Бердянськ, 2019
План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови
у 4-Б класі з теми «Нealthy lifestyle»
(«здоровий спосіб життя»)
Учитель Малинка О. О.
Тема: Нealthy lifestyle
Мета:
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
виховна: виховувати культуру спілкування учнів, позитивне, толерантне ставлення до інших людей, здатність дотримуватися здорового способу життя.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань, інтегрований (англійська мова та основи здоров‘я).
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.
Технології: технологія критичного мислення, інтерактивні технології.
Методи: робота групах, бесіда, метод проектів.
Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, ноутбук, презентація.
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності. Ведення в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності).
1. Створення сприятливої атмосфери.
2. Мотивація.
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети завдань уроку.
2. Мотивація навчальної діяльності.
3. Визначення очікуваних результатів.
ІІІ. Цілереалізація.
1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.
2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.
3. Фізкультпауза.
4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.
IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.
1. Повідомлення домашнього завдання.
2. Підведення підсумків уроку.
3. Рефлексія.
4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.
Хід уроку
І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності. Ведення в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності)
1. Створення сприятливої атмосфери
T: Good morning, children!
I’m glad to see you! Let's greet our guests. How are you? Are you ready for the lesson? I hope you are. Sit down.
(Доброго ранку, діти. Давайте привітаємося з нашими гостями. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так. Сідайте,будь ласка).
2. Мотивація.
T: Let’s remember the rule of our lesson (давайте згадаємо правило нашого уроку). (Я не повинен казати «не можу, не хочу ,не буду». Я повинен казати «Я можу, я буду».
I mustn`t say «I can`t»
I mustn`t say «I won`t»
I mustn`t say «I`m not»
I mustn`t say «I don`t»
I must say «I will»
I must say «I am»
I must say «I do»
I must say «I can»
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
T: Look at the screen and tell me what words are encrypted?
(Подивіться на екран, та скажіть які слова зашифровані).
Habit
Exercises
Avoid
Life
Team
Hygiene
T: - Look at the blackboard what word came out? The topic of our lesson is «Healthy lifestyle». (Подивіться на дошку, яке слово ви бачите? Отже, тема нашого уроку «здоровий спосіб життя»)
T: - Today we’re going to make a consolidation of your knowledge about Healthy lifestyle (Сьогодні ми узагальнимо знання про здоровий спосіб життя).
2. Мотивація навчальної діяльності.
Why is it so important to be healthy? Think and tell us (Чому так важливо бути здоровим? Подумайте і скажіть).
T-Ps.
Health is the man’s greatest wealth (здоров’є найцінніший скарб у житті).
T: Why do we have to learn this topic? (Навіщо нам вивчати цю тему?)
3. Визначення очікуваних результатів.
T: - Today we are going to…(Сьогодні ми будемо)
ІІІ. Цілереалізація
1.Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.
T.- Pupils, I’m sure you already know a lot about healthy way of life.
There are different parts of the proverbs about healthy lifestyle on your table. Try to find the other part of the proverb (Я впевнена, що ви вже знаєте багато про здоровий спосіб життя. На столі, у вас лежать частини прислів’я, вам потрібно знайти іншу частину,щоб скласти повне речення).
2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.
T:- Your home task for today was to prepare projects about healthy lifestyle. (вашим домашнім завданням було підготувати проекти про здоровий спосіб життя.).
T-Ps.
T: - I’ll give you some cards with different parts of the text and you need to connect them in a logical order. Look at the screen, you have these pictures as a help (Ви отримаєте картки з різними частинами тексту, вам потрібно встановити вірну послідовність. На екрані, у вигляді малюнків, показане вірне розташування тексту).
T-Ps
3. Фізкультпауза.
T: - Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).
4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.
T: - Open your Students books on page 138, Ex. 2T: - Look at the pictures in the task 1. Which of these do you do or don’t do every day/week/on Sunday? (Подивіться на малюнки у першому завданні. Що з цього ти робиш кожний день/тиждень/у неділю?)
T-Ps
T: - Listen to an audio with different groups of food, you need to write down them into the 1st column – healthy food or the 2 nd – unhealthy food. You can see the sheets of paper on your tables (Зараз ми послухаємо аудіозапис, вам потрібно записати корисну їжу у перший стовпчик, шкідливу у другий).
T: - Well done!
T:- And now you’ll work in teams. You need to write down some phrases about healthy way of life, you have just 3 minutes. Whose team will write more phrases will be the winner (Трішки попрацюємо в командах, вам потрібно записати вирази про здоровий спосіб життя. Та команда, яка напише більше - переможець. Ви маєте лише 3 хвилини).
Рефлексивно-оцінюючий етап.
Your hometask is Student’s book p. 139, Ex. 3. For the high level you need to write it in your copybooks. (Диференційовані завдання)
2.Підведення підсумків уроку.
T: - Today we (Сьогодні ми):
3.Рефлексія.
- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви соєю роботою?)
- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)
4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.
T: - You were great today. I hope our lesson will be useful for you. You should always remember that health is above wealth. The lesson is over. Good - bye! (Сьогодні ви чудово працювали. Я сподіваюсь, що наш урок буде корисним для вас. Здоров’я – найвища цінність! Урок закінчено. До побачення!).