Інтегрований кейс -урок "Погода. Як її передбачити".

Про матеріал
Конспект уроку розроблений для 2 класу. Урок - інтегрований , інтеграція здійснюється з предметами: українська мова, математика, технології.
Перегляд файлу

Кейс-урок

Інтегрований урок у 2-Г класі

Тема: «Погода, як її передбачити»

Теми для інтеграції. 

ЯДС «Погода, її передбачення».

Математика «Узагальнення, систематизація знань з таблички множення на 3 і порівняння чисел»

Українська мова «Ознайомлення з народними прикметами про погоду. Складаємо сенкан про погоду»

Технологія «Створення термометра з паперу.»

Очікувані результати:

  • розуміє прогноз погоди на радіо і телебаченні, дослухається до цих прогнозів;
  •  довідується, якою буде погода у населеному пункті завтра, через тиждень;
  •  фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами;
  • розуміє поняття «погода», «синоптик». «явища природи»
  • називає складові елементи погоди;
  • перевіряє народні прикмети передбачення погоди;
  • формує життєві компетенції;
  • виявляє пізнавальний інтерес, спостережливість, творчі навички;
  • проявляє дбайливе ставлення до природи, патріотичні та естетичні почуття;
  • розуміє важливість для людей знань про погоду та її зміни;
  • дотримується правил роботи у групі;
  • звертається за підтримкою до осіб, яким довіряє.

Ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою;
  • навчання впродовж життя;
  • екологічна компетентність;
  • громадянська та соціальна;
  • підприємливість.

Тип уроку:  інтегрований

Форма проведення:  кейс-урок

Методико – дидактичне забезпечення уроку: кейс матеріали, проектор, інтерактивна дошка, картки-календарі, картки для складання сенкану, ватман, кольоровий папір, клей, ножиці, білий папір, кольорові олівці, фломастери, лего кубики.

 

Хід уроку

І. Організація класу. Психологічна підготовка учнів до сприйняття матеріалу.

Діти сідають. 

  • Заплющить очі і повторюйте за мною
  • Я уважний
  • Я все можу
  • Я все хочу знати
  • У мене все вийде
  • Розплющить очі, я вам бажаю успіху і очікую цікавої плідної праці, щирого обміну думок, спостережливості і активної роботи.

Для того, щоб урок був плідним, пропоную вам перевірити свій настрій, адже лише при позитивному настрої все вдається. Побудуйте одну вежу вашого настрою на початку уроку з цеглинок лего ( зелений, жовтий колір – позитив, червоний – смуток). Оберіть по дві цеглинки кожен і створіть її.

На сьогоднішньому уроці ми будемо повторювати вивчене, взнавати нове, рахувати, малювати, творчо працювати і, звичайно, відпочивати. Отже, починаємо урок, щоб дістатись до зірок. А допоможе нам в цьому кейс-технологія.

Словникова робота. 

Що таке кейс?

Кейс –це…

ІІ. Підсумок спостережень за погодою.

Діти, запрошую вас в синоптичну лабораторію і на черзі кейс 1.

Кейс 1.  Вправа «Синоптична лабораторія»

 - Яка пора року?

Назвіть осінні місяці.

- Назвіть сьогоднішню дату.

- Яка температура повітря?

- Який стан неба?

- Чи були опади?

- Чи є вітер?

Черговий синоптик інформує про прикмети погоди сьогоднішнього дня

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Кейс 2.  «Морока»

Гра «Дешифрувальник»

 Поставте числа в порядку зростання добутків таблиці множення на 3 і прочитайте тему урока.

3  По   6  го   9  да

12  як   15  її     18  пе

21  ре                     24  дба  27  ча

30  ти  

 

ІV. Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності.

Кейс 3. «Пташині детективи»

  • Скласти асоціативний кущ «Погода»

                Опади                              стан неба                        вітер      спостереження

ПОГОДА

      температура повітря                  прикмети             одяг                   захворювання

 

 

V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

  • Отже, що таке погода, хто її досліджує, навіщо і як її передбачики.
  • Ми дізнаємося, скориставшись кейсом 4 «Науковець»
    1. Вправа «Міркувальник». Прочитайте завдання. Як ви думаєте, навіщо знати про погоду. Запишіть, як ви дізнаєтесь про прогноз погоди.

2. Вправа «Новина»

- Прочитайте, що таке погода, хто такі метеорологи, синоптики.

3. Вправа «Творча» . Скласти і записати сенкан про погоду.

 

1.Вправа «Мозкова атака».

-  Пригадаємо, що знаємо, і це допоможе нам у вирішенні проблеми.
— За допомогою якого приладу визначають температуру повітря? (Термометра).
— Що таке вітер? (Вітер — це рух повітря.)
— Які бувають дні за хмарністю? (Дні бувають ясні, похмурі, хмарні.)
—Які бувають опади? (сніг, дощ, град)
— Які ви знаєте явища природи? (туман, іній, роса, веселка, ожеледь, гроза)
— Як ви вважаєте, що найбільше впливає на погоду? (Сонце, бо саме його промені зігрівають поверхню Землі.)
— Які ж показники допоможуть охарактеризувати погоду? (Температура повітря, хмарність, напрямок і сила вітру, опади, інші явища природи).

Кейс 5.  Робота Зі Смартиком

  • Відкрийте кейс 5. Розгляньте календар. Кожного дня у лютому погода була різною. Необхідно порахувати окремо дні з різними явищами природи і разом зі Смартиком створимо діаграму.

2. Народні прикмети

  • -Щоб планувати польові роботи, відпочинок, забезпечити нормальну роботу літаків, кораблів, людям потрібно було навчитися завбачати погоду - складати прогноз. Протягом багатьох століть люди спостерігали за навколишнім світом: подіями, тваринами, рослинами і природними явищами. Народ помічав і запам’ятовував усе, що вказувало на зміну погоди. Тривалі спостереження людей за поведінкою тварин і рослин, за деякими явищами природи дали змогу встановити прикмети, що віщують ту чи іншу погоду. Так з’явилися народні прикмети.
  • Допомогти Смартику поєднати прикмети про зиму.

                                               

VI. Закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок

Кейс 6. Математична галерея.

 

  • Робота з термометрами

 

  • Визнач температуру повітря на термометрах. Зміни її показники.

 

 

Кейс 7.  Творча  майстерня.

 

  • Створити термометр .

C:\Users\Olya\Desktop\images.jfif

VII. Підсумок. Рефлексія 

Тепер у нас цілий багаж знань. Чи досягли ми поставленої мети?

  • Позначте свій настрій на своїх термометрах настрою.

 Вправа «Інтерв'ю»

  • Сьогодні на уроці я дізнався…
  • Було цікаво дізнатися…
  • Я виконував завдання…
  • Я зрозумів, що…
  • Я навчився…
  • Я зміг…
  • Мене здивувало…
  • Урок дав мені для життя…
  • Мені захотілося…
  • Більше за все мені сподобалося…

VIII. Домашнє завдання

 

 

 

docx
Додано
12 червня 2021
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку