Інтегрований урок інформатика-мистецтво

Про матеріал
Короткий конспект інтегрованого уроку інформатика-мистецтво на тему "Основи 3D-моделювання. 3D-друк".
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку з інформатики та мистецтва
Тема уроку: Основи 3D-моделювання

 

Мета уроку

  1. Освітня: ознайомити учнів із базовими принципами 3D-моделювання, навчити створювати прості тривимірні об'єкти в спеціалізованих програмах.
  2. Розвивальна: розвивати уяву, просторове мислення та творчі здібності учнів.
  3. Виховна: виховувати інтерес до сучасних технологій та мистецтва, сприяти естетичному сприйняттю цифрових творів.

Обладнання

  • Комп'ютери із встановленим програмним забезпеченням для 3D-моделювання Blender.
  • Проектор.
  • Приклади 3D-моделей (цифрові та роздруковані).

Хід уроку

І. Організаційний момент (3 хв)

  • Привітання учнів.
  • Оголошення теми та мети уроку.
  • Мотивація: демонстрація цікавих прикладів 3D-моделей із різних сфер (архітектура, дизайн, ігри, анімація).

ІІ. Актуалізація знань (5 хв)

  • Обговорення з учнями:
    • Що таке 3D-моделювання?
    • Де застосовуються 3D-моделі?
    • Як 3D-моделювання пов’язане з мистецтвом?
    • Чи бачили учні роботи, створені за допомогою 3D-принтера?
    • Як 3D-друк може змінити мистецтво і виробництво?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (20 хв)

  1. Теоретична частина (10 хв):
    • Що таке 3D-простір і його основні координати (X, Y, Z).
    • Огляд базових інструментів у програмі для 3D-моделювання: створення простих об’єктів (куб, сфера, циліндр), трансформація (переміщення, обертання, масштабування).
    • Елементи художнього підходу: вибір форми, текстур, кольору.
    • Основні принципи роботи 3D-принтера: шарове нанесення матеріалу.
    • Основні формати файлів для друку (STL, OBJ).
    • Взаємозв’язок моделювання та мистецтва: створення декоративних і функціональних об'єктів.
  2. Практична демонстрація (10 хв):
    • Створення ескізу майбутньої моделі.
    • Учитель створює просту 3D-модель вази та абстрактного арт-об'єкт, пояснюючи свої дії.
    • Пояснює, як підготувати файл для 3D-друку (експорт у формат STL, налаштування у слайсері  Cura).

IV. Практична робота учнів (20 хв)

  • Завдання: створити просту 3D-модель (наприклад, будиночок, дерево або декоративну фігуру).
  • Під час роботи учитель допомагає учням, відповідає на запитання та дає рекомендації.

V. Презентація робіт (7 хв)

  • Учні демонструють свої 3D-моделі класу.
  • Обговорення найвдаліших рішень: що вдалося, а що можна покращити.

VI. Підсумок уроку (5 хв)

  • Узагальнення: як 3D-моделювання поєднує інформатику та мистецтво.
  • Обговорення, які можливості відкриваються завдяки вмінню працювати з 3D-графікою.
  • Рефлексія: що було найцікавішим і найскладнішим під час уроку.

VII. Домашнє завдання

  • Подивитися відео-урок про створення складнішої 3D-моделі (за посиланням, яке надає вчитель).
  • Намалювати ескіз майбутнього 3D-об’єкта, який учень хотів би змоделювати на наступному уроці.

Очікувані результати уроку

  • Учні розуміють базові принципи 3D-моделювання.
  • Вміють створювати прості 3D-об’єкти в програмному забезпеченні.
  • Відчувають зв’язок між технологіями та мистецтвом.

 

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку