Інтегроване зЗаняття з елементами раннього читання ІІ молодша група Тема: Вивчення нового слова «Сонечко»

Про матеріал
Процес навчання дітей читання надзвичайно цікавий, але непростий i довготривалий. Він розпочинається ще задовго до того, як дитина вперше візьме до рук книгу i почне складати літери в слова. Оволодіння читанням за методикою Овіда Декролі буде хорошим фундаментом навчальних навичок дитини і сприятиме подальшому свідомому оволодінню читанням традиційним аналітико-синтетичним способом. Конспект даного заняття допоможе педагогу навчити дітей складати невеликі описові розповіді при допомозі вихователя; активізувати словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами; формувати елементи культури мовлення, вміння уважно слухати співрозмовника, створювати сприятливі умови для розуміння художнього слова, збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями, закріпити знання про просторові поняття «вгорі», «внизу», продовжувати вчити дітей правильно тримати олівець, розвивати дрібну моторику рук дитини, виховувати спостережливість, доброзичливість, взаємоповагу.
Перегляд файлу

Інтегроване  заняття з елементами  раннього читання

ІІ молодша група

Тема: Вивчення нового слова «Сонечко»

Програмовий зміст: Вчити дітей складати невеликі описові розповіді при допомозі вихователя. Активізувати словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами. Формувати елементи культури мовлення, вміння уважно слухати співрозмовника. Створювати сприятливі умови для розуміння художнього слова. Збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями. Закріпити знання про просторові поняття «вгорі», «внизу». Продовжувати вчити дітей правильно тримати олівець. Розвивати дрібну моторику рук дитини. Виховувати спостережливість, доброзичливість, взаємоповагу.

Матеріал: демонстраційний матеріал — іграшка-півник, Теплунчик (із яскравих жовтих ниток); схематичні малюнки з зображенням сонечка, хмаринки, діток, що посміхаються; роздатковий матеріал — картки з написаними словами “сонце”, “мама”, кольоровий олівець жовтого кольору.

Хід заняття

На підвіконні лежить невеличка жовта кулька із ниток.   Вихователь підходить до вікна:

  •                   Подивіться, хто залетів до нас в групу? Це маленький сонячний посланець, а звати його Теплунчик. Таке ім’я йому дала Осінь, адже сонце восени уже не так гріє. дні восени прохолодні, але коли з’являються Теплунчики, то значить день буде сонячним. Хочете зігрітись від сонячного посланця? Давайте візьмемо його до рук, передамо товаришу і посміхнемось, так ми передамо своє тепло тому, хто поряд.

( Проводиться гра «Передай своє тепло»)

Вихователь звертає увагу на картинку із зображенням сонечка, що виглядає з-за хмаринки та іграшкового півника.

  •                   Діти, погляньте! Чому ж це півник такий сумний? А засумував він тому, що кожного ранку своєю пісенькою будив сонечко, а сьогодні він ніяк не може його розбудити. Як ви думаєте, чому? (Хмаринка закрила сонечко)
  •                   Давайте допоможемо півнику і покличему сонечко! (Діти промовляють закличку “Вийди-вийди, сонечко”)

Вийди-вийди, сонечко

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір'ячко.

Там дітки граються,

Тебе дожидаються.

Після слів дітей вихователь показує картинку із зображенням сонечка без хмаринки.

  •                  Сонечко почуло нашу пісеньку, засвітило яскраво і розвеселило півника.
  •                  Діти, а яке сонечко? (Жовте, тепле, ласкаве, яскраве, в нього рожеві щічки)
  •                  А що ми всі любимо сонечко? (Бо воно гріє, світить, несе красу, здоров'я)
  •                  Що несуть нам сонячні промінчики? (Радість, веселість, гарний настрій)

Звертаю увагу дітей на круг жовтого кольору.

  •                  Діти, що це в мене в руках? (Круг)
  •                  А якого він кольору? (Жовтого)
  •                  Що нагадує вам цей круг? (Сонечко)
  •                  Так, сонечко, але в нього не вистачає промінчиків. Але щоб сонечко було справжнім, несло нам радість та гарний настрій — ми подаруємо йому промінчики.

Гра “Подаруємо сонечку промінчики”

(Кожна дитина має прищіпку жовтого кольору, яку повинна приєднати до круга)

- Ось тепер сонечко повеселішало і засвітило нам яскраво. А про те, як воно розвеселило діток, ми складемо вірш. (Викладаю      - жовтий колір, - сонечко виглядає з-за хмаринки, -дітки посміхаються. Діти разом з вихователем складають вірш за допомогою символів).

Сонечко кругленьке,

Сонечко жовтеньке,

З-за хмаринки виглядає -

Дітей розвеселяє.

- Діти, давайте, уявимо, що ми всі сонечка!

Психогімнастика.

“Я – сонечко”

Я – маленьке сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся над обрієм. Я – велика куля. В мене багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всій землі – лісам, рікам, лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею і освітлюю зелене листя, червону квітку.

(Під слова і музику діти виконують відповідні рухи).

(Вихователь демонструє слово “Сонце”, написане жовтим кольором)

- Сьогодні ми з вами стільки багато говорили про сонечко, а зараз вивчимо як пишеться це слово.

  •                  Діти, якого кольору слово “сонце”? (Жовтого)
  •                  А як ви думаєте, чому? (Тому що сонечко жовте)
  •                  Сонечко підготувало нам завдання — потрібно відшукати слово сонце і замалювати його в жовтий колір.

(Діти сідають за столи. На столі лежать картки із написаними словами. Слід відшукати слово “сонце” і замалювати його в жовтий колір).

-       Подивіться, як яскраво засвітило сонечко і запрошує нас на прогулянку.

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Багнова Оксана
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку