Інтегрований урок на тему “ Гідросфера та людина”(географія та німецька)
Цілі уроку: узагальнити, поглибити знання з теми гідросфера та вивчити нові фахові терміни німецькою мовою; розвиток критичного мислення; виховання бережливого ставлення до водойм свого міста (Львів), усвідомлення власної значимості для збереження води та природи.
Короткий конспект інтегрованого уроку (географія + німецька) на тему:
“ Гідросфера та людина”
Цілі уроку:
- узагальнити, поглибити знання з теми гідросфера та вивчити нові фахові терміни німецькою мовою
Допоміжні матеріали: карта України, карта Німеччини, дитячі лепбуки, комп’ютер, проектор, картки для роботи у групах, 6 кольорових капелюхів, 6 робочих листків для роботи з капелюхами мислення, 5 тримачів для паперу і капельок з картону для поділу на групи.
Хід уроку
Сьогодні у нас незвичайний урок, оскільки ми разом з вчителем німецької мови будемо підсумовувати та узагальнювати вивчену нами тему «Гідросфера». Що ж таке гідросфера і де вона знаходиться?... Правильно, це одна із чотирьох сфер землі.
Ви знаєте, що у гідросферу входять води Світового океану, поверхневі води та вода в атмосфері. А тепер спробуємо згадати і назвати всі складові німецькою мовою.
Was gehört zum Wasser im Ozean? (Richtig: Ozeane, Meere, Buchten und Meerengen)
Was gehört zum Wasser auf dem Land? (Flüsse, Seen, Sümpfe, Grundwasser, Stauseen, Gletscher)
Was gehört zum Wasser in der Luft? ( Wolken, Wasserdampf, Niederschläge)
Welche Flüsse gibt es in der Ukraine? (Дунай, Тиса, Дніпро, Прип’ять, Десна, Дністер, Сіверський Донець, Південний Буг, Західний Буг. …. учні показують річки та озера на карті України)
Welche Flüsse und Seen gibt es in Deutschland? (Rhein, Elbe, Neckar.. Bodensee – учні показують річки та озера на карті Німеччини).
Super! Und was für ein Fest ist morgen? Was feiern wir am 22. März? Richtig – den Weltwassertag .
Jetzt gehen wir zu unserer Gruppenarbeit.
Und jetzt visualisieren wir ein bisschen. Wie viel Prozent Wasser ist in uns? Richtig – 65%! Wie viel ist das? Wer probiert und demonstriert uns das?
Kurze Wiederholung: Wie ist das Wasser? Welche Eigenschaften hat sie? (Das Wasser ist fest, flüssig, gasförmig, ohne Farbe, ohne Geschmack, ..)
Was braucht man für den Kreislauf? ( die Sonne, das Meer, die Wolken, Regen, Grundwasser)
Also wofür brauchen wir das Wasser jeden Tag? ( Wir trinken, waschen die Hände, kochen… )
Was denkt ihr: wie viel Liter Wasser braucht man für Produktion eines T-Shirts; und eines Compuerts; einer Tasse Kaffee; ein Ringfleisch/Steak? (учні припускають скільки води потрібно для виготовлення даних речей, а потім перевіряють припущення). Kontrolieren wir unsere Vermutungen.
Wie können wir das Wasser sparen? (Regenwasser benutzen, moderne Waschmaschinen benutzen, sich duschen anstatt baden usw..)
Sportpause: Lied „Hände waschen“ https://www.youtube.com/watch?v=CFLT4Q_i7Hg
Ja, das ist richtig! Poltwa fließt in Zachidnyj Buh; er fließt in Wisla; durch Polen und dann fließt Wisla in die Ostsee (Балтійське море). Unsere Kläranlagen sind nicht modern, darum muss man besonders auf das Abwasser achten, weil nicht alle Gifte gefiltert werden können. Und das alles verschmutzt das Wasser und die Natur.
А зараз даємо слово нарешті нашій останній групі.
Jetzt prüfen wir; wie gut kennt ihr Lwiw und ihre Seen? Ratet mal nach dem Photo: was für ein See ist das? - учні відгадують озера Львова за фото на презентації.
На столах у вас є робочі листки відповідного кольору з навідними питаннями. Кожен капелюх думає лише в одному стилі:
білий – називає лише відомі нам факти, інформацію
зелений – продукує нові ідеї, це колір творчості
червоний- висловлює свої емоції, страхи, побоювання, радість
жовтий – позитивні сторорони
чорний – критика, негативні сторони.
Ви маєте 5 хв часу обговорити разом і записати думки.
Які результати? ( учні висловлюють по черзі свої ідеї, думки)
10.Всім дякуємо за активну участь. Надіємось, що від сьогодні ви будете більш екологічно свідомими та бережно ставитиметесь до води.
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|||
|
|||
|
v |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Alle Fotos von den Seen in Lwiw sind von einer Seite genommen |
||
Klaranlage-- Fotos |
|
||
|
|
|