Інтегрований урок ЯДС і математика
Тема: Математична експедиція до Африки
І. Організація уроку
1)Психологічний настрій
2)Вправа «Обіймашки»
ІІ. Актуалізація та корекція знань
«Метеорологічна служба»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1)В нашому житті все взаємопов`язано і все можна пояснити математичною мовою. Тому сьогодні ми будемо досліджувати світ, використовуючи знання з математики.
Інтерактивна вправа «Закінчи речення» (останньому учню пропоную вийти до дошки) (слайд1)
2) Вправа «Секрет у цеглинках»
Діти, в цеглинках схований секрет. Пропоную вам роз`єднати цеглинки, зазирнути в кожну та знайти цей секрет. Складіть слово. ( Біля дошки розташувати цифри у порядку зростання).
Африка –той,що не знає холоду( переклад)
(слайд2)
ІУ. Повідомлення теми і мети уроку
1)Я пропоную вам вирушити в туристичну експедицію. А що ж означає це слово? Я пропоную вам взяти картку зеленого кольору та дізнатись тлумачення цього слова. (слайд3)
(Туристична експедиція – організована багатоденна подорож в будь-яке місце, що здійснюється зі спеціальною дослідницькою метою). Але наша експедиція буде віртуальною.
2)Очікування та асоціації.
3) Вибір траспортного засобу.
Яким видом транспорту можна дістатися до Африки?(Корабель) (слайд)
4) Вибір речей ,які необхідні для експедиції. (слайд)
У. Хід уроку
Щоб потрапити на корабель необхідно придбати квитки. Для отримання квитка необхідно порахувати його вартість за допомогою математичного диктанту.(усна розминка)
Перевірка: (слайд)
Вартість квитка – 100дол.
Які документи нам необхідні? (паспорт, свідоцтво про нар., гроші, щеплення від хвороб, які переносять комахи)
Вирушаємо!
Загадка.
Що природа наготує,
Все повільно розкуштує.
В горбики запас складає,
Як плюватись добре знає. Верблюд (слайд)
Чому верблюда називають кораблем пустелі?
Продовжимо подорож на верблюдах.
17-(5+7)= 5 17-(5-4)=16
Інформація про жирафа жовта картка
Жирафи єдині тварини, які не вміють позіхати, вміють мукати, шипіти, гарчати і свистіти. Має довгий синій язик довжиною 50см, яким може почухати собі вушко. Любить сиру цибулю.
А тепер завдання від жирафа. (слайд)
Фізкультхвилинка «Весела Африка»
Робота в групах (білі картки) (слайд)
Геометричний матеріал. (слайд)
Пропоную відвідати заповідну зону Кенії та послухати мову диких тварин. Відео
Фізкультхвилинка . (вода)
-Яка тварина є символом Мадагаскару? У що вірять жителі острова? Той, хто заблукав у джунглях, переселяються в лемурів. Люди захищають і поклоняються їм. (дитячі роботи)
Інформація про рослини Африки
Робота в парах Картка синя
Обговорення: фінікова пальма росте у посушливих місцях, поблизу водойм. Плоди-фініки. Вони дуже корисні та поживні. В них є цукор, білки, жири, вітаміни. Існує 15 видів пальм.
Задача. Одне дерево дає близько 40 кг плодів. Скільки кг можна зібрати з двох дерев?
УІ.Підсумок уроку
Наша експедиція добігає кінця, корабель вже стоїть біля Мадагаскару. Про що ми дізнались в ході експедиції? Чи корисні ці знання в подальшому житті?
Рефлексія. Закінчи речення:
-Сьогодні мене здивувало…..
-Мені сподобалось….
Як би добре не було в Африці, але наші лелеки завжди повертаються додому. А чому?
На згадку про мандрівку вам з тропічного континенту передали сюрприз (чай Масала з фініками)Музика «Хабібі»
1