай за описом»
  • Добра, працьовита, мила (Попелюшка).
  • Працьовитий, голосистий, поважний (Півник).
  • Сміливий, дерев`яний (Буратіно)
  • Страшна, зла, підступна (Баба яга)
  • Сміливий, ловкий, дружній (Чиполіно).
  • Мудрий, хитрий (Кіт у чоботях).
    1.  Робота з коректурною таблицею «Впізнай казку»
  •                   Сидить півник на печі, їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає, мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати, в лиски півника забрати. (Котик і Півник)

  •                   Вигнав дід козу із хати, та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув, зайцю хатку повернув. (Коза – Дереза)

  •                   Знайшов Півник колосок, змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі, пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав, бо жоден з них не помагав. (Колосок)

  •                   Він кругленький і рум’яний, і такий смачний, духмяний.

Він баби й діда втік – не повернеться повік. (Колобок)

  •                   Дід на славу працював: і садив і поливав.

Виросла вона на диво, що і вирвати не можливо. (Ріпка)

  •                   Ця хатинонька маленька усіх прийме зимувати,

Тільки гостеві потрібно голосно себе назвати. (Рукавичка)

  1. Дидактична гра «Навпаки»

Вихователь промовляє дітям фрази із знайомих казок, а діти доповняють їх словами, що є протилежними за змістом.

  • Півник працює, а мишенята… (ледарюють)
  • Яєчко не просте, а … (золоте)
  • Півник один, а мишенят … (двоє)
  • Матуся добра, а мачуха…(зла)
  • Ведмідь великий, а зайчик…(маленький)
  • Мишенята ледачі, а півник… (працелюбний)

Баба–Яга. Молодці дітки! Тепер я дійсно переконалась що ви заслуговуєте, щоб казочки жили у вас.

Вихователь. Дякуємо вам бабусю, що віддали нам казочки. Діти, давайте ми з вами зробимо для бабусі подарунок. Подаруємо їй квіти.

  1. Підсумок заняття.

 

 

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку