Інтегрований урок (математика + ЯДС)

Про матеріал
На уроці досягається мета: повторити назви чисел при додаванні та відніманні; розвивати вміння розв’язувати задачі, навички образного мислення, уяву, фантазію, творчість; ознайомити учнів з основними правилами харчування і приготування їжі; вчити створювати врівноважену композицію зі споріднених і контрастних кольорів, яка досягається шляхом рівномірного розташування елементів на площині; формувати навички культури, естетики і гігієни правильного харчування.
Перегляд файлу

У математичному ресторані

Зінтегровано предмети: математика; «Я  досліджую світ».

Мета: повторити назви чисел при додаванні та відніманні; розвивати вміння розв’язувати задачі, навички образного мислення, уяву, фантазію, творчість; ознайомити учнів з основними правилами харчування і приготування їжі; вчити створювати врівноважену композицію зі споріднених і контрастних кольорів, яка досягається шляхом рівномірного розташування елементів на площині; формувати навички культури, естетики і гігієни правильного харчування.

Обладнання: різнокольорові картки із числами; картки – малюнки з прикладами, геоборд, «Книга скарг і пропозицій», таці, відеозапис телепередачі «Майбутні справжні лікарі».

Хід уроку

І. Організація класу.

1СЛАЙД

( Діти стоять у колі)

  1. Привітання з учнями(у віршованій формі)

Доброго здоров’я діти !

Ви знаєте що все в житті буває вперше?

Перше слово, перший крок,

Перший похід в садочок, перший похід в школу.

І сьогодні у вас теж особлива подія

Сьогодні у вас перший  урок, на який завітало так багато гостей

  1. Привітання з гостями.

Посміхніться і привітайтеся із ними

 

Доброго здоров’я вам люди добрі

Ми вітаєм щиро вас

І запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас !

 

(учитель пошепки повідомляє )

Але це не просто гості. Так як наш клас сьогодні висококласний ресторан, то це команда Ревізорів. А завітали вони, щоб перевірити якість страв у нашому ресторані та рівень обслуговування. Отож іншими словами ми будемо змагатися сьогодні за Золоту Табличку РЕКОМЕНДОВАНО

  1. Створення емоційного настрою на уроці.

 

2 СЛАЙД

А працювати ми будемо під гаслом «Гарний настрій-запорука здоров’я та успіху.»

Як ви думаєте чому настрій відіграє важливе значення у житті людини?

Так тому, щоб наш урок пройшов продуктивно та цікаво для кожного із нас для початку нам потрібно буде підняти свій настрій. У цьому нам допоможе гра «У тебе  є, у мене є».

Поверніться один до одного обличчям, та повторяйте за мною.

 

У мене є носик, у тебе є носик

У мене щічки і в тебе є щічки

У мене є вушка, і в тебе є вушка

У мене є долоньки . і в тебе є долоньки.

Дайте п’ять один одному, обійміться!.

Скажіть один одному на вушко комплімент- побажання.

ІІ. Оголошення теми і мети.

3  СЛАЙД

– Кожен заклад харчування має своє власне меню. Є воно і у нашому ресторані.

 

У нас можна  ознайомитись із правилами харчування. Відвідувачам запропонують  незвичайний салат з числами. Після, буде основна гаряча страва. Далі у нас йдуть розваги.  Вас люб’язно пригостять фірменним математичним коктелем. А також  нададуть безкоштовні поради лікаря – дієтолога.  Свої рекомендації гості  зможуть залишити в книзі «Скарг та пропозицій». А вкінці  зустрічі на всіх чекають гостинці у торбинці. Надіюсь, що у вас уже розгорівся апетит до знань? Тому розпочинаймо.

 (Діти сідають за парти)

Меню та додаткові безкоштовні поради:

  1. Правила харчування.
  2. «Салат із числами».
  3. Уха геометрична.
  4. «Юшка грибна».
  5. Пельменчики –спортсменчики.
  6. Піца.
  7. Математичний коктель.

 

  1. Перегляд телепередачі «Майбутні справжні лікарі»(консультація лікаря-дієтолога)
  2. Рекомендації до « Книги скарг і пропозицій».

10.«Гостинці у торбинці».

ІІІ. Робота над темою уроку.

3 СЛАЙД

Ігрова вправа « Дешифровщик»

  • Оберіть найбільше число(8,6,3,10) (10)
  • Оберіть число, яке на 2 більше ніж число 4 (6)
  • Оберіть число, яке являється сумою чисел 1 і 4 (5)
  • Оберіть число, яке являється різницею чисел 10 і 6 (4)
  • Оберіть число, сусідом  якого є числа 2 і  4 (3)
  • Оберіть число, яке на 1 менше за 3 (2)
  • На скільки число 5 більше, ніж число 4 (1)

-А тепер, розкладіть картки з числами від самого найбільшого числа до найменшого, у порядку спадання. Переверніть картки, і якщо ви правильно виклали числа, то у вас складеться слово. Прочитайте, яке слово ви отримали. ( ЗДОРОВ’Я)

 

4 СЛАЙД

Хазяйка ресторану. На початку нашої зустрічі я також побажала вам здоров’я, бо це – найдорожче, що у нас є. Від нього залежить розвиток кожної людини, успішність, її навчання, самопочуття. Здоров’я  ж великою мірою залежить від харчування. Тож давайте ознайомимося з правилами харчування, про які нам розкажуть мої помічники – кухарі. (Кухарі нагадують правила харчування).

Кухар1.

  • За стіл сідайте акуратними, із чисто вимитими руками.
  • Їсти слід 4 – 5 разів в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди буде хороший апетит, їжа буде краще засвоюватися. Обов’язково снідайте.

Кухар 2.

  • Їжа має бути різноманітною і складатися з різних продуктів.
  • Корисно їсти молочні продукти, м'ясо, рибу, багато овочі і фруктів. Не захоплюйтеся надмірно солодощами, виробами з борошна, жирною і солоною їжею.

 

Кухар 3.

  • Їсти треба повільно, ретельно пережовуючи.
  • Під час споживання їжі не можна відволікатися, займатися іншими справами, бо це знижує апетит і погіршує засвоєння продуктів.
  • Не можна переїдати.

5 СЛАЙД

  • 2. Створення проблемної ситуації.
  • А зараз пропоную підготувати наш основний стіл для прийому їжі-  це наші парти. Застелимо їх білою скатертиною в клітинку- це наші зошити. Ваше завдання пам’ятати, що всі страви живуть тільки у свої тарілці, як і цифри тільки у своїх будиночках-клітинках, в інші навіть не заглядають.
  • В кінці уроку ми перевіримо, в кого скатертина найчистіша і стіл накритий найестетичніше.
  • 3. Робота в робочому зошиті.
  • Отож, поправте скатертину так, щоб вона лежала навскіс, поставте ліву руку на скатертину, і тримайте так, щоб вона нікуди не зіскользнула. Права рука буде накривати стіл смачними цирами. Ото, відступили 4 клітинки вниз на 5 клітинці крапочка.

 

  • На каліграфічну хвилинку у нас число 4.

 

ІV. Закріплення набутих раніше знань.

 

6 СЛАЙД

Хазяйка ресторану. Дуже корисно дітям споживати різноманітні салати, бо найчастіше їх виготовляють з овочів, а в овочах багато різних вітамінів. Але найціннішою в них є очищена рослиною біологічно активна вода з розчиненими в ній хімічними речовинами. Недарма кажуть, що овочі – комора здоров’я. Для своїх шановних відвідувачів наш заклад пропонує :

 

1. ВІНЕГРЕТ ЗІ СВІЖИХ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ.

Погляньте на дошку, ви бачити різноманітні фрукт та овочі. Ваше завдання пригадати інгредієнти, які входять до складу цього салату. Отож, давайте вибирати їх, але перш  чим  кришити наші овочі  ми маємо вирахувати скільки грамів потрібно кожного овоча на одну порцію. Пам’ятайте, чим більше в салаті буде овочів, тим більше вітамінізований буде наш салатик. Отож взяли до рук ножики-ручки і почали вибирати овочі і дрібненько їх кришити.

Хто бажає бути першим. Який основний інгредієнт є у вінегреті?

Так це буряк, щоб накришити кубиками бурячок, потрібно обчислити приклад:

Буряк 6+4=10.Так вірно, пішли далі.

 Морква 10-3= 7

Картопля 3+4=7

Огірки  7-3=4

Цибуля 5-3=2

 

 

Ця страва є надзвичайно корисною для дітей, я рекомендую її вживати щоденно.


Ми так старалися кришити овочі, що наші пальчики втомились. Треба ножики положити і хоч трішки відпочити.

 2.Фізкультпауза для пальчиків.

7 СЛАЙД

3.Уха геометрична.

Наступна  страва – в нашому ресторані, яку ми    пропонуюємо спробувати- це «Уха геометрична».

 

Хто скаже, який основний інгредієнт цієї страви? (риба)

Саме так. Погляньте на наш стіл, ви побачите справжнісіньку геометричну рибу, адже уха у нас незвичайна , а саме геометрична. Скажіть , які геометричні фігури входять до складу нашої рибки?

Якої геометричної фігури не вистачає?(прямокутника). Що ми знаємо про цю геометричну фігуру?

Давайте спробуємо побудувати цю геометричну фігуру на геоборді.

Із скількох трикутників складається наша рибка? Викладіть це число на математичному планшеті. А тепер побудуйте рибку з геометричних фігур.

  1. Рекомендую, куштувати цю страву хоча б раз на місяць в обідню перерву. І тоді ваш шлунок вам казатиме спасибі.
  2. «Юшка грибна»

Наш  старший шеф-повар бабуся Даша готує нашу фірменну страву «Юшку грибну» і просить вашої допомоги.

(Розв’язок задачі з програми  «Розумники» на інтерактивній дошці)

 

 

 

 

 

8 СЛАЙД

4. Пельменчики спортсменчики.

НЕ знаю як ви, а я вже так наїлася, що варто напевно зайнятися трішки спортом. В цьому нам допоможуть мої помічники пельменчики-спортсменчики.

ФІЗХВИЛИНКА

9 СЛАЙД

5.Робота в парах. Приготування ПІЦЦИ

А зараз, наш ресторан запрошує Вас скуштувати напевно довгоочікувану італійську страву, яку полюбляють не тільки діти, ай дорослі . Як ви думаєте, що це за страва? ТАК ЦЕ ПІЦА.

Щоб її скуштувати, потрібно для початку її приготувати. Готувати ми будемо командами. На кожному інгредієнті є приклад. Ваше завдання його правильно обчислити. Якщо ж ви вірно обчислите, то отримаєте право скуштувати піцу у будь –який день в нашому ресторані.

 

10 СЛАЙД

Математичний коктейль цікавих завдань (робота в групах)

 

Чи знаєте ви як називають людину, яка готує коктейль?(БАРМЕН)

Сьогодні ми з Вами спробуємо себе відчути в ролі бармена.

А наші гості допоможуть визначити в кого коктейль буде найсмачніший і найшвидше приготований.

 

Щоб коктейль вийшов правильний, вам потрібно буде змішати певну кількість мілілітрів потрібних інгредієнтів. Щоб дізнатися скільки ж мілілітрів, вам потрібно буде швидко  обчислити  приклади, поставити у відповідний стаканчик  і передати їх нашим шановним ревізорам.

 

12 СЛАЙД 

  У нашому кафе є телевізійна студія «1+1», яка створює пізнавальні навчальні передачі, одна з них – «Майбутні справжні лікарі». Пропоную вашій увазі її випуск, присвячений вітамінам.(Передача записана на відео).

   Ведучий. Добрий день, шановні глядачі! В ефірі телепередача «Майбутні справжні лікарі» і її ведуча . Сьогодні в нашій студії майбутній лікар – дієтолог_____. Ми поговоримо про вітаміни, їх значення для життя людини і про те, в яких продуктах вони містяться.

   Лікар. Слово вітаміни походить від латинського слова «віта» - життя. Назва ця не випадкова. Якщо в організмі вітамінів бракує, то людина тяжко хворіє. Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дитячого організму. В організм вітаміни потрапляють з їжею. Отже, потрібно знати, в яких продуктах які вітаміни містяться.

Ведучий. А зараз на нашому каналі реклама нової страви. (Вихід дітей із малюнками фруктів)

Діти.

  • Ми стиглі вишні, солодкі вишні.
  • Соковите, смачне яблуко – ось хто я.
  • Я стигла грушка – яблучка подружка.
  • Я- пузатий апельсин, сонечка веселий син.
  • А я  абрикос, я з півдня, ось!
  • Нумо, фрукти, станьмо в ряд.

Разом ми фруктовий сад.

(діти показують коробочку соку)

 

Ведучий. Ви, напевно, знаєте, що сік корисний, багатий вітамінами, він підтримує роботу мозку та просто смачний напій.

 

 

 

 

Хто дружити з нами буде –

Про хвороби враз забуде.

Вирости здоровим зможе,

Негаразди переможе.

   Лікар. Отже, запам’ятайте, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм усіма вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку .

V.Підсумок уроку.

Обмін враженнями та отриманими знаннями.

 

    Скажіть вам сподобалися страви у нашому ресторані. Яка страва для вас була найсмачнішою? Чи можете ви ці страви приготувати самостійно?

Як я і обіцяла, як господарка ресторану, нагороджую дітей, які прикрасили свою скатертину найгарніше і найестетичніше, які брали активну участь у приготуванні страв у нашому ресторанні. Тим дітка я дарую абонементи на відвідування мого ресторану у будь який зручний для них час , а також дозволяю приводити своїх батьків.

Хто як працював, такий абонемент і отримує.

Хто не отримав абонемент не засмучуйтеся, я Вас запрошую завтра на 2 уроці ще раз потрапити до ресторану і отримати довго очікуванні абонементи.

А від нашого спонсора торгової марки «Найкраща школа- це моя». Ви отримуєте  смачний, корисний подарунок.

 

А зараз  наші ревізори, що спостерігали за нами весь цей час, дадуть  об’єктивну оцінку роботі нашого закладу.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 грудня 2022
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку