Інтегрований урок «Дивовижний світ тварин» Тема уроку. Розв’язування простих задач на зменшення числа на кілька одиниць, знаходження значень виразів в

Про матеріал
Закріпити вміння розв’язувати прості задачі на зменшення (збільшення) числа на кілька одиниць, формувати усні навички обчислень, вміння орієнтуватися у просторі, використовуючи поняття «вліво» («вправо» ), «вверх», «вниз», поширювати знання про незвичайний світ природи; виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин; розвивати когнітивні компетентності, вміння працювати в групі, співпереживати за успіх групи.
Перегляд файлу

Інтегрований урок  «Дивовижний світ тварин»

Тема уроку. Розв’язування простих задач на зменшення числа на кілька одиниць,     

                       знаходження значень виразів в межах десяти;робота з геометричним 

                       матеріалом.

Мета уроку: Закріпити вміння розв’язувати прості задачі на зменшення

                      (збільшення) числа на кілька одиниць, формувати усні навички

                      обчислень, вміння орієнтуватися у просторі, використовуючи поняття

                      «вліво» («вправо» ), «вверх», «вниз», поширювати знання про

                      незвичайний світ природи; виховувати любов і дбайливе ставлення до

                     тварин; розвивати когнітивні компетентності, вміння працювати в групі,

                     співпереживати за успіх групи.

Обладнання. Презентація до уроку, телевізор, магнітофон,  «Стіна слів

                      «Тварини»», шість цеглинок «Лего», матеріал для групової роботи,

                      ілюстративний матеріал, картки «Настрій».

 

І. Ранкове коло.

1. Пісня «Добрий день»

 

Добрий день! Добрий день,

Ниви і поля! 

Добрий день! Добрий день,

Матінко земля!

Добрий день! Добрий день

В небі, журавлі!

Добрий день! Добрий день,

Людям на землі!

 

Приспів:

Це для нас посміхається сонечко,

Соловейко співає пісень!

Заглядає веселка в віконечко:

Добрий день вам! Добрий день!

 

Добрий день! Добрий день,

Гори і ліси!

Добрий день! Добрий день,

Крапельки роси!

Добрий день! Добрий день,

Квіти запашні!

Добрий день! Добрий день

Людям на землі!

 

 

2. Вправа «Покажи настрій»

- Діти, як ви вважаєте, який у мене сьогодні настрій?   Так,  він чудовий.

- А який ще буває настрій?  (веселий, радісний, сумний, злий…..)

- Як ви можете дізнаєтеся, який настрій у людей, що вас оточують?

 (за виразом обличчя )

- Не розумію, як дивлячись на обличчя можна сказати про настрій?

Зараз ви можете показати, як змінюється вираз обличчя.

 Покажемо:  

Коли нам сумно - ми робимо так.

Коли ми здивовані - робимо ось так.

Коли ми налякані –ми ось такі.

Коли ми сердимося – ми вже інші.

А коли ми радіємо – то так.

Дякую, що показали і розповіли мені про настрій.

-Чи приємно вам, коли до вас посміхаються?.

-Як ви вважаєте, з якою дитиною краще дружити — з веселою, привітною, чи з сердитою та сумною?!!!

-Я вам відкрию одне правило:  наш настрій залежить від наших думок. Тому, якщо хочеш, щоб у тебе був хороший настрій, думай про хороше!

 

Гра «Зобрази тваринку»

-Діти, я зараз буду читати загадки про тварин, вам потрібно відгадати тваринку і зобразити її.

 

1. В полі, лісі навкруги,

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах,

Моркву, ріпку, буряки. 

 Відгадайте – хто такий?

(Заєць)

 

2. Нявкає, муркоче, бо сметанки хоче.

Що це, діти,за воркотик?

Це пухнастий, сірий … (котик)

 

3. Як на гойдалках на вітках

Вони плигають у клітках

Граються, кривляються,

Разом забавляються.

А веселі ці малята –

Пустотливі …(мавпенята)

 

 

 

 

- Як ви думаєте, чому саме про тваринок ми розгадували загадки?

(Тому що тема нашого тижня –«Тварини»)

- Давайте пригадаємо, на які групи поділяються тварини, адже напередодні ми разом за певними ознаками  поділили їх на групи.

 

 

 

 

- Молодці, сідайте на свої місця.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми будемо будувати башту для мавпенят,яких ви зображали на ранковому колі за допомогою цеглинок «Lego»? , грати гру «Дешифрувальник», розв’язувати цікаву задачу,  перетворимо клітинку на тваринку, а також дізнаємося ще багато цікавого про тварин.

1. Гра «Збудуй башту для мавпенят»

1. На дереві сиділо 7 мавпочок і раптом до них стрибнуло ще дві. То їх стало 10? Якщо так, то візьміть цеглинку жовтого кольору, а якщо ні, то – зеленого.

2. На пальмі росло 10 бананів. Два банани зірвало мавпеня, то їх залишилось – 8, якщо так, то візьміть жовту цеглину,а ні, то – голубу.

3. На одній ліані гойдається 5 мавпенят, а на іншій на 3 менше, то на іншій їх 4, якщо так, то – червона цеглина, якщо ні – голуба.

4. Найменша мавпочка у світі має 10см, а 10 – це один десяток, якщо так – то червона цеглина, якщо ні – синя.

5. У Тайланді для мавп щорічно влаштовують бенкет. Там було 9 мавп . Троє – залишило бенкет. То на святкування залишилось 7 мавпочок? Якщо так, то оранжева цеглина, якщо ні – синя.

6. Якщо ми до п’яти цеглин додамо ще одну, то башта для мавпенят буде з шести цеглин? Якщо так, то візьміть оранжеву цеглину.

 

 

 

 

Робота в групах.

Гра «Дешифрувальник»

 

- В природі є ще такі тварини яких, напевно, ні я, ні ви ще не бачили. А що це за тварини ви дізнаєтесь, коли розв’яжете вирази і розшифруєте слова.

 

 

1 група

 

 

 

А

Д

Н

А

П

8

7

3

9

1

10-9=

 

6+3=

 

7-4=

 

5+2=

 

6+2=

 

Картинки по запросу мала панда

 

 

 

 

 

 

 

Мала панда – тварина трошки більша за кішку. Вдень спить біля кори дерев, а вночі виходить на полювання.

 

2 група

 

 

Д

Ь

І

М

Д

Е

В

8

3

7

0

4

10

5

3+2=

 

6+4=

 

9-5=

 

6-6=

 

3+4=

 

4+4=

 

3+0=

 

Похожее изображение

Картинки по запросу малайський ведмідь

 

 

 

 

 

 

 

 

Малайський ведмідь -  найменший серед ведмедів. Має дуже довгий язик. Харчується комахами, а також листям дерев. Це дружелюбна тваринка. У Малайзії його часто тримають у будинках.

 

3 група

 

Ч

А

С

О

Н

1

9

2

3

10

5+5=

 

6-3=

 

8-6=

 

5+4=

 

7-6=

 

Картинки по запросу носач

 

Носач – це мавпа з довгим носом, яка вміє добре плавати. Часто стрибає з дерева прямо у воду.

 

 

4 група

 

Р

І

П

А

Т

4

3

5

1

10

3+7=

 

5-4=

 

3+2=

 

10-7=

 

8-4

 

https://ukr.media/static/ba/aimg/3/7/5/375975_1.jpg

 

Тапір – трішки схожий на порося, але має хобот.

Тапіри - травоїдні тварини. В лісах вони харчуються фруктами, листям і ягодами. Крім того, тапіри можуть поласувати водоростями: якщо поблизу є водойма, ці тварини проводять тут чимало часу. У воді вони і харчуються, і плавають, і ховаються від хижаків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Перегляд відео «Незвичайні тварини»)

 

Фізкультхвилинка

Робота над задачею.

 

- Серед незвичайних тварин ви побачили на відео Ангорського кролика. А вони бувають досить великими і зовсім маленькими. Чи цікаво вам дізнатися, яка маса маленького Ангорського кролика?

Тож, давайте розв’яжемо задачу і дізнаємося про це.

Задача

Маса великого Ангорського кролика - 7кг, а маленький кролик на 5 кг легший. Яка маса маленького кролика?

 

https://images1.popmeh.ru/upload/img_cache/f69/f69ea8236df4dee6450583c0c294e0ca_fitted_800x3000.jpg
Похожее изображениеЦя пухнаста куля — насправді Ангорський кролик, від якого отримують шовковисту і м’яку Ангорську шерсть. Ангорський кролик — один з найстаріших типів домашнього кролика, який, як вважають, пішов з Туреччини. Історія повертається на початок 18-го століття, коли деякі матроси прибували в турецький порт тоді під назвою Ангорський. Хустки, які носили місцеві жінки, сподобалися морякам із-за їх краси, тонкості і шовковистості. Тому, перш ніж матроси залишили Ангору, вони вирішили забрати у Францію декілька кроликів. Довжина шерсті  - 25 см.

Гра «Перетвори клітинку на тваринку»

- А тепер ще одне  завдання - не менш цікаве від попереднього. Перетворимо клітинку на тваринку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Хто у нас вийшов?

- Цей собачка дуже схожий на найбільшу вівчарку у світі, яка називається Комондор.

Комондори – сторожові собаки, які дуже люблять дітей і можуть бути для них нянькою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу комондор картинкиПохожее изображение

Підсумок уроку

- Чи сподобався урок?

- Що найбільше вам сподобалося?

- Які завдання для вас були найцікавішими і ви ще б хотіли їх виконувати? А які недуже?

- Про яких тварин ви б хотіли розповісти дома мамі, татові, бабусі?

- З яким настроєм покидаєте урок?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 серпня 2019
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку