Інтегрований урок на тему "Додавання та віднімання чисел"

Про матеріал
Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа. Мета: формувати в учнів обчислювальні навички. Дидактична задача: -повторити нумерацію чисел 1 сотні; -закріпити вміння розкладати число на розрядні доданки; -формувати вміння додавати і віднімати одноцифрове та кругле числа; -закріплювати вивчені випадки додавання і віднімання під час виконання завдань; -формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння та знаходження суми; - Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів, кмітливість та спостережливість.
Перегляд файлу

 

 

Математика 1 клас

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа.

Мета: формувати в учнів обчислювальні навички. Дидактична задача:

-повторити нумерацію чисел 1 сотні

-закріпити вміння розкладати число на розрядні доданки

-формувати вміння додавати і віднімати одноцифрове та кругле числа;

-закріплювати вивчені випадки додавання і віднімання під час виконання завдань

-формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння та знаходження суми;

- Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів, кмітливість та спостережливість.

Очікувані ркзультати:

 

 

 

Хід уроку:

І. Організаційний етап.

Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин –

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп'ютер, -

Хто сьогодні їх не зна?

Та за пояс їх запхнути

Може світла голова.

 Повідомлення теми і завдань уроку.

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа.

Ми вже з вами вміємо додавати та віднімати числа.

Завдання:

-удосконалимо вміння розкладати двоцифрове число на розрядні доданки;

-Закріпимо вміння додавати і віднімати одноцифрове та кругле числа;

-продовжимо вчитися розв*язувати задачі.

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів -Сьогодні ми підводимо підсумок тому, чому навчилися впродовж кількох уроків.

Отже, при виконанні завдань кожний з вас має бути дуже уважним до себе, щоб відстежити, що виходить добре, а над чим ще слід попрацювати.

Наприкінці уроку ви розкажете про результати своєї роботи.

-Разом з тим сьогодні  на уроці математики ми будемо плести віночок- народний символ України та елемент національного вбрання.

Український віночок – не просто краса, а й оберіг „Знахар душі”, бо в ньому є така чаклунська сила, що болі знімає, волосся береже. Цей звичай плести віночки прийшов до нас із давнини. Дівчаткам, яким минуло 6 років плели віночки із 7 квіток, і ми будемо плести вінок з 7 квіток, і ми будемо вплітати по одній квіточці – тим самим виконуючи відповідні завдання.

  1. Проведемо усне опитування і вплетемо цвіт яблуні
  2. Пограємо в математичну гру і вплетемо барвінок
  3. Попрацюємо з таблицею «Сотня»-і вплетемо мак
  4. Руханка-любисток
  5. Пригадаємо як розкладати числа на розрядні доданки і обчислимо  вирази-вплетемо волошку
  6. Виконаємо самостійну роботу – вплетемо ромашку
  7. Попрацюємо над задачею і вплетемо калину

 

-Чи зрозумілі вам завдання уроку? Надайте мені звор. зв*язок.

Робота по темі і меті уроку.

1.Усне опитування.

-Як називаються числа при додаванні? відніманні?

-Як називається вираз, якщо між числами стоїть знак «плюс»? якщо між числами стоїть знак «мінус»?

- Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?

-Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?

-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?

 

Вплітаємо І квітку – цвіт яблуні. А що вона означає у вінку? Квіти яблуні – символ материнської любові. То був цілий ритуал, коли батько торкався віночком голови і промовляв: „Мати – яблуня, дай моїй донечці здоров’я й долі щасливої”

Гімнастика для очей.

2. Математична гра «Поливаємо квіти»

Вплітаємо 2 квітку – барвінок. А що він означає у віночку? Барвінок – до людської оселі, городу тягнеться. Взимку відвар барвінку п’ють від простуди, влітку барвінком прикрашають хату, плетуть весільні віночки, букетики. Його шанують, вважаючи символом життя.

3. Працюємо з таблицею «Сотня»

-Назвіть наступне число до числа: 18 (12, 69, 8, 93, 14…).

-Назвіть попереднє число до числа: 11 (56, 74, 90, 68…). -Назвіть «сусідів» числа 49 (64, 70…).

-Що означає додати 1? (Одержати наступне число.)

Що означає відняти 1? (Одержати попереднє число.) Назвіть числа шостого десятка. Що в них спільного?

 Вплітаємо 3 квіточку – мак. Мак у віночку, то символ боротьби українського народу за волю. Кожна людина втрачала когось рідного у цій боротьбі і процвітала пролита кров маковою квіткою в українському віночку.

4. Фізхвилинка

Третя квітка – любисток. Люди люблять любисток не тільки за пахощі, а й за лікувальні властивості. Ним миють волосся, освіжають хатнє приміщення, купають маленьких дітей. Тому у віночку це символ людської відданості, уміння бути корисним.

5.Формування вмінь додавати і віднімати одноцифрове число та круглі числа

 

 

  1. Виконати завдання з поясненням (усно)

6.Самостійна робота за карткою.

-         Обчислити за схемами.

-         Обчислити не користуючись схемою.

-         Обчислити не користуючись схемою та скласти свої ще два подібних вирази.

-         Оцінити свою роботу.

-         Намалюйте смайлику емоцію- легко- посмішка, виникали труднощі, але я впорався –не  посміхається, але і не сумує,

-         Мені потрібна ще допомога –сумний

Вплітаємо шосту квіточку – ромашку. Біла корзинка, золоте денце. В ній лежить росинка і блистить сонце, вона приносить не лише здоров’я, але й доброту та ніжність.

7.Робота над задачею.

8. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів Що ви повторили сьогодні на уроці?

Що закріпили?

Які вміння вдосконалили?

Що дається вам легко?

Що поки виконувати складно.

Оцінювання. Оцініть свою роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 березня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку