Автор уроку: Таран Інна Миколаївна
Предмет: математика та інформатика
Клас: 5
Тема: Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Звичайні дроби. Графічний редактор»
Мета: Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми « Звичайні дроби»; формувати вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язування вправ; розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки; формувати знання учнів про призначення програми «Paint» та уміння і навички виконувати малюнки у графічному редакторі; розвивати: творчу уяву, почуття композиції, творчу пізнавальну активність, координацію і точність рухів, логічне мислення. Показати учням важливість знань інформатики для вивчення математики.
Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.
Обладнання: ПК, презентація, роздатковий матеріал, пам’ятки для учнів
Хід уроку.
І. Організаційний момент
Перевірка готовності учнів до уроку математики в комп’ютерному класі. Готовність комп’ютерів.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Оглядова перевірка домашньої роботи. Відповіді на запитання, які виникли в учнів під час розв’язання домашніх вправ.
ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку
Діти, сьогодні у нас незвичайний урок математики. На цьому уроці ми поєднаємо математику з інформатикою. Отже, наш урок – інтегрований.
Інтерактивна вправа «Мікрофон».
Запитання
Щоб виконати це завдання нам потрібні ще й знання з інформатики. Пригадайте, які інструменти роботи із зображенням, у графічному редакторі PAINT, ви знаєте і для чого вони призначені.
Памятка
Завдання 1.Дидактична гра «Розгадаймо слово». Дано дроби потрібно розташувати:
у порядку зростання. У разі вірного виконання завдання прочитаєте слово |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(чисельник)
у порядку спадання. У разі вірного виконання завдання прочитаєте слово |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(знаменник)
Завдання 2 . Необхідно порівняти надані дроби, застосувавши відповідне правило.
1. і |
2. і |
3. і |
4. і |
5. і |
6. і |
7. і |
8. і |
9. і 1 |
10. і 1 |
11. 1 і |
12. і |
13. і |
14. і |
15. і |
16. і |
17. 1 і |
18. 1 і |
19. 1 і |
20. і |
21. і |
22. і |
23. і |
24. і |
Завдання 3. Записати дріб, яка частина фігури зафарбована?
Фізкультхвилинка.
ІV .РОБОТА НА КОМП’ЮТЕРІ .
V.підсумки уроку
Отже, ми з вами розв’язали математичні завдання, а також побудували малюнки за допомогою графічного редактора, який нам відомий з уроків інформатики, крім того повторили та закріпили знання і вміння з теми «Звичайні дроби».
1.Що сподобалось на уроці?
2. Що було найцікавіше?
3. Чи став більш впевненим у набутих знаннях?
VІ. Домашне завдання
Інформатика – придумати малюнки з використанням звичайних дробів у графічному редакторі.
Математика – виконати задачі:
VІІ. список використаних джерел