Урок математики 1 клас

Про матеріал
Урок математики на тему "Число та цифра 8. Таблиці додавання й віднімання числа 8." за програмою "Інтелект України"
Перегляд файлу

Дніпровська гімназія №55

Дніпровської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект відкритого уроку

з Математики

у 1-А класі

 

 

 

 

 

Вчитель: Гузенко О.М.

Дата проведення: 27.11.2023р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Керівник ШМО________________Хотомченко О.І.

 

Тема. Число та цифра 8.  Таблиці додавання й віднімання числа 8.

Мета : ознайомити учнів із числом і цифрою 8, пояснити утворення числа 8, навчити писати цифру 8; з'ясувати, з яких менших чисел складається число 8, ознайомити з таблицями додавання й віднімання часла 8, прямими та кривими лініями; розвивати логічне мислення, мовлення, пізнавальний інтерес;  виховувати інтерес до навчання, до математики зокрема, прищеплювати культуру правильного математичного запису й мови.

Обладнання: друкований робочий зошит,  ілюстративний матеріал, таблиця

« Склад часла 8», відео та аудіо супровід.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

І. Організація класу

-         Для того, щоб ми краще працювали і все на уроці запам’ятали зробимо невелику розминку.

Один! Два! Всі присіли!

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Всі веселі,

крутимось на карасулі.

Сім! Вісім! Діти милі

ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Відпочили

і за парти дружно сіли.

-         Посміхніться один одному, щоб весело та продуктивно пройшов наший урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів та мотивація навчальної діяльності.

-         Діти, сьогодні до нас на урок завітали коротульки. Вони хочуть вивчити число 8 і допомогти нам його якнайкраще засвоїти. Допоможемо їм в цьому?

  1. Вправа« Будиночок чисел»

-         Для початку давайте порахуємо від 1 до 7.

-         А тепер від 7 до 1.

-         Деякі цифри покинули свій будиночок . Треба  їх віднайти.

-         Яких чисел не вистачає? (3,5,6)

-         А що не вистачає біля числа 8? (8 квадратів)

  1. Позначте, які геометричні фігури «мешкають» у будиночку чисел? ( в. чотирикутники)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-         Молодці! Ви відтворили весь будиночок. А можливо мені хтось може сказати,що таке 8? (Відповіді дітей)

-         Правильно. Саме число та цифра 8 буде найголовнішою на нашому уроці.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Наш Знайко просить йому допомогти. Полічіть всі цифри, які позначають на письмі число 8, одночасно закреслюючи їх.
  2. Хвалько постійно вихваляється, що вміє писати всі цифри, та у нього це не завжди гарно виходить. Допоможемо Хвалькові правильно написати цифри.

(перегляд алгоритму написання цифри 8)

  1. Фізкультхвилинка
  2. Перегляд презентації
  3. А зараз ми з вами вивчимо таблиці додавання й віднімання числа 8. Перегляд таблиць додавання й віднімання числа 8.
  4. Наш коротулька Поспішайко дуже любить подорожувати і мріє долетіти до Сатурна. Та для того,щоб туди потрапити йому потрібна ракета, а вона трішки несправна. Відремонтуємо її? Нам потрібно заповнити порожні клітинки так,щоб у рядочках були записані варіанти складу числа 8.

 

 

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

1

2

2

 

 

 

 

 

 

                                            
9. Хвалько вже з вашою допомогою навчився писати цифру «вісім». А тепер він хоче перевірити чи запам’ятали ви склад числа? Допоможіть Хвалькові вписати невідомий доданок.

8= 1+                8= 3+ 

8= 2+1+        8= 1+3+ 

10.Наші Коротульки вже знають вісім чисел. Вони знають,що  число 8 більше ніж число 3, але не можуть це довести. Давайте зробимо малюнок, щоб їхні сумніви розвіялись і підпишемо його мовою математики.

 

 

 

  

 

 

11. Релакс

 

12. Коротульки не тільки хочуть вивчати цифри та числа, але й розв’язувати задачі. -- Давайте згадаємо, як називаються задачі,які містять запитання «Скільки всього?» (молодці)

- Ми тільки що згадали задачі на знаходження суми та як записуємо умову таких задач.

13. -А зараз розглянемо зразок розв’язування задачі на знаходження суми.( Розгляд разом з дітьми розв’язування задачі). Тепер спробуємо розв’язати подібну задачу.

Біля під’їзду розквітло 3 тюльпани й 5 нарцисів. Скільки всього квіток розцвіло біля

під’їзду?

 

Т. – 3 кв. ? кв.

Н. – 5 кв.

Розв’язання

3+5=8 (кв.)

Відповідь: 8 квіток розцвіло біля під’їзду.

14.  - Ми добре з вами попрацювали. Давайте згадаємо якою країною ми почали мандрувати (країною Геометрії).

 -  Найменша жителька цієї країни це ? (точка)

 -А коли точки збираються докупи утворюють? (лінію).  Зараз трішки відпочинемо і послухаємо цікаву казку «Як Незнайко,Хвалько й Поспішайко були точками».

- Коротульки грали довго-довго, поки не стемніло. Пропоную й вам пограти.

Зробіть так, щоб утворити

А) пряму;

Б) криву.

V. Закріплення вивченого матеріалу

Вправа «Великі перегони». За 4 хвилини діти розв’язують на швидкість 20 прикладів.

VI. Підбиття підсумків

-         З якою цифрою сьогодні знайомились?

-         Який склад  має число 8?

-         Дякую за урок. Всі сьогодні молодці!

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 березня
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку