Інтегрований урок на тему "Гідросфера та людина" (німецька та географія)

Про матеріал

Інтегрований урок на тему “ Гідросфера та людина”(географія та німецька)

Цілі уроку: узагальнити, поглибити знання з теми гідросфера та вивчити нові фахові терміни німецькою мовою; розвиток критичного мислення; виховання бережливого ставлення до водойм свого міста (Львів), усвідомлення власної значимості для збереження води та природи.

Перегляд файлу

Короткий конспект інтегрованого уроку (географія + німецька) на тему:

“ Гідросфера та людина”

Цілі уроку:

 -   узагальнити, поглибити знання з теми гідросфера та вивчити нові фахові  терміни німецькою мовою

  •          розвиток критичного мислення
  •          виховання бережливого ставлення до водойм свого міста, усвідомлення власної значимості для збереження води та природи

Допоміжні матеріали: карта України, карта Німеччини,  дитячі лепбуки,  комп’ютер, проектор, картки для роботи у групах, 6 кольорових капелюхів, 6 робочих листків для роботи з капелюхами мислення, 5 тримачів для паперу і капельок з картону для поділу на групи.

Хід уроку

  1. Вступ (привітання двома мовами)

Сьогодні у нас незвичайний урок, оскільки ми разом з вчителем німецької мови будемо підсумовувати та узагальнювати вивчену нами тему «Гідросфера». Що ж таке гідросфера і де вона знаходиться?... Правильно, це одна із чотирьох сфер землі.

Ви знаєте, що  у гідросферу входять води Світового океану, поверхневі води та вода в атмосфері. А тепер спробуємо згадати і назвати всі складові німецькою мовою.

Was gehört zum Wasser im Ozean? (Richtig: Ozeane, Meere, Buchten und Meerengen)

Was gehört zum Wasser auf dem Land? (Flüsse, Seen, Sümpfe, Grundwasser, Stauseen, Gletscher)

Was gehört zum Wasser in der Luft? ( Wolken, Wasserdampf, Niederschläge)

 

Welche Flüsse gibt es in der Ukraine? (Дунай, Тиса, Дніпро, Прип’ять, Десна, Дністер, Сіверський Донець, Південний Буг, Західний Буг. ….   учні показують річки та озера на карті України)

Welche Flüsse und Seen gibt es in Deutschland?  (Rhein, Elbe, Neckar.. Bodensee – учні показують річки та озера на карті  Німеччини).

Super! Und was für ein Fest ist morgen? Was feiern wir am 22. März? Richtig – den Weltwassertag .

Jetzt gehen wir zu unserer Gruppenarbeit.

  1. І саме з нагоди цього свята ми виготовляли в групах лепбуки на різну тематику. Але всі ці теми пронизує спільне – вода. Ми вже бачимо ваші результати роботи. Зараз по черзі підсумовуватимемо проведену роботу, а інші групи – уважно слухають, нотують нові слова, числа, оскільки вкінці ми перевіримо вашу уважність.    Даємо слово першій групі «Властивості води. Кругообіг»

Und jetzt visualisieren wir ein bisschen.  Wie viel Prozent Wasser ist in uns? Richtig – 65%! Wie viel ist das? Wer probiert und demonstriert uns das?

Kurze Wiederholung: Wie ist das Wasser? Welche Eigenschaften hat sie? (Das Wasser ist fest, flüssig, gasförmig, ohne Farbe, ohne Geschmack, ..)

Was braucht man für den Kreislauf? ( die Sonne, das Meer, die Wolken, Regen, Grundwasser)

  1. Переходимо до іншої групи „ Вода в повсякденному житті» .  Для чого нам потрібна вода кожного дня?  Хто представлятиме вашу групу?

Also  wofür brauchen wir das Wasser jeden Tag? ( Wir trinken, waschen die Hände, kochen…  )

  1. Дуже цікаву тему опрацьовувала третя група « Віртуальна вода». Чи ви справились?

Was denkt ihr: wie viel Liter Wasser braucht man für Produktion eines T-Shirts; und eines Compuerts; einer Tasse Kaffee; ein  Ringfleisch/Steak?  (учні припускають скільки води потрібно для виготовлення даних речей, а потім перевіряють припущення). Kontrolieren wir unsere Vermutungen.

 

  1. Група № 4 заглиблювалась у тему економії води. Представте будь ласка свої результати та дослідження. 

Wie können wir das Wasser sparen? (Regenwasser benutzen, moderne Waschmaschinen benutzen, sich duschen anstatt baden usw..)

Sportpause: Lied „Hände waschen“  https://www.youtube.com/watch?v=CFLT4Q_i7Hg

 

  1. Остання група працювала над темою « Вода в нашому місті». Ця тема дуже болюча для нас, оскільки з часом постійно зменшується кількість озер та водойм… Розбудова міста призводить до висихання існуючих озер. Напевно ви знаєте, що  в давнину (приблизно 16 століття.. 1514 – 1605) у Львові протікала річка Полтва.  Два потоки -  Сорока та Пасіка  - злившись приблизно в тому місці, де зараз пам’ятник М.Грушевському, дали початок Полтві.  Наприкінці 19 століття австрійці замкнули річку в кам’яний колектор,  де вона знаходиться і сьогодні, перетворившись на міську каналізацію.  Причин для прийняття такого рішення було багато, 1) в ріку стікали тоді всі нечистоти,  2) через часті зливи, повені та прориви ставів, вода підтоплювала будинки, храми та підземелля.  Якби рішення було інше, можливо би ходили б зараз  у центрі Львова по березі річки. До речі, а ви знаєте  що наша Полтва дотікає аж до Німеччини? ))

Ja, das ist richtig! Poltwa fließt in Zachidnyj Buh; er fließt in Wisla; durch Polen und dann fließt Wisla in die Ostsee (Балтійське море).  Unsere Kläranlagen sind nicht modern, darum muss man besonders auf das Abwasser achten, weil nicht alle Gifte gefiltert werden können. Und das alles verschmutzt das Wasser und die Natur.

А зараз даємо слово нарешті нашій останній групі.

Jetzt prüfen wir; wie gut kennt ihr Lwiw und ihre Seen? Ratet mal nach dem Photo: was für ein See ist das?  - учні відгадують озера Львова за фото на презентації.

  1. Зараз ми підведемо підсумки нашої роботи за допомогою методу  6 капелюхів. Ми розділимо вас на групи , ви знайдетесь по кольору картки-капелюха. Сконцентруйтесь на питанні «Чистота та економія води. Чи це нас стосується? Скільки залежить особисто від мене»

На столах у вас є робочі листки відповідного кольору з навідними питаннями.  Кожен капелюх думає лише в одному стилі:

білий – називає лише відомі нам факти, інформацію

зелений – продукує нові ідеї, це колір творчості

червоний- висловлює свої емоції, страхи, побоювання, радість

жовтий – позитивні сторорони

чорний – критика, негативні сторони.

Ви маєте 5 хв часу обговорити разом і записати думки.

Які результати?  ( учні висловлюють по черзі свої ідеї, думки)

  1. Отже що ми можемо зробити для води ? was können wir für das Wasser machen? (Müll trennen, Wasser sparen, keine Chemikalien benutzen, nichts in die Toilette werfen…)
  2. Reflexion. Was kennen wir jetzt?
  1. Wie viel Prozent % Wasser hat ein Mensch?
  2. Wie ist Wasser?
  3. Wie kann Wasser in der Natur sein? (Regen, …)
  4. Wozu brauchen wir Wasser? (zum Trinken, zum…)
  5. Wie können wir Wasser sparen? (Duschen, ...)
  6. Wie viele Seen gibt es in Lwiw?
  7. Wohin fließt unser Fluss Poltwa?
  8. Was feiert man am 22. März?

10.Всім дякуємо за активну участь. Надіємось, що від сьогодні ви будете більш екологічно свідомими та бережно ставитиметесь до води.

IMG-c535b6bd11e5ed6a45b7b1288ed28d91-V.jpg
IMG_20180321_140210.jpg
IMG_20180321_140226.jpg
IMG_20180328_134129.jpg
IMG_20180329_144759.jpg
IMG_20180329_144946.jpg
IMG_20180329_145029.jpg
IMG_20180329_145100.jpg
IMG_20180329_145215.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Fächerübergreifender Unterricht (Erdkunde+Deutsch) zum Thema: „Hydrosphäre und der Mensch“Mittwoch, den 21. MärzІнтегрований урок (географія + німецька) на тему: “ Гідросфера та людина” Мета: - узагальнити, поглибити знання з теми гідросфера та вивчити нові фахові терміни та поняття німецькою мовою - розвинути критичне мислення - виховати бережливе ставлення до водойм свого міста, усвідомити власну значимість для збереження води та природи

Номер слайду 2

Erde. Sphären der Erde Lithosphäre: Land. Hydrosphäre: Wasser. Biosphäre: Pflanzen, Tiere. Atmosphäre: Luft Wo ist die Hydrosphäre?

Номер слайду 3

Hydrosphäre. Wasser im Ozean. Wasser auf dem Land. Wasser in der Luft. Ozeane Meere. Buchten. Meerengen. Flüsse. Seen. Sümpfe. Grundwasser. Stauseen Gletscher Wolken. Wasserdampf. Niederschläge

Номер слайду 4

Am 22. März ist

Номер слайду 5

Was wissen wir über Wasser?Eigenschaften des Wassers. Kreislauf. Wasser im Alltag. Virtuelles Wasser. Wasser sparen. Wasser in unserer Stadt

Номер слайду 6

Gr. 1: Eigenschaften des Wassersfest Wasser ohne Farbe(farbenlos)Es hat keinen Geruch ohne Form(formlos)Es hat keinen Geschmackflüssiggasförmig

Номер слайду 7

der Wasserkreislauf

Номер слайду 8

Gr.2: Wasser im Alltag Wir brauchen Wasser zum …

Номер слайду 9

Gr.2: Wasser im Alltag Zähneputzen. Trinken. Händewaschen. Blumengießen. Kochen. Baden. Wäschewaschen. Geschirrspülen. Duschen. Putzen. Wir brauchen Wasser zum …Toilettespülen

Номер слайду 10

Wie viel Wasser braucht man für diese Dinge?Gr. 3 Virtuelles Wasser ?für eine Tasse Kaffeefür einen Computer für ein Rindfleischfür ein T-Shirt

Номер слайду 11

Wie viel Wasser braucht man für diese Dinge?140 Liter 2 000 Liter15 000 Liter 30 000 Literfür ein T-Shirtfür eine Tasse Kaffeefür einen Computer für ein Rindfleisch

Номер слайду 12

Gr.4 Wasser sparen Aber wie?

Номер слайду 13

Gr.4 Wasser sparen Aber wie? einen Zahnputzbecher nutzenmoderne Maschinen; vollpacken Duschen statt Baden. Regenwasser zum Gießen benutzen

Номер слайду 14

Gr. 5 Wasser in Lwiw

Номер слайду 15

«ЗАКРИТТЯ РІЧКИ ПОЛТВИ»,1884-1900 Р., АВТОР – НЕВІДОМИЙ

Номер слайду 16

Ще не закрита Полтвавул. Липинського

Номер слайду 17

Очисні споруди

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Очищена Полтва

Номер слайду 20

Західний Буг

Номер слайду 21

Вісла

Номер слайду 22

die Ostsee (Балтійське море)

Номер слайду 23

die Ostsee ist im Norden von Deutschland

Номер слайду 24

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 25

Озеро в Стрийському парку

Номер слайду 26

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 27

Озеро “Горіховий гай”

Номер слайду 28

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 29

Піскові “Алтайські “ озера

Номер слайду 30

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 31

Озеро на Хуторівці

Номер слайду 32

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 33

Озеро в парку Погулянка

Номер слайду 34

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 35

Озеро на вул. Симоненка

Номер слайду 36

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 37

Левандівське озеро

Номер слайду 38

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 39

Озеро в парку “Знесіння”

Номер слайду 40

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 41

Винниківське озеро

Номер слайду 42

Wie heißt dieser See?

Номер слайду 43

Озеро в Брюховичах

Номер слайду 44

Wasser schützen und sparen? Geht uns das an? Wie viel hängt von mir persönlich?Чистота та економія води? Чи це нас стосується? Скільки залежить особисто від мене? - наявна інформація. Факти позитивні сторони.  - негативні сторони, критика- емоції , страхи, радість, надія, інтуіція- творчість, нові ідеї

Номер слайду 45

Was können wir für Wasser tun? Plastik vermeidenden Garten von Chemikalien befreien. Wasser sparen keine Medikamente in die Toilette spülen. Ekoputzmittel benutzen den Müll trennen Наш внесок для збереження і чистоти води

Номер слайду 46

Reflexion. Wie viel Prozent % Wasser hat ein Mensch?Wie ist Wasser? Wie kann Wasser in der Natur sein? (Regen, …) Wozu brauchen wir Wasser? (zum Trinken, zum…)Wie können wir Wasser sparen? (Duschen, ...)Wie viele Seen gibt es in Lwiw? Wohin fließt unser Fluss Poltwa? Was feiert man am 22. März?

Номер слайду 47

Danke für eure Arbeit!Дякуємо за вашу роботу!

IMG_20180301_194630 – копія.jpg
IMG_20180328_134356.jpg
IMG_20180328_134807.jpg
IMG_20180328_135114.jpg
IMG_20180328_135304.jpg
IMG_20180328_135527.jpg
IMG_20180328_135639.jpg
IMG_20180328_135742.jpg
IMG_20180328_140301.jpg
zip
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
2736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку