Конспект уроку на тему "Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень."

Про матеріал

Мета:

  • ü навчальна: сформувати знання про основні поняття растрової та векторної графіки, популярні формати графічних файлів;
  • ü розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • ü виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.

Перегляд файлу

Вчитель: Лесковець І.Ю.                                                                                                                   6 клас

Тема:  Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Мета:

  • навчальна: сформувати знання про основні поняття растрової та векторної графіки, популярні формати графічних файлів;
  • розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність:  комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: комп’ютерна графіка, графічний редактор, алгоритм побудови зображення.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. Комп’ютерна графiка поступово перетворюється в новий вид мистецтва. Спецiалiзованi програмнi засоби дозволяють практично будь-якiй людинi створювати, редагувати, перетворювати графiчнi зображення.

Для роботи з графiчною iнформацiєю розроблене вiдповiдне програмне забезпечення: засоби перегляду, графiчнi редактори, фоторедактори та iншi.

Спробуємо розiбратися в цих поняттях бiльш детально.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Вправа 1. Квітка

  1. Завантаж растровий графічний редактор Paint

Пуск Усі програми Стандартні Paint

  1. Створи малюнок квітки за зразком:
  2. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Крива. Обери на палітрі Колір 1 та клацни на зеленому кольорі. Обери інструмент Розмір та встанови потрібну товщину лінії.
  3. Намалюй стебло квітки. Задай викривлення лінії.
  4. За допомогою інструмента Крива намалюй листки квітки. Слідкуй: щоб отримати фігуру із замкненим контуром, початок і кінець двох ліній, з яких складається листок, мають співпадати.
  5. Використай інструмент Заливка, щоб зафарбувати листя.
  6. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Овал. Встанови жовтий колір як основний та колір фону.
  7. Намалюй серединку квітки У разі потреби зміни розміри та перемісти її, поки фігура виділена пунктирним прямокутником.
  8. Встанови червоний колір як основний та колір фону. Намалюй пелюстки квітки.
  9. Збережи малюнок у власній папці:

E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/

Задайте ім’я файлу Квітка

 Вправа 3. Тигреня

  1. Створи малюнок тигреняти за зразком 
  2. Визнач, які інструменти тобі знадобляться для побудови зображення. Скільки фігур треба буде створити за допомогою кожного з інструментів? Як. значення властивостей слід змінити?
  3. Визнач, які фігури треба створити в першу чергу та які значення властивостей слід змінити для кожної з них.
  4. Заванатаж графічний редактор Paint та створи зображення згідно з планом.
  5. Збережи малюнок у власній папці:

E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/

Задайте ім’я файлу Тигреня

  1. Закрий всі відкриті вікна.
  2. Повідом вчителя про завершення роботи.

 

VI. Фізкультхвилинка

Ширше, діти, треба стати.

Будем дрова ми рубати.

Раз - підняли руки вгору,

Два - змахнули всі додолу.

І рубаємо завзято,

Хай тепло приходить в хату.

VІI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування за технологією «Мікрофон»

  1. Що є елементарним об'єктом растрового зображення? Опишіть його властивості.
  2. Які переваги й недоліки растрового зображення?
  3. З яких об'єктів складається векторне зображення? Чим вони характеризуються?
  4. Які переваги й недоліки векторного зображення?
  5. Назвіть найпоширеніші формати растрових  і векторних зображень.

VІІІ. Домашнє завдання

ІХ. Оцінювання роботи учнів

1

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
4326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку