Інтегрований урок 7 клас

Про матеріал
Конспект інтегрованого (німецька мова, англійська мова, інформатика) уроку в 7 класі
Перегляд файлу

Лубенська спеціалізована школа  І-ІІІ ступенів № 6

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА

білінгвального інтегрованого з інформатикою

уроку в 7Г класі

за темою

«Kommunikation im Internet/Internet communication»

учителя німецької мови Білоненка Г.Г.

учителя англійської мови Лакішіс Н.О.

учителя інформатики Томка В.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лубни –  2023

Конспект

інтегрованого уроку (німецька+англійська мови+інформатика)

Тема уроку: Online Kommunikation

Мета уроку:

повторити, уточнити та поглибити попередньо засвоєні знання, уміння та навички з теми «Online Kommunikation» (Спілкування онлайн);

розвивати навички критичного мислення та безпечного спілкування у всесвітній мережі Інтернет за допомогою певних інтернет ресурсів та інструментів;

розширити діапазон технічної обізнаності учнів для безпечної роботи в Інтернеті, занурившись в атмосферу двох іноземних мов;

спираючись на знання однієї мови, поглибити мовленнєві навички з другої іноземної мови;

розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, вміння практично застосовувати здобуті знання;

виховувати культуру спілкування та поведінки в мережі Інтернет.

Тип уроку: білінгвальний, інтегрований.

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери, файли з завданнями,  

    інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, плакати, роздатковий ілюстративний 

    матеріал.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Deutschlehrer: Guten Tag, Freunde! Wie geht’s euch? Seid ihr guter Laune? (Die Schüler antworten.). Aber zuerst bestimmt, bitte, das Thema unserer Stunde! (учні, дивляться на дошку з плакатами, де зображені різні технічні засоби для роботи за комп’ютером та в мережі і визначають тему уроку).

Also, heute wiederholt ihr den Stoff zum Thema “Online Kommunikation” und macht einige nicht nur offline, sondern auch online Aufgaben und Ubungen. Und jetzt gebe ich das Wort unserer Englischlererin.

Englischlererin: I’m also very glad to see you got interested in the topic of our lesson. But first of all, I suggest you answering some of my questions:

  1. What is your favourite application in your mobile phone?
  2. What mobile phone brand appeals to you?
  3. What is your favourite gadget to come to the Internet?
  4. Do you use any messengers and how often?
  5. Do you prefer calling or texting?

(учителька обговорює з учнями особливості спілкування у всесвітній мережі)

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

     ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ НАВИЧОК ТА ВМІНЬ.

Deutschlehrer: Und jetzt möchten wir erlernen wie gut ihr die Grundbegriffe für die online Aktivität kennt. Jeder bekommt eine Karte und bestimmt zu welcher Gruppe sie passt am besten. (учні отримують піктограму і визначають до якої групи понять вона найкраще підходить). (див. малюнок)

      Netzwerk    Webseite      Messenger

           

Englischlererin: I see you’ve successfully coped with the previous task and now I’d like you to act a bit as decoders. Your task is to guess what information is hidden in the following messages. (учителька роздає учням по картці, на якій зображено фрагмент переписки в онлайн чаті. Завдання учнів – якомога швидше розшифрувати її зміст. (нижче наведено зразок такої переписки і один з варіантів коду для її розшифровки).

 

 

Informatiklehrer: Вітаю вас, друзі на нашому уроці. Я вкотре переконався, що ви вправно користуєтесь усіма перевагами роботи в мережі. А чи відомо вам які взагалі існують мережі, як отримати доступ до певної мережі, сайту чи сервісу? Які сучасні засоби (гаджети) ми використовуємо для роботи чи спілкування онлайн? Який принцип роботи планшета, ноутбука чи смартфона?

(учні по черзі висловлюють свої думки стосовно поставлених вище запитань).

Deutschlehrer: Habt ihr die vorherige Aufgabe gefallen? Ich biete euch an, noch eine nützliche online Aufgabe zu machen. Sie kann man “Polyglote” nennen. Startet, bitte,    eure Browser und folgt dem Link:  

         https://wordart.com/tresa5t9n1xy/the-internet

Dort seht ihr eine Wortwolke. (див. малюнок). Eure Aufgabe ist 7 englische und deutsche Äquivalente der ukrainischen Begriffe zu finden und die gegebene Tabelle schnellstmöglich zu füllen. 

(учні проходять за вищевказаним посиланням і знаходять сім німецьких та сім англійських відповідників до поданих у таблиці українських термінів).

 

Englisch

Deutsch

соціальні мережі

 

 

викладати фото в мережу

 

 

чатитись

 

 

шукати в Гугл

 

 

cпілкуватись по Skype

 

 

завантажити

 

 

писати електронні листи

 

 

 

Deutschlehrer: Arbeiten wir weiter und jetzt folgt dem Link:  

https://www.liveworksheets.com/3-yx906975hq

und lest einige Sätze. Wenn ihr der Aussage zustimmt, tastet, bitte, R (richtig). Wenn ihr die Aussage falsch findet – tastet, bitte, F (falsch).

(учні виконують інтерактивне завдання на сайті liveworksheets.com: читають німецькі твердження і або з ними погоджуються, або заперечують. У разі успішного проходження на моніторі з’явиться наступне повідомлення: див. малюнок).

Englischlererin: Friends, you are used to working and communicating online, but is your activity always safe? Are you aware of the basic rules of safe behavior on the Internet? Now I suggest watching a video “5 Internet Safety Tips for Kids” about the rules of safe work and communication on the World Wide Web.

https://www.youtube.com/watch?v=X9Htg8V3eik

(переглянувши відео, учні зачитують з карток п’ять основних правил безпеки в мережі і закріплюють їх на магнітній дошці: див. малюнок).

Deutschlehrer: Und jetzt, liebe Freunde,  möchte ich überprüfen, wie gut ihr die wichtigsten englische und deutsche Begriffe zu unserem Thema “Kommunikation im Internet gelernt habt. Folgt, bitte, dem Link: https://quizizz.com/join und wählt die richtige Antwort in den zweisprachigen Quizfragen auf der Website Quizizz.com.

(проходження двомовного опитування на сайті quizizz.com з визначенням переможця вікторини).

Englischlererin: So, you’ve worked very active and I offer you to relax a little bit. Watch and move (невелика фізкультпауза – перегляд фрагменту відео “Technologics” з портала Youtube)

https://www.youtube.com/watch?v=D8K90hX4PrE

Informatiklehrer: А зараз, друзі, поговоримо про технічні характеристики, особливості будови та роботи основних сучасних пристроїв, за допомогою яких ми маємо можливість працювати як офлайн, так і на просторах Інтернету. (учитель інформатики детально зупиняється на технічних можливостях того чи іншого гаджета, підсумовує вивчене учнями раніше і проводить контроль засвоєння матеріалу, запропонувавши виконати онлайн тест).

Englischlererin: Dear friends, to check your mastery of our lesson’s vocabulary, please  take the online bilingual computer terminology test on the site Wordwall.net. (проходження на сайті wordwall.net двомовного онлайн-тестування на знання назв основних електронних пристроїв). https://wordwall.net/resource/50479801/gadgets-english-german

Deutschlehrer: Freunde, ihr habt sehr tüchtig zu diesem Thema gearbeitet, aber könnt ihr den Unterschied zwischen englischen und deutschen Konzepten jetzt gut erkennen? Ich schlage vor, ihr hört sich ein paar Begriffe an und gebt sie auf unserer virtuellen Tastatur ein. Für diesen Zweck verwenden wir uns die Website learningapps.org. Folgt, bitte, dem Link:

https://learningapps.org/watch?v=pam8vnx8t23

(аудіювання і набір прослуханих слів на екранній клавіатурі).

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК.

Deutschlehrer: Gut gemacht, ihr habt im Unterricht gut und erfolgreich gearbeitet. Eure Noten für die Stunde könnt ihr auf unserer Schulplattform Human erfahren. Und wir, eure Lehrer, sind euch sehr dankbar und würden gerne wissen, ob euch unsere ungewöhnliche Stunde gefallen hat. Um eure Gefühle auszudrücken, folgt in eurem Browser dem Link:

https://jamboard.google.com/d/13XEDOxJH4Wrv5eBzsYRIymrZe-aU5YKY6rtTiNNuIZ8/viewer?f=0&pli=1

und zugt, bitte, den Button zum Bild, das eurer Emotion am besten entspricht.

(учителі дякують учням за гарну роботу на уроці та, в свою чергу просять на віртуальній дошці Jamboard перетягнути кнопку до тієї піктограми, яка найточніше передає їхні емоції та настрій після уроку).

Hausaufgabe: um das Lernmaterial zu festigen, folgt dem Link       https://thewordsearch.com/puzzle/4715798/internet-kommunikation/

und macht online zweisprachige Aufgabe – findet 15 Wörter und Ausdrücke zum Thema der Stunde. (домашнє завдання: скориставшись вищезгаданим посиланням на сайті thewordsearch.com, знайти 15 слів та виразів до теми уроку).

              Vielen Dank! Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Velychko-Makhinya Antonina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку