Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок Інтегрований урок
Сьогодні, діти, ми проведемо з вами незвичний урок під назвою «100 днів в школі». Постараємося показати нашим гостям частинку того, що ми знаємо та вміємо. Докладемо всіх зусиль, щоб і гостям і нам було цікаво. Цей урок має стати своєрідною прем'єрою, де кожен зокрема артист і учень одночасно.
1 учень. Вже багато пройшло часу
З того пам'ятного дня,
Як прийшли ми в школу нашу,
Щоб черпати тут знання.
2 учень Не один день і не місяць,
А декілька сотень днів
Нас виховують, навчають
Наші любі вчителі.
3 учень Та хіба все розкажеш,
Що ми знаєм , вміємо?
Лиш за100 останніх днів
Все згадають зуміємо.
4учень Із читанням все в порядку,
Гарно всі читаємо.
Більше 100 вірші напам'ять
Бездоганно знаємо
5 учень Декламує із любов'ю
Та великим хистом.
Вчимось вірші розказати
Як справжні артисти.
Діти декламують вірші напам'ять
М. Хоросницька «Мамин заповіт»
Раз казала мені мати:
«Можеш мов багато знати,
Кожну мову шанувати,
Та одну із мов усіх,
Щоб у серці ти зберіг ,
В серці ніжну і погідну
Збережу я мову рідну.
Роман Завадович «Господині»
Таля й Галя - дві сестрички
Добру мають гадку,
Поскидали черевички
Та й копають грядку.
Треба кажуть привикати
Змалку до роботи,
Щоб потому не зазнати
Клопоту, турботи.
Треба вчитися потрошки
Сіяти, садити
Чи квасольку, чи горошки,
Чи пахучі квіти.
А як виростити петрушка,
Бобик, картоплинка,
Буде борщик, буде юшка,
Буде повна ринка.
Буде Таля смачно їсти,
Галя – помагати,
А вікном квітки барвисті
Будуть заглядати.
Вчитель. Добре, дуже добре, діти, що у вас чудова пам'ять і ви так гарно декламуєте вірші .
6 учень. Шукай краси,
Добра шукай!
Вони є всюди…
На все життя запам'ятай:
Найбільша цінність - добрі люди.
Вчитель. Добре, що ви пам’ятаєте ці слова. Але пам'ятати мало. Треба завжди бути добрими, милосердними. Творити добро, спішити допомагати, якщо не милостинею то добрим словом.
Працюємо дальше. Що ми ще вміємо?
Любимо оповідання в особах читати.
І віршики про тварин інсценізувати.
Виходять зайчики і їжачок.
Вчитель. Молодці звірятка. Ви справжні артисти. А тепер послухаємо, як ми вміємо читати. Читання оповідання Олеся Гончара «Чи є зима?» в особах.
Вчитель. Гарно читали учні чи ні?
6 учень. Гарно! Та читати можна всяк.
Тут не треба хисту.
Ти попробуй розкажи
Близенько до змісту!..
З цим впораюсь як ніхто.
За це 12 балів маю напевно разів 100.
Розповідь оповідання близько до змісту.
7 учень. Добре, добре почекайте,
Залишмо читання!
На всі 100 цікаві в нас уроки писання
Покажемо, як ми пишем,
Якщо і зіб'ємося,
То не страшно!
В 100 днів наступних
Більше навчимося.
Дуже любимо письмо.
Геть про все вивчаємо.
Про край рідний, мову любу
Вже багато знаємо.
І прислів'їв і загадок, приказок багато,
Може сотню, або й більше
Можемо назвати.
Діти називають прислів'я, приказки.
Потім читають прислів'я, написані на таблиці. Пояснюють зміст кожного і за вибором записують двоє з них у зошити. Зачитують і зошита.
Фізкультхвилинка
Бджілки вікна відчинили
І швиденько полетіли:
Хто на луки, хто на поле –
Мед у вулик носять бджоли.
Вчитель. Ви читали багато, а тепер послухайте, що я для вас прочитаю.
Г. Демченко «Якось йшла я гаєм».
Якось ішла я гаєм,
Аж зайчик вибігає.
З лукавими очима,
З мішечком за плечима,
Прудкий, мов колобок, —
По стежці скок та скок.
Побачив він мене,
Та в ліс як дремене!
Як зайчик налякався —
Мішечок розв'язався,
І загадки в травиці
Розсипав між ялиці.
А я їх позбирала, щоб їм не пропадати
І вам, дорогі діти, їх хочу загадати.
Ану лиш, маленята,
Ви, знаю, молодці,—
Хто зможе відгадати
Всі загадки оці?
Загадую загадки. Діти розгадують, а я демонструю « позбирані загадки – малюнки.»
Після цього діти загадують свої загадки.
9 учень. І про тексти вже багато
На сьогодні знаєм.
Вміємо ми їх складати,
Всі 13 100% можем текст редагувати.
Текст записаний на таблиці. Діти читають, редагують і дають заголовок.
Повниться задушевними українськими піснями, шелестом буйного колосся, славою свого народу. Наша земля красива і багата. Це моя Україна, моя мати єдина, неповторна, найкраща у світі земля. Пишається вона квітучими садами, повноводими ріками, безмежними хлібними полями, розумними, працьовитими людьми.
Моя Україна
Наша земля красива і багата. Пишається вона квітучими садами, повноводний ріками, безмежними хлібними полями, розумними, працьовитими людьми. Повниться задушевними українськими піснями, шелестом буйного колосся, славою свого народу. Це моя Україна, моя мати єдина, неповторна, найкраща у світі земля!
10 учень. Математика - наука не така й проста,
Але й тут мене відстали:
Лічимо до 100
І задачі розв'язуєм, вмієм їх складати,
І навіть з 100 – 90 можем розв’язати.
Діти розв'язують задачу, складену за малюнком, записують розв'язання на дошці і в зошиті.
11 учень. Ну і числа в межах 100
Вмієм додавати,
Трішки важче, правда, нам
Усно віднімати.
Усна лічба в межах 100
100 – 8, 28-9, 14 – 8, 77-9, 64-60, 80-1, 62-5, 25-20, 64-14, 25+9, 14+8, 42+9, 17+7.
12 учень. І малюєм і співає
Ми теж дуже гарно.
Часу мало залишилось, щоби малювати,
А от пісеньку швиденько хочем заспівати.
Діти співають пісню «У школі»
Кожен день у школі в нас
Цікаво проходить.
Мить жадана настає,
Як в клас вчитель заходить.
Пр. Добрий день, добрий день,
Вчителько кохана,
Скільки знань, доброти
Ти в серця нам вклала.
Вчиш любити все земне,
Розуму навчаєш,
Добрим зерном ниву знань
Щедро засіваєш.
Хай зерна доброти
Щедро розростеться
І сторицею в серденьках
Наших відізветься
Ми вас любим, вчителі,
І для вас співаєм.
Ви найкращі на землі,
Це не точно знаєм.
Добрий день, добрий день,
Вчителі кохані,
Наші вірні наставники
В праці й вихованні.
Вчитель. Урок наш підійшов до закінчення. Чого ми навчилися на уроці?
13 учень. Вчились виразно читати
І гарно писати
Задачі розв'язувати, швидко рахувати
А ще вчились мову рідну
В серденьках плекати
Україну любить щиро,
Вона наша мати !
14 учень. Де бажання і старання,
Там з'являється терпець.
З ним - уміння і везіння,
Бо терпець – всьому вінець.
Вчитель. Молодці діти. Ви сьогодні виявили на уроці всі ці риси: бажання, старання, терпець і уміння, тому й мети, поставленої на початку уроку, досягли. Дякую вам.
Додаток
Пісня «Вчать у школі»
Додавати, віднімати,
І писати, і читати
Вчать у школі(3 р.)
Щоб і множив і ділив
Щоб нікого не дурив
Вчать у школі(3 р.)
Малюків не ображать,
Друзям завжди помагать
Вчать у школі(3 р.)
Плавно, виразно читати ,
Чітко, зв'язно розмовляти
Вчать у школі(3 р.)
Все виконувати в строк,
Чути дзвоник на урок
Вчать у школі(3 р.)
Добре грати у футбол,
Щоб в вікно не бити гол
Вчать у школі(3 р.)
В чистоті тримати клас,
Бути чистим увесь час
Вчать у школі(3 р.)
Добрим, людяним рости,
Щоб батьків не підвести
Вчать у школі(3 р.)
Прислів’я
1.Добре того вчити, хто хоче вчитися.
2. Навчання і труд поряд ідуть.
3. Не хвалися золотом, а хвались добром.
4. Пташка красна пір’ям , а людина знанням.
5. Людина без Батьківщини, що пташка без пісні.