Інтегрований проєкт на тему "Вебдизайн у дії: Річки України та моєї області"

Про матеріал
Проєкт є прикладом інтегрованого підходу до навчання, що поєднує інформатику як провідну освітню галузь із географічною тематикою — річковою мережею України та рідного краю. Під час реалізації учні досліджують річки України та Кіровоградщини, аналізують екологічні проблеми, а головне — створюють власний навчальний вебсайт, використовуючи набуті знання та цифрові інструменти. Проєкт розвиває практичні навички вебдизайну, роботи з інформацією, картографії та медіа, сприяє формуванню цифрової, екологічної й дослідницької компетентностей учнів.
Перегляд файлу

Інтегрований проєкт: "Вебдизайн у дії: Річки України та моєї області»"

(8 клас НУШ)

Освітні галузі:

  • Інформатика: розробка вебсайту, інтерактивні карти, базові навички дизайну.
  • Географія: вивчення річкової мережі України, зокрема річок своєї області, їх географічне положення, значення для природи та людини.

Мета проєкту:

Створити вебресурс, який ознайомить користувачів з основними річками України, особливо з річками рідної області, та їх екологічним станом.

Очіківані результати:

  1. Обирає та комбінує ряд текстів, зображень, звуків, анімацій, відео тощо для проєктування, розробки, публікації та представлення інформаційних продуктів і виконання творчих і навчальних проектів
  2. Аналізує можливості програмних засобів для створення інформаційних продуктів для опрацювання стандартних типів даних за власними критеріями, самостійно вивчає нові
  3. Аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення й удосконалення інформаційних продуктів
  4. Створює інформаційні продукти в різних режимах (онлайн, офлайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах
  5. Використовує гіпертекстові документи і створює гіпертекстові посилання в документах різних типів
  6. Визначає відповідність змісту і вигляду інформаційного продукту цільовій аудиторії, збирає відгуки користувачів для вдосконалення продукту
  7. Засвоєння географічної теми "Річки України".
  8. Підвищення екологічної обізнаності.

Завдання проєкту:

  1. Зібрати географічну інформацію про:
    • найбільші річки України (Дніпро, Дністер, Південний Буг, Сіверський Донець тощо);
    • річки області (наприклад, Інгул).
  2. Дослідити:
    • витоки, впадіння, довжину, притоки;
    • роль річки у житті людей (сільське господарство, транспорт, питна вода);
    • екологічні проблеми (забруднення, обміління).
  3. Створити вебсайт, який включає:
    • Головну сторінку з картою річок України.
    • Сторінки з описами річок України та вашої області.
    • Галерею з фото/відео річок.
    • Розділ “Цікавинки” (легенди, факти, флора і фауна навколо річок).
    • Екологічний блог або інтерактивну гру (наприклад, "Знайди річку на карті").
  4. Дослідити головну річку області/громади (одну/дві)
    • Створити підрозділ "Моя область" / "Кіровоградщина".
    • Мапа річки: Клік на річку → коротка інформація у спливаючому вікні
    • Витік, довжина, притоки, екологія
    • Фото/ілюстрації, факти/міфи
    • Дослідження учнів «Цікаві факти» (можна розмісити на онлайн-дошці Padlet або Google презентації)
  5. Провести презентацію проєкту у класі

Технічні інструменти:

  • Google Maps — для інтерактивної карти.
  • Google Sites — для створення сайту без коду.
  • Canva — для оформлення візуального контенту.

Інтерактивний мінітест або гра

  • "Впіймай річку — перевір знання!"
  • “Правда чи міф: річки Кіровоградщини”.

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
12 липня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку