Математика 1 клас Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа. Мета: формувати в учнів обчислювальні навички. Дидактична задача: -повторити нумерацію чисел 1 сотні -закріпити вміння розкладати число на розрядні доданки -формувати вміння додавати і віднімати одноцифрове та кругле числа; -закріплювати вивчені випадки додавання і віднімання під час виконання завдань -формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння та знаходження суми; - Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів, кмітливість та спостережливість. Очікувані ркзультати:
Хід уроку: І. Організаційний етап. Якщо хочеш досягнути У житті своїм вершин – Математику збагнути Мусиш тонко, до глибин. Калькулятор і комп'ютер, - Хто сьогодні їх не зна? Та за пояс їх запхнути Може світла голова. Повідомлення теми і завдань уроку. Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа. Ми вже з вами вміємо додавати та віднімати числа. Завдання: -удосконалимо вміння розкладати двоцифрове число на розрядні доданки; -Закріпимо вміння додавати і віднімати одноцифрове та кругле числа; -продовжимо вчитися розв*язувати задачі.
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів -Сьогодні ми підводимо підсумок тому, чому навчилися впродовж кількох уроків. Отже, при виконанні завдань кожний з вас має бути дуже уважним до себе, щоб відстежити, що виходить добре, а над чим ще слід попрацювати. Наприкінці уроку ви розкажете про результати своєї роботи. -Разом з тим сьогодні на уроці математики ми будемо плести віночок- народний символ України та елемент національного вбрання. Український віночок – не просто краса, а й оберіг „Знахар душі”, бо в ньому є така чаклунська сила, що болі знімає, волосся береже. Цей звичай плести віночки прийшов до нас із давнини. Дівчаткам, яким минуло 6 років плели віночки із 7 квіток, і ми будемо плести вінок з 7 квіток, і ми будемо вплітати по одній квіточці – тим самим виконуючи відповідні завдання.
-Чи зрозумілі вам завдання уроку? Надайте мені звор. зв*язок. Робота по темі і меті уроку. 1.Усне опитування. -Як називаються числа при додаванні? відніманні? -Як називається вираз, якщо між числами стоїть знак «плюс»? якщо між числами стоїть знак «мінус»? - Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник? -Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання? -Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
Вплітаємо І квітку – цвіт яблуні. А що вона означає у вінку? Квіти яблуні – символ материнської любові. То був цілий ритуал, коли батько торкався віночком голови і промовляв: „Мати – яблуня, дай моїй донечці здоров’я й долі щасливої” Гімнастика для очей. 2. Математична гра «Поливаємо квіти» Вплітаємо 2 квітку – барвінок. А що він означає у віночку? Барвінок – до людської оселі, городу тягнеться. Взимку відвар барвінку п’ють від простуди, влітку барвінком прикрашають хату, плетуть весільні віночки, букетики. Його шанують, вважаючи символом життя. 3. Працюємо з таблицею «Сотня» -Назвіть наступне число до числа: 18 (12, 69, 8, 93, 14…). -Назвіть попереднє число до числа: 11 (56, 74, 90, 68…). -Назвіть «сусідів» числа 49 (64, 70…). -Що означає додати 1? (Одержати наступне число.) Що означає відняти 1? (Одержати попереднє число.) Назвіть числа шостого десятка. Що в них спільного? Вплітаємо 3 квіточку – мак. Мак у віночку, то символ боротьби українського народу за волю. Кожна людина втрачала когось рідного у цій боротьбі і процвітала пролита кров маковою квіткою в українському віночку. 4. Фізхвилинка Третя квітка – любисток. Люди люблять любисток не тільки за пахощі, а й за лікувальні властивості. Ним миють волосся, освіжають хатнє приміщення, купають маленьких дітей. Тому у віночку це символ людської відданості, уміння бути корисним. 5.Формування вмінь додавати і віднімати одноцифрове число та круглі числа
6.Самостійна робота за карткою. - Обчислити за схемами. - Обчислити не користуючись схемою. - Обчислити не користуючись схемою та скласти свої ще два подібних вирази. - Оцінити свою роботу. - Намалюйте смайлику емоцію- легко- посмішка, виникали труднощі, але я впорався –не посміхається, але і не сумує, - Мені потрібна ще допомога –сумний Вплітаємо шосту квіточку – ромашку. Біла корзинка, золоте денце. В ній лежить росинка і блистить сонце, вона приносить не лише здоров’я, але й доброту та ніжність. 7.Робота над задачею. 8. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів Що ви повторили сьогодні на уроці? Що закріпили? Які вміння вдосконалили? Що дається вам легко? Що поки виконувати складно. Оцінювання. Оцініть свою роботу на уроці.
|
|