Інтегрований урок. "Робота з дитячою книжкою. Казка " Дві кізочки".. Малювання олівцями. Розфарбовування кізочок за шаблоном".

Про матеріал
Мета: Розвивати і удосконалювати в учнів інтерес до читання, пізнавальні і творчі здібності, критичне мислення. Вчити дітей давати характеристику дійовим особам, уміння висловлювати свою думку. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати інтерес до книжок, вчити дітей бути добрими, чемними, поважати один одного.
Перегляд файлу

 

Тема: Робота з дитячою книжкою. Казка " Дві кізочки".. Малювання олівцями. Розфарбовування кізочок за шаблоном.

Мета: Розвивати і удосконалювати в учнів інтерес до  читання, пізнавальні і творчі здібності, критичне  мислення. Вчити дітей давати характеристику дійовим особам, уміння висловлювати свою думку. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати інтерес до книжок, вчити дітей бути добрими, чемними, поважати один одного.

Обладнання: поїзд з вагонами, ілюстрації  із зображенням кізочок, казкового лісу,   кольорові олівці, слова-картки зі словами, мікрофон, сигнальні картки, конструктор LEGO.

Тип уроку: інтегрований урок.

Форма проведення: уявна мандрівка до Країни Добрих казок.

Освітні галузі: мовно - літературна, соціальна.

                                  Хід уроку:

 І.Вступна частина

 1.Організація класу

            Всі почули ви дзвінок,

             Він покликав на урок.

             Кожен з вас приготувався,

             На перерві постарався.

             Зараз сядуть лиш дівчатка,

             А за ними і хлоп’ятка.

ІІ. Основна частина

           1.Повідомлення теми уроку

                      Сьогодні, люба дітвора,

   У нас цікава буде гра.

   Уявіть, що ми, малята

   Вирушаємо  мандрувати.

   В перший день, як ви прийшли -

   Сіли ми в вагони.

   Кожен день вивчаємо -

   Букві нові й нові.

- Увага!  Відправляється казковий експрес від станції «Школа » до станції «Країна Добрих казок». Часу залишилось дуже мало.  Ми повинні за картками  порахувати до 9. Хто готовий до подорожі, підніміть сигнальну картку з зеленим кольором.

            2.Індивідуальна робота з картками  Шульте. Гра «Швидко на свої місця».

2

6

9

8

1

5

7

4

3

3. Розвиток артикуляції. Гра « У вагоні».

        Дихальні вправи

  • Спробуємо передати те, що ми чуємо, коли потяг відправляється від платформи:  «чу-чу» (видих)

Наш потяг рушає, вагони біжать,

А в поїзді нашому учні сидять.

Чух- чух, і стоянка  – пора нам вставать.

Завдання рішати і все відгадать.

 

  Чистомовки

  За-за-за – в ліс пішла коза.

  Зе-зе-зе – зебра віз везе.

  Оз-оз-оз – їде паровоз.

  Уз-уз-уз – в болоті загруз .

4.Розчитування за індивідуальними складовими таблицями. Гра «Вперед-назад»(сприяє розвитку швидкості і правильності читання).

  • Щоб наш паровоз не загруз у болоті, ми повинні за таблицею прочитати склади з буквою «зе» (Спочатку учні читають склади парами за-аз, зя-яз. Потім верхній рядок : за, зя, зу, зю…).

5.Удосконалення навичок читання. Гра « Я і друг»  (впливає на розширення поля читання). Робота парами.

(Коли учні  працюють, вони повинні дивитись на крапки  і намагатися побачити букви та склади ліворуч і праворуч від крапки . Один школяр  пошепки читає, інший – дивиться знизу йому в очі, стежить, щоб вони рухались вниз. Потім виконується завдання навпаки. )

  • Перед відправленням поїзду ми придбали квитки. Давайте прочитаємо, що ми бачимо навкруги, коли будемо мандрувати.

 

ПО   .   ЛЕ

МО       .        РЕ

      СЕ             .             ЛО

            ГО                 .                РИ

 

  6. Робота над скоромовкою. Гра « Проїдь тунель».

  • Щоб далі продовжити подорож, поїзд повинен проїхати тунель-лабіринт.

Б

О

В

А

Б

Р

О

А

В

К

З

У

Г

З

Ч

Ь

К

У,

В

О

У

И

Т

О

З

П

Р

.

А) читання разом ( Бачить вовк козу, забув про грозу).

Б) читання скоромовки учнями в повільному, пришвидшеному , швидкому темпі.

7. Гра« Блискавка ».

- Наш поїзд зупинився, бо розпочалася сильна гроза. Щоб далі їхати, ми повинні попрацювати з картками-блискавками.

(картка 30х10 см, на який надруковане слово. Картка експонується 1-1,5 с. За цей час учні повинні прочитати слово. Це сприяє виробленню уваги, пам ’яті) .

      (Берег, цапок, кладка, білий, бились, чорний, попадали)

8. Гра « Розсипанка ».

-Далі їдемо, яких тварин ми бачимо?

       ПЦА

       РКООВА

       ВВОК

       ЗКОА

  • Знайдіть зайве слово (Вовк)
  • Чому? (Це дика тварина)

 

Наш поїзд рушає, вагони біжать,

А в поїзді нашому учні сидять.

Чух-чух, і стоянка – пора нам вставать.

Завдання рішати і все відгадать.

 

                Місто Погаників

-В цьому місті живе Поганик, який дуже любить, щоб всі сварилися, билися, були  впертими.

- На кого з казкових героїв схожий  Поганик? (На цапів)

-  Що з ними сталося?

9. Гра « Продовж речення»

І той хоче через річку перебратися,    попадали обидва у воду.

Бились, бились та й       кладка.

А через річку       і другий.

- Чи візьмем Поганика з собою?

 10.Вивчення нового матеріалу

       Наш потяг рушає, вагони біжать,

       А в поїзді нашому учні сидять.

       Чух-чух, і стоянка – пора нам вставать.

       Завдання рішати і все відгадать.

 

                         Країна Добрих казок

 а) Відгадування загадки

Куцохвоста і рогата, молоко щодня дає,

Влітку, як не прив’язати , деревця гризе-псує.

Винищить , немов гроза, а вона  лише -…( коза)

б) « Квест- дослідження ».З якою казкою ми познайомимось?

Мудра казко,

Казко-чарівниця.

Ти даруєш ласку,

Вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас із собою -

В світ прекрасний і чудовий.

         -Я прочитаю казку , ви уважно послухайте і скажіть, чи схожі казки« Про двох цапків» і «Дві кізочки»? Якщо ні, то чим вони відрізняються?

 в) Робота з казковим словником: коза,  стрілися,  переступила,  пішла,       розминулась, стежечка (читання слів вчителем, потім учнями).

 Робота в  групах:

  • Прочитайте слова, де є два склади
  • Прочитайте слова, в яких є буква « ес »

Робота над багатозначним словом «пішла»

Коза пішла по стежечці (попрямувала)

Поїзд пішов за розкладом (відправився)

                                   Фізхвилинка

  • На хвилинку відпочинку ми помандруємо на лужок, де смакували зелену травичку наші кізочки.

Лапки вгору, вгору вушка –

Скачуть кізочки – подружки.

1, 2, 3, 4, 5

По галявині біжать!

Кожний ранок на галяві

Спритно роблять вільні вправи

1, 2, 3, 4, 5

Люблять кізочки стрибать!

11.Закріплення вивченого матеріалу

 а) Самостійне  читання тексту. Гра «Погода »

              «Злива» - читати голосно

              «Дощик» - читати помірно

             «Сонечко» – мовчазне читання

 б)Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового  читання.  Використання стратегії  «Ромашка  Блума». Робота в групах.

Орієнтовні запитання:

Просте . На якій стежці зустрілися кізочки?

Уточнювальне. Я можу помилятися,але, здається перша кізонька стала спочатку  на коліна, а потім перевернулась на бік?

Пояснювальне. Чому кізоньки не могли розминутися на стежці?

Творче. Як ви гадаєте, щоб трапилось, якби кізоньки не поступилися одна одній?

Оцінювальне. Чи сподобались вам кізочки?

Практичне. Як би ви повелися, якби з товаришем зустрілися на вузькій стежці?

  в) Гра «Живі слова»  Діти утворюють прислів ’я з розрізаних  слів.

    -Поганик  розрізав прислів’я. Давайте зберемо його!

     (Виріс, а ума не виніс)

     - Чи можна так сказати про кізочок?

     - А про цапів?

   г) Робота над характеристикою дійових осіб.

       Вправа  «Асоціативний     кущ».

Кізочки                                        Цапи

Ввічливі        Нетерплячі

Розумні        Непосидючі

Винахідливі       Уперті

 

д) Робота з конструктором LEGO. Робота в групах .

Учні за допомогою цеглинок створюють міст для кізочок.

    е) Інсценізування  казки «Дві кізочки»

(Дівчатка-кізочки танцюють танок, розповідають вірші)

Я слова чарівні знаю

Вивчила охоче

І в розмові їх вживаю

Зранку і до ночі.

     І спасибі, й дуже прошу

     Вдячна вам, будь ласка

     Словом радість вам приношу

     Світ стає, як казка

Всім привіт, іди здорова

Дякую красненько

Ось така чарівна мова

Радує серденько.

     До побачення, вам, люди,

     Будьте всі здорові

     І слова чарівні всюди

     Ви вживайте в мові!

 

 

 

Вчитель:

Слово могутнє, яка в ньому сила,

Скажем з любов’ю і радість росте,

Слово могутнє народжує крила

Ви не забудьте ніколи про це!

 

          12.Творче завдання . Розфарбування кізочок за шаблонами.

                Вправа «Квест-цікавинка»

Чому потрібно вживати молоко?

Людина з народження годується молоком. Це найліпша їжа в старості. Одні п’ють коров’яче молоко, овече, верблюже, козине, оленяче. Протягом свого життя людина випиває приблизно 10 000 л молока.

     Молоко потрібно при недокрів’ї, серцевих захворюваннях, хворобах шлунку,         при отруєнні.   Пийте побільше молока!

III. Заключна частина. Рефлексія.


          Їхав потяг наш невпинно

          Із казкової країни.

          Там живуть герої  чемні,

          Добрі, ввічливі  напевне.

          Ви такими будьте

          Поради не забудьте!

       Вправа « Інтерв ю»

- Що вам найбільше сподобалося?

- Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

- Чого кізоньки  вас навчили?

- Поставте розмальованих  кізочок поряд, залишайтеся розумними і  добрими.

             Заключне слово вчителя

Добро і ввічливість – найгарніші риси характеру людини. Отож вам моє побажання: щоб краплину людської доброти ви пронесли через усе своє життя, щоб зло, невихованість покинуло вашу душу, а щоб завжди в ній панувало добро і ввічливість.

              Вчіться, діти! Мудра книжка

              Скаже вам дуже багато.

              З того, що колись другими 

              І посіяно й пожато.

 

 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку