Інтегрований урок (англійської мови та природознавство), 2 клас

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та природознавства на тему "Тварини лісів. Animals". Мета уроку- формування і розширення знань учнів про тварин лісу; розвинення уваги, логічного мислення, пам'яті; розвинення усного мовлення, вдосконалення навичок говоріння; повторення граматичних структур; продовження вивчати учбовий матеріал з розділу «Animals»; виховання дбайливого ставлення до всього живого навколо.
Перегляд файлу

                                       

 

Тема:

Мета:

Створити умови для: - формування і розширення знань учнів про тварин лісу; розвинення уваги, логічного мислення, пам'яті; розвинення усного мовлення, вдосконалення навичок говоріння; повторення граматичних структур; продовження вивчати учбовий матеріал з розділу «Animals»; виховання дбайливого ставлення до всього живого навколо нас. Виховувати любов до тварин. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови та природознавства.

Обладнання. Ілюстрації із зображенням тварин; індивідуальні картки із завданнями; аудіозаписи із звуками тварин, презентація.

Тип уроку: інтегрований урок з англійської мови та природознавства

                                                                Хід уроку:

І. Організаційний момент:

1.Привітання.

                       Треба дружно привітатись:

  «Добрий день» – «Good day»,

  Дружно голосно сказати:

  «Добрий день» – «Good day»,

  Вліво, вправо поверніться,

  Туди-сюди посміхніться,

  «Добрий день» – «Good day».

 

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми поєднаємо урок природознавства і англійської мови. А щоб урок пройшов приємно, посміхніться один одному і скажіть комплімент.

2. Введення в іншомовну атмосферу (смайлики)

P1.-p…- How are you? –I am fine, thank you.

ІІ. Актуалізація опорних знань,мотивація навчальної діяльності:

2.Слухання вірша

Ліс

Ліс - зелений друг людини.
Прохолодний в літню днину.
Він, мов дім, для всіх відкритий.
Дружно тут навчились жити
І звірята, і комахи,
На деревах -  різні птахи.
В цім чудовім  царстві, діти,
Для звіряток стіл накритий:
Ягоди, плоди і віти,
Є ще й листя соковите.
В нашім лісі є лисичка,
Зайчик, білка невеличка,
Вовк, їжак, бобер, кабан,
А в старім дуплі — кажан.
В лісі гомінкім, малята,
Завжди радісно бувати.
Взимку й літом тут красиво,
Ну, не ліс, а справжнє диво.

Н. Красоткіна

- Діти, які тварини згадані у вірші?

-А яких тварин ви бачили, коли були у лісі?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Тема нашого сьогоднішнього уроку – «Тварини лісів. Animals.» Наш урок  буде незвичайним, тому що до нас завітає  гостя. Вона приїде з Англії , щоб дізнатися, які тварини мешкають у наших лісах.
  • А що це за гостя,ми дізнаємося відгадавши загадку.

В темнім лісі проживає,

  • Довгий хвіст пухнастий має,
  • Їй на місці не сидиться,
  • А зовуть її ___________. (Лисиця)
  •  
  • Where animals live ?( відповіді дітей)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Асоціативний кущ.
  • Діти, подивіться на дошку і скажіть, які слова спадають вам на думку, коли ви бачите або чуєте слово « тварини»?

( Діти записують на дошці слова)

 

 

Ліс                      лапи                   хвіст                 їжак           птахи

 

луки                                       Тварини                         ведмідь

 

        водойми                     лисиця           вовк                           нора

Вчитель: - Пригадайте, які тварини мешкають у лісі? Назвіть  їх.( Учні називають ланцюжком)

-А тепер перевіримо, як ви знаєте їх англійською мовою (відповіді учнів)

Розкажіть мені про вовка і лисицю.( відповіді дітей)

-Хто скаже як ці тварини будуть англійською мовою?( Fox- лисиця, Wolf- вовк)

А кого ще ми можемо побачити в лісі?

Послухайте спів птахів і скажіть, що це за пташки ( слухання співу пташок, учні відгадують що за птах) соловей,зозуля,горобчик,дятел

Вчитель: Так які ж птахи наповнюють ліс своїм співом? (відповіді учнів)

Вчитель : А що ви про знаєте про комах?(відповіді учнів)

 (Стукіт в двері. Заходить Лисичка)

Вчитель: Ось і завітала наша гостя з Англії ! Давайте привітаємося з нею:

 -Good mor ning !

-Good mor ning !

-A̒m glad to see you!

-We are glad to see you too!

Лисичка: Мені дуже приємно бути у вас на уроці ! Я дуже добре навчалася в англійській лісовій школі і маю по всім предметам лише високі бали! Тому я розумію і українську, і англійську мови. Я дуже люблю подорожувати! Мені цікаво дізнатися про тварин, які живуть в українських лісах! Ви мені допоможете?

Вчитель: Звичайно! Деякі діти підготували розповіді про тварин і щоб тобі було зручніше, ми будемо розповідати англійською мовою.

Mouse-I am a mouse.I am grey.I am small.

FOX – I am a fox. I am orange. I live in the forest.

WOLF I am a wolf. I am grey.I like meat very much!

Лисичка: Thank you! All animals are important!

Вчитель: Так Лисичко, усі тварини в лісі потрібні і важливі. Поміркуйте і скажіть, чому треба оберігати не тільки самих тварин, а й місця, в яких вони живуть?

Фізкультхвилинка:

I can hop like a rabbit. (стрибаємо як кролик)

I can jump like a frog. (стрибаємо як жабка)

I can fly like a bird. (літаємо як пташечка)

I can run like a foх. (бігаємо як лисичка)

I can walk like a duck. (ходимо як качечка)

I can swim like a fish. (плаваємо як рибка)

And be still as good children – (і стаємо гарними дітками)

as still as this. (ось так)

3.Самостійна робота (робота в парах)

Вчитель: у кожного на листочку написано по три тварини.  Побудуйте ланцюги живлення( хто чим живиться) за зразком: гриби- білка- куниця:

  • сойка, яструб, жолудь;
  • жук  короїд, дуб, дятел;
  • дикий кабан, вовк, жолуді;
  • миші лісові, жолуді, лисиці;
  • коріння дуба, миші, лисиця;
  • квітка, їжак, пугач, слимак.

Вчитель: Який можна зробити висновок?( Зайвих тварин не існує)

V. Узагальнення й систематизація знань

Вчитель: Лисичка дуже полюбляє грати у різні ігри і тому вона підготувала для вас декілька ігор.

Лисичка: Letꞌs go!

1.Гра «What is missing?» (робота в групах)

Повторення граматичного матеріалу, складання деформованих речень (Т-2).

   – Наша Лисичка хотіла написати про себе, але де не візьмись і Вітер-пустун з’явився. Та так сильно дмухнув, що всі слова в реченні розлетілись хто куди. Засмутилась Лисичка, як їй тепер  слова на місця повернути. Просто біда! Діти, допоможіть Лисичці.

  a, is, fox, This. (This is a fox)

  in, It, forest, the, lives. (It lives in the forest.)

  is, It, red. (It is red.)

  much, it, I, very, like. (I like it very much.)

2. Гра «Розмісти тварин».

 Повторення засвоєної лексики: свійські і дикі тварини. (Т-2)

    Учні по черзі прикріплюють на магнітну дошку ілюстрації із зображенням тварин, називаючи їх.

     This is a: zebra, tiger, elephant, wolf, horse, lion , cat, dog, pig,

VI. Підбиття підсумків, рефлексія, домашнє завдання

1.Вчитель: Наш урок наближається до завершення.

-Що найбільше сподобалося?

-Що виходило добре?

- Про що розкажете вдома?

  • Goodbye!

2.Оцінювання

3.Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Англійська мова- виконати проектну роботу «My favourite  animal»

Природознавство-намалювати улюблену тваринку.

Завантаження...
docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку