Інтегроване заняття з використанням коректурних таблиць для дітей середнього дошкільного віку. «Зимова казка»

Про матеріал
Мета: розвивати пам'ять, уміння висловлювати особисту думку, логічне мислення; виховувати любов до природи, бажання допомагати зимуючим пташкам; розширювати та поглиблювати знання дітей про ознаки зими та зимові речі, про природу взимку та зимові розваги; закріпити знання малят про поведінку диких тварин взимку; активізувати та поповнювати лексичний запас, уміння будувати складносурядні речення; повторити природні явища взимку.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням коректурної  таблиці «Кольори» для дітей молодшого віку

Мета: продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття «кольори»; закріпляти назви кольорів; вчити узгоджувати іменники з прикметниками у роді та числі; вчити працювати за коректурними таблицями та  діяти за вказівкою вихователя; розвивати діалогічне мовлення;  вміння аналізувати; виховувати стійкість уваги.

Хід  заняття:

  1.                   Привітання «Ми сім’я»

Ви сьогодні вже проснулись?

- Добрий день!

- Мамі зранку посміхнулись?

- Добрий день!

- Всі ми радо потягнулись!

- Добрий день!

- Один одному всіміхнулись!

- Добрий день!

  1.                   Загадка – знайомство з сім’єю олівців

Дерев’яний

Та довгенький,

Маю носик я

Гостренький.

На білому

Слід лишаю

І всіх діток

Потішаю.

(Олівець)

  • Діти, подивіться хто до нас сьогодні завітав, та це ж справжня сім’я олівчиків. Ось і тато, ось і мама, ось синочок, ось і донечка. Погляньте, які вони яскраві, різнокольорові. Який колір має мама, тато, синок і донечка. Правильно., А давайте ми з ними пограємось?
  1.                   Корекційна вправа «Олівці» (матеріали: олівці різного кольору та розміру. Завдання надруковані. Діти мають за зразком викласти олівчики)
  2.                   Д/г «Твій улюблений колір» (діти передають по колу олівець і називають свій колір)
  3.                   Д/г «Що буває такого кольору» (вихователь кидає м’яч,  запитує: «Шо буває зеленого…)
  4.                   Фізхвилинка «Кольорово»

Нумо, друзі, швидко в коло, посміємось кольорово.

Ха-ха-ха, луна казково, ( оплески над головою),

Хі-хі-хі, це кольорово, ( крокують на місці),

Хо-хо-хо, це жартома, ( стрибки на місці),

Не смієшся ти? Дарма!

  1.                   Пальчикова гра

Пальчик об пальчик – стук, стук,

Кулачками – тук, тук,

Плеснемо в долоньки – плесь, плесь,

Заховались пальці десь.

Пальчики маленькі, де ви заховались?

Пальчики зраділи, пішли танцювати,

Весело малятам з пальчиками грати.

  1.                   Робота з коректурними таблицями:

Вправа «Накрити предмет певного кольору, що ще буває таким»

Вправа «Швидко накривай, картинку називай»

  • ловить мишей;
  • з них будують іграшкові будинки;
  • стрибає та скаче;
  • його одягають дівчинці;
  • використовують для малювання;
  • беруть на свято;
  • буває після дощу.

Вправа «Хто сховався під цифрою» (синій м’яч)

Вправа «Відгадай за описом»

  • маленька, руденька, пухната;
  • синій, круглий, великий;
  • м’якенький, пухнатий, чорний;
  • трикутний, красивий, жовтий;
  • різнокольорові, квадратні, будівельні;
  • легка, святкова,червона.
  1.                   Підсумок заняття

 

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку