Кейс-урок
Інтегрований урок у 2-Г класі
Тема: «Погода, як її передбачити»
Теми для інтеграції.
ЯДС «Погода, її передбачення».
Математика «Узагальнення, систематизація знань з таблички множення на 3 і порівняння чисел»
Українська мова «Ознайомлення з народними прикметами про погоду. Складаємо сенкан про погоду»
Технологія «Створення термометра з паперу.»
Очікувані результати:
Ключові компетентності:
Тип уроку: інтегрований
Форма проведення: кейс-урок
Методико – дидактичне забезпечення уроку: кейс матеріали, проектор, інтерактивна дошка, картки-календарі, картки для складання сенкану, ватман, кольоровий папір, клей, ножиці, білий папір, кольорові олівці, фломастери, лего кубики.
Хід уроку
І. Організація класу. Психологічна підготовка учнів до сприйняття матеріалу.
Діти сідають.
Для того, щоб урок був плідним, пропоную вам перевірити свій настрій, адже лише при позитивному настрої все вдається. Побудуйте одну вежу вашого настрою на початку уроку з цеглинок лего ( зелений, жовтий колір – позитив, червоний – смуток). Оберіть по дві цеглинки кожен і створіть її.
На сьогоднішньому уроці ми будемо повторювати вивчене, взнавати нове, рахувати, малювати, творчо працювати і, звичайно, відпочивати. Отже, починаємо урок, щоб дістатись до зірок. А допоможе нам в цьому кейс-технологія.
Словникова робота.
Що таке кейс?
Кейс –це…
ІІ. Підсумок спостережень за погодою.
Діти, запрошую вас в синоптичну лабораторію і на черзі кейс 1.
Кейс 1. Вправа «Синоптична лабораторія»
- Яка пора року?
Назвіть осінні місяці.
- Назвіть сьогоднішню дату.
- Яка температура повітря?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Чи є вітер?
Черговий синоптик інформує про прикмети погоди сьогоднішнього дня
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Кейс 2. «Морока»
Гра «Дешифрувальник»
Поставте числа в порядку зростання добутків таблиці множення на 3 і прочитайте тему урока.
3 По 6 го 9 да
12 як 15 її 18 пе
21 ре 24 дба 27 ча
30 ти
ІV. Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності.
Кейс 3. «Пташині детективи»
Опади стан неба вітер спостереження
ПОГОДА
температура повітря прикмети одяг захворювання
V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
2. Вправа «Новина»
- Прочитайте, що таке погода, хто такі метеорологи, синоптики.
3. Вправа «Творча» . Скласти і записати сенкан про погоду.
1.Вправа «Мозкова атака».
- Пригадаємо, що знаємо, і це допоможе нам у вирішенні проблеми.
— За допомогою якого приладу визначають температуру повітря? (Термометра).
— Що таке вітер? (Вітер — це рух повітря.)
— Які бувають дні за хмарністю? (Дні бувають ясні, похмурі, хмарні.)
—Які бувають опади? (сніг, дощ, град)
— Які ви знаєте явища природи? (туман, іній, роса, веселка, ожеледь, гроза)
— Як ви вважаєте, що найбільше впливає на погоду? (Сонце, бо саме його промені зігрівають поверхню Землі.)
— Які ж показники допоможуть охарактеризувати погоду? (Температура повітря, хмарність, напрямок і сила вітру, опади, інші явища природи).
Кейс 5. Робота Зі Смартиком
2. Народні прикмети
VI. Закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок
Кейс 6. Математична галерея.
Кейс 7. Творча майстерня.
VII. Підсумок. Рефлексія
Тепер у нас цілий багаж знань. Чи досягли ми поставленої мети?
Вправа «Інтерв'ю»
VIII. Домашнє завдання