Пропоную вашій увазі інформаційний інтегрований проект з інформатики та англійської мови "My school day" .
Мета проекту перевірити вміння застосовувати здобуті теоретичні знання з теми School day на практиці, розробляти та створювати презентації за допомогою програми Microsoft PowerPoint; розвивати уміння працювати самостійно і в групах, увагу, уяву учнів, мислення, пізнавальних інтересів, навиків роботи на комп'ютері, роботи з мультимедійними програмними засобами; формувати кругозір, світогляд школярів.
Вікова група: 11-12 років.
Тривалість: 3 тижні.
Інтегрований проект
з англійської мови та інформатики
«My school day»
Вчитель інформатики Молодиченко К.Д.
Вчитель англійської мови Литвинчук Н.М.
2018
Мета проекту:
Очікувані результати: формування навичок організації проектної діяльності та знаходження шляхів досягнення поставлених цілей.
Ключові питання: що я можу розповісти іноземному другу про свій день у школі? Якими засобами я можу цікаво оформити свою розповідь?
Тип проекту: Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії.
Вікова група: 11-12 років
Тривалість: 3 тижні.
Етапи роботи над проектом
І. Підготовчий етап.
Під час вивчення тем «School day» та «Створення комп’ютерних презентацій» на уроках англійської мови та інформатики учні отримували знання та формували початкові навички роботи, які потрібні були для реалізації проекту.
ІІ. Етап планування.
На даному етапі учні поділялися на групи та розробляли індивідуальні плани роботи над проектом для кожної групи. Для полегшення даної роботи учні давали відповіді на запитання: що я хочу розповісти? Що я можу розповісти? Як я хочу оформити мою розповідь? Що для цього потрібно? (зняти відео, зробити фото, записати текст тощо).
ІІІ. Робота над проектом.
Під час роботи над проектом діти самостійно збирали інформацію про свою школу, кабінети, де вони навчаються у вигляді фото та відео матеріалів, використовуючі власні телефоти, смартфони , планшети тощо. На уроках інформатики працювали над оформленням презентації з додаванням зібраних матеріалів; на уроках англійської мови перекладали текст на англійську мову.
IV. Презентація проекту.
Під час інтегрованого уроку інформатики та англійської мови учні показували результат своєї роботи у вигляді презентацій, створених на уроках інформатики за допомогою програми Microsoft PowerPoint, а також супроводжували презентацію (за потреби) коментарями на англійській мові.
V. Етап оцінювання.
Після презентацій проектів кожна група учнів оцінювала свою діяльність, які труднощі виникали в роботі.
З англійської мови оцінювалися навички усного мовлення; з інформатики – навички роботи у програмі PowerPoint.
Зробимо висновки: робота над проектом дозволяє вам спробувати свої сили, перевірити знання і показати публічно досягнутий результат. Це діяльність, спрямована на розв’язування цікавої проблеми, що носить практичний характер, має важливе прикладне значення.