інтегроване заняття "За життя без сміття"

Про матеріал
спонукати дітей застосовувати наявні знання про якості предметів та навколишній світ на практиці; знаходити шляхи розв'язання творчих завдань; дати дітям уявлення про те, що будь-яка річ має своє призначення ,а після того як вона виконала своє призначення ,їй можна знайти нове застосування.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

                          Інтегроване заняття   з використанням ікт

                                     для дітей для старшої групи

 

                                 « ЗА ЖИТТЯ – БЕЗ СМІТТЯ»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

 

 

                                                                                     Завідувач : Потьомка С.Г.

 

 

 

Програмовий зміст: спонукати дітей застосовувати наявні знання про якості предметів та навколишній світ на практиці; знаходити шляхи розв'язання творчих завдань; дати дітям уявлення про те, що будь-яка річ має своє призначення ,а після того як вона виконала своє призначення ,їй можна знайти нове застосування.

Вправляти дітей в прямій та оберненій лічбі, просторовому орієнтуванні, формувати уявлення про склад числа,впорядковуванні паличок по довжині, співвідношенні числа і цифри,що його позначає;закріпити знання про геометричні фігури та кольори.

Підвищити загальний рівень культури мислення дітей. Познайомити дітей із новими прийомами у подачі матеріалу-прийомами винахідництва; формувати якості творчої людини.

Закріпити знання дітей про збереження довкілля і здоров'я людини,розвивати пізнавальний інтерес,логічне мислення,вміння відповідати на запитання,вільно висловлювати свою думку. Виховувати екологічне ставлення до знайомих речей.


 

 

-Діти ,сьогодні у нас на занятті гості. У народі кажуть: «Добрий гість- дому радість». Сподіваюсь,що ви як і я,раді нашим гостям,тож привітаємося з ними і подаруємо їм свої посмішки.

(чути дзвінок)

-Діти ,нам телефонує хтось по скайпу. (мультимедійна презентація)

  •                  Погляньте ,що означає цей знак ? Хто це просить нас про допомогу?
  •                  Ось і двері казкові. Діти ,я зрозуміла ,це казка нас просить допомогти.
  •                  Поглянемо ,що за казковими дверима.

Презентація казки « Дідусева грядка».(презентація супроводжується розповіданням казки)

АВТОРСЬКА  ЕКОЛОГІЧНА  КАЗКА  « ДІДУСЕВА  ГРЯДКА»

Жили – були  дід та баба

Одного разу взяв дід мотику

Зробив на городі  грядку велику

Зробив на грядці ямки невеличкі і  посадив  овочі.

Минуло  не день і не два і не три

 На грядці не ростуть навіть бур’яни .

Журиться наш дідусь , бабцю гукає.

Бабця глянула на грядку

І сказала  по порядку:

«Треба грядку доглядати !

 Треба її поливати!»

Пішов дід до річки

Зачерпнув  водички,

Зачерпнув , поглянув : « Ова !»

У річці дуже брудна вода.

Стали журитися дідусь і бабуся

Кличуть на поміч внучку Настусю.

( говорить Настуся)

  • «Хіба ,ви не знали?

Не можна брати з річки воду,

У річці відходи  від міського заводу!

Щоб насіння почало проростати

Треба грядку посапати.»

Взяла внучка мотику

Сапнула раз і два

І висапала сміття,

Що робити не знає

Своїх друзів гукає.

Прибігли собачка,киця і мишка

Допомогти Настусі трішки.

Глянули... - «Ого,сміття як багато!

Не впоратися нам без маляток.»

  • Малята, тож допоможемо героям казки ?

Електрона дидактична гра « Прибери сміття»

Екологія наша сумна

Казка мала б вже йти до кінця

Та коли сміття стали прибирати

 Зерно стало проростати

Виросло ні - те , ні – се

Ось це диво деревце.

Диво дерево зараз в нас в групі

 І ми дружно всі разом  у купі

Будемо думати  і гадати

 Як ці речі не викидати

А друге життя їм дати. 

(Знімаю накидку з дерева на якому висять на голих гілках :коробка, клаптики тканини ,палички  від морозива,пластикова пляшка,камінець – галька)

 

Діти,погляньте на цю коробку . Для чого її використовували?

А для чого ми можемо її використати? (варіанти відповідей дітей)

Хороші пропозиції,особливо про те ,як її використати для телевізора,з допомогою якого можна показувати різні передачі.

Спробуємо? Зараз в нас буде передача «Новини»

Треба розповісти про якусь новину. Але спочатку треба привітатися.

Як?Я вам зараз продемонструю.

«Доброго дня , з вами сьогодні диктор (прізвище ,ім'я).

В ефірі останні новини з дитсадка (новина).

На екрані бажано посміхатися, якщо новина приємна,а якщо новина погана зберігати сумний вигляд, (відповіді дітей)

Ось бачите ,які ці коробки чудодійні.

Діти , погляньте ,а на місці де була коробка з'явився листочок . Тож  ми на правильному шляху.

Що ще є на дереві?

Для чого потрібна тканина?

Я вам пропоную сьогодні відчути себе в ролі модельєра-дизайнера.

Перед вами каталог тканин,дослідіть ці тканини і підберіть потрібну за кольором та фактурою до даної вам моделі.

Дидактична гра « Ми модельєри»

А тепер продемонструємо  словесне дефіле.

Дидактична гра «Словесне дефіле».

З якої тканини змоделював плаття ? Плаття яке?

Знов з'явився листочок.

Знімемо з дерева ось ці палички.

Де їх використовують? А для чого ми можемо їх використати?

Пропоную з паличками погратися. Беремо конверт та висипаємо палички на стіл,викладаємо від найнижчої до найвищої паралельно одна до одної. Порахуйте скільки всього паличок.

Порахуйте палички від найнижчої до найвищої.

Порахуйте від найвищої до найнижчої.

Діти , яка за рахунком біла паличка ,червона,коричнева?

Діти,у мене в руках паличка трішки довша за жовту,вгадайте її колір.

Зараз ми побудуємо будиночок для паличок. Його номер 5,тому фундаментом цього будинку буде паличка 5.У цьому будинку два поверхи , на кожному поверсі живе по дві палички , а ви думайте ,які палички оселяться на першому поверсі та на другому (склад числа).

А тепер складемо палички в потяг. Від найкоротшої до найдовшої.

Діти , в зеленому вагоні їде два хлопчики, скільки дівчаток ще може сісти в цей вагончик? (у білий,у жовтий).

Діти, склали палички. А на дереві з'явився ще один листочок ,а це означає ми на правильному шляху.

Погляньте, на дереві пляшка. Для чого її використовували?

Для чого ми можемо її використати?

З цієї пляшки зробимо чарівний телескоп ,будемо спостерігати за космосом.

Подивись у телескоп ,що ти бачиш?

А що таке сонце?

А ти що бачиш?(місяць,сонячна система,літаючий об'єкт)

Цікаво,що це за літаючий обєкт? Як ви думаєте ,хто може прилетіти до нас ?

(відповіді дітей)

Діти , літаючий об’єкт  не може приземлитися,зробимо за допомогою фіксиків та резиночок розмітку посадки.) квадрат Воскобовича).

Ось  прибульці  і приземлилися. Зустрічайте : Газик,Рідкий,Твердий.

Станемо в коло та пограємося з ними. Пригадайте,як рухається Газик, Рідкий,Твердий. А зараз змоделюємо стан предмета за допомогою цих рухів.

Електрона гра - вправа « Розпізнай предмет» (хмара,каміння,джерело)

Головний телескоп нам показує здаля місце де ми всі живемо

  •  Всі впізнали? Це Земля.
  •  Які є країни на планеті Земля?
  •  Як називається країна в якій ми живемо?
  •  Як називається місто в якому ми живемо?
  •  А яке наше місто?Збудуємо пірамідку компліментів.

      Дидактична гра « Пірамідка»

  •  Діти,уявіть ,що ви стали мером нашого міста ,з яким зверненням ви звернулися б до жителів нашого міста.

Дидактична вправа « Крісло мрійника»

  •  Діти,погляньте а це що на дереві?
  • Яке лихо може зробити камінець коли з ним поводитися неправильно?

Цей камінчик камінець,

Що маленький бігунець

 З руки в руку скаче

Ніхто з дітей не плаче

Де він зупиняється

 Там чудо відбувається.

  •  А ці камінці не прості, в кожному хтось живе.
  •  Я вам пропоную сьогодні за допомогою фарб перетворити їх на жука сонечка.
  •  Для цього ми візьмемо червону фарбу повністю зафарбуємо камінець.
  •  Тепер розділимо камінець навпіл провівши чорну лінію зверху вниз.
  •  Далі чорною фарбою з краю камінчика намалюємо голівку.
  •  Візьмемо тичок і на обох крилах симетрично намалюємо крапки - по три з кожного боку.
  •  Самостійна робота дітей.
  • Розгляд-милування   роботами  дітей.

Долоньки наші маленькі

Попрацювали гарненько

Зробили камінець красивим

Добрим і щасливим.

Погляньте ,а в казці дерево листям  буяє

           На грядці насіння овочів проростає .    

Казка нам дякує і прощається І двері в казку закриваються.

Отже, шановні гості, для вас сьогодні була екологічна казочка.

А для маляток бубликів в'язочка.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Плотникова Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Короп Наталия
Додано
31 березня 2020
Переглядів
5523
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку