Інтегрований урок. Англійська,основи здоров'я.

Про матеріал
інтегрований урок.Основи здоров'я, англійська мова.Розроблений для 4 класу.
Перегляд файлу

 

Бердянськ, 2019

       План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови 

у 4-Б класі з теми «Нealthy lifestyle»

(«здоровий спосіб життя»)

Учитель Малинка О. О.

Тема: Нealthy lifestyle

Мета:

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови;

  •        фонологічну - відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів;
  •        граматичну - повторити та закріпити вживання граматичної структури Present Simple у стверджувальних, заперечних та питальних реченнях;
  •        лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Здоровий спосіб життя» і активізувати їх в мовленні, удосконалювати навички читання учнів, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання письмових вправ, діалогічного та монологічного мовлення.
  •        розвиваюча:  розвивати ключові компетентності учнів:
  •        комунікативну - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, монологічне мовлення учнів;
  •        саморозвитку та самоосвіти - уміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;
  •        здоров’язберігаючу - уміння дотримуватися принципів здорового способу життя .

виховна: виховувати  культуру спілкування учнів, позитивне, толерантне ставлення до інших людей, здатність дотримуватися здорового способу життя.

 

Тип уроку:  урок  узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань, інтегрований (англійська мова та основи здоров‘я).

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.

Технології: технологія критичного мислення, інтерактивні технології.

Методи: робота групах, бесіда,  метод  проектів.

Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, ноутбук, презентація.

 

 

 

 

 

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація діяльності. Ведення  в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності).

1.    Створення сприятливої атмосфери.

2.    Мотивація.

ІІ. Цілепокладання.

1. Повідомлення теми, мети завдань уроку.

2. Мотивація навчальної діяльності.

3. Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.

2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.

3. Фізкультпауза.

4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.

IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.

1. Повідомлення домашнього завдання.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Рефлексія.

4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.

 

 

Хід уроку

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності. Ведення  в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності)

1. Створення сприятливої атмосфери

T: Good morning, children!

Im glad to see you! Let's greet our guests.  How are you? Are you ready for the lesson? I hope you are. Sit down.

(Доброго ранку, діти. Давайте привітаємося з нашими гостями. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так. Сідайте,будь ласка).

 

2. Мотивація.

T:  Let’s  remember  the rule of our lesson (давайте згадаємо правило нашого уроку). (Я не повинен казати «не можу, не хочу ,не буду». Я повинен казати «Я можу, я буду».

 

I mustn`t say «I can`t»

I mustn`t say «I won`t»

I mustn`t say «I`m not»

I mustn`t say «I don`t»

I must say «I will»

I must say «I am»

I must say «I do»

I must say «I can»

 

ІІ. Цілепокладання.

 

1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

T:    Look at the screen and tell me what words are encrypted?

(Подивіться на екран, та скажіть які слова зашифровані).

Habit

Exercises

Avoid

Life

Team

Hygiene

T: - Look at the blackboard what word came out? The topic of our lesson is «Healthy lifestyle». (Подивіться на дошку, яке слово ви бачите? Отже, тема нашого уроку «здоровий спосіб життя»)

T: - Today we’re going to make a consolidation of your knowledge  about Healthy lifestyle (Сьогодні ми узагальнимо знання про здоровий спосіб життя).

2. Мотивація навчальної діяльності.

Why is it so important to be healthy? Think and tell us (Чому так важливо бути здоровим? Подумайте і скажіть).

T-Ps.

Health is the mans greatest wealth (здоров’є найцінніший скарб у житті).

T: Why do we have to learn this topic? (Навіщо нам вивчати  цю тему?)

3. Визначення очікуваних результатів.

T: - Today we are going to…(Сьогодні ми будемо)

  • develop speaking skills (розвивати навички мовлення).
  • revise topicʼs vocabulary and practice using phrases; (повторимо  слова та попрактикуємо вживання виразів);
  •  do interesting tasks (виконаємо цікаві завдання з теми);
  • Talke about healthy lifestyle (поговорили про здоровий спосіб життя);

ІІІ. Цілереалізація

 

    1.Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.

 

T.- Pupils, I’m sure you already know a lot about healthy way of life.

There are different parts of the proverbs about healthy lifestyle on your table. Try to find the other part of the proverb (Я впевнена, що ви вже знаєте багато про здоровий спосіб життя. На столі, у вас лежать частини прислів’я, вам потрібно знайти іншу частину,щоб скласти повне речення).

  • Health is better than wealth
  • Healthy mind in a healthy body
  • An apple a day keeps a doctor away
  • Eat to live but not live to eat
  • You are what you eat
  • Eat with pleasure, drink with measure
  • Laughter is the best medicine

 

2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.

T:- Your home task for today was to prepare  projects about healthy lifestyle. (вашим домашнім завданням було підготувати проекти про здоровий спосіб життя.).

T-Ps.

T: - I’ll give you some cards with different parts of the text and you need to connect them in a logical order. Look at the screen, you have these pictures as a help (Ви отримаєте картки з різними частинами тексту, вам потрібно встановити вірну послідовність. На екрані, у вигляді малюнків, показане вірне розташування тексту).

  • Try to keep an optimistic outlook (think positive). It makes everything you do easier, including getting healthy. Think about what you can do that would make you happier.
  • Keep clean. Bathe or shower often. Brushing your teeth twice a day keeps from gum diseases. Wash your hands after  using the restroom or before you prepare food.
  • Eat right. Don't eat if you're not hungry, and stop when you are full--don't simply eat just because there is food around.
  • Get enough sleep. Too little sleep can make you have a difficulty with memory, depression.
  • You should get at least 3 hours of exercise a week. Sports of any kind can keep your body fit and burn any unneeded fats.

T-Ps

3.    Фізкультпауза.

T: - Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).

4.   Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.

T: - Open your Students books on page 138, Ex. 2T: - Look at the pictures  in the task 1. Which of these do you do or don’t do every day/week/on Sunday? (Подивіться на малюнки у першому завданні. Що з цього ти робиш кожний день/тиждень/у неділю?)

T-Ps

T: - Listen to an audio with different groups of food, you need to write down them into  the 1st column – healthy food or  the 2 nd – unhealthy food.  You can see the sheets of paper on your tables (Зараз ми послухаємо аудіозапис, вам потрібно записати корисну їжу у перший стовпчик, шкідливу у другий).

T: - Well done!

T:- And now you’ll work in teams. You need to write down some phrases about healthy way of life, you have just 3 minutes. Whose team will write more phrases will be the winner (Трішки попрацюємо в командах, вам потрібно записати вирази про здоровий спосіб життя. Та команда, яка напише більше - переможець. Ви маєте лише 3 хвилини).

Рефлексивно-оцінюючий етап.

  1. Повідомлення домашнього завдання.

Your hometask is Student’s book p. 139, Ex. 3. For the high level you need to write it in your copybooks. (Диференційовані завдання)

2.Підведення підсумків уроку.

T: - Today we (Сьогодні ми):

  •   revised topicʼs vocabulary and practiced using words and phrases; (повторили  слова та попрактикували вживання слів).
  •   did interesting tasks (виконували цікаві завдання з теми);
  • talked about healthy lifestyle (поговорили про здоровий спосіб життя);
  • developed speaking skills (розвивали навички мовлення);

3.Рефлексія.

- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви соєю роботою?)

- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)

4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.

T: - You were great today. I hope our lesson will be useful for you. You should always remember that health is above wealth. The lesson is over. Good - bye! (Сьогодні ви чудово працювали. Я сподіваюсь, що наш урок буде корисним для вас. Здоров’я – найвища цінність! Урок закінчено.  До побачення!).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 травня 2019
Переглядів
1629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку