Запропоновано розробку нестандартного уроку з математики для 1 класу за темою "Лічба в межах 20. Розв'язування задач на віднімання.
Інтегрований урок –подорож 1 клас
Підготувала і провела
Вчитель Адампільської ЗОШ
Ярош Н.Є.
Тема: Лічба в межах 20. Розв’язування задач на віднімання.
Мета: узагальнити знання учнів про додавання і віднімання в межах 20; поглибити знання й уміння учнів розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички. Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю; ознайомити зі способом живлення різних тварин; розвивати мовлення, мислення, увагу . Виховувати спостережливість, кмітливість, бережне ставлення до тварин .
Обладнання. Зображення пейзажу весняного лісу, малюнки звірів і птахів, геометричні фігури, картки з завданням
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
1. Привітання
Добридень, добридень, добридень скажу.
Як рано чемненько до школи іду.
Я маю два очка, тут ніс, а тут губи.
Я маю два вушка, а тут білі зуби.
Тут палець, долоня, плече і рука.
Я маю дві ніжки, а тут ось п’ята.
2.Психологічне настроювання.
Налаштуємося на роботу.
Очі дивляться-(діти) та все бачать.
Вуха слухають – (діти) та все чують.
Голова – (діти) думає.
Яким буде урок (діти) – цікавим!
Які у мене діти? – (діти) найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться.
-Тож часу не гаєм
І урок розпочинаєм.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Асоціативний кущ
- З чим в нас асоціюється слово ліс?( багато дерев, квіти, гриби, спів птахів, тварини).
2. Повідомленя теми і мети уроку
- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми відправимось з вами у подорож до казкового весняного лісу, де будемо допомагати звірам і птахам, розв’язуючи приклади і задачі. А ще виготовимо аплікацію з паперу . Але яку? Поки що залишиться загадкою.
3. Гра – тестування «Так чи ні»
Якщо ви правильно обчислите приклади, то ми дізнаємося, що є під снігом, і нагодуємо зайчика.
4. Усний рахунок
6 + 2 = 9-4=
8 – 3 = 7+3=
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Каліграфічна хвилинка
-А зараз запишемо в зошит числа від 11 до 20 і визначимо кількість десятків і одиниць
Гра Мікрофон
Робота з підручником
Робота з підручником (с. 103, № 5).
Складання та розв’язування задачі за малюнком підручника.
IV. Фізкультхвилинка
Зайчик
Сірий зайчик скік та скік (стрибки на місці),
По капусту він прибіг (біг на місці).
Нахиливсь, зірвав головку (руки на поясі, нахили вперед,
дістати пальчиками рук носочки ніг)
Але й мав собі мороку.
Поки в ліс її приніс (маршируєм на місці)
Мокрий став у нього ніс (погріти руки)
Назвати сусідів числа 12, 16, 19.
Число, що передує 11, 14.
Число, яке наступне 13, 15.
Білочка
Запасла на зиму я
І гриби й горішки.
Я люблю по гілочках
Пострибати трішки.
Завдання від білочки.
Виписати приклади із відповіддю 10 : ( робота в групах)
16 – 6 12 + 1 17- 3 7 +1 +2 6 + 4 +0 4 +5 - 2
V . Виготовлення аплікації. Робота з геометричним матеріалом.
Робота в парах (виготовлення аплікації)
VІ. Підсумок уроку.