Інтегрований урок українська мова і читання

Про матеріал
Інтегрований урок українська мова і читання для 2 класу на тему " Ой роде наш красний, ой роде наш прекрасний. Досліджую іменники."
Перегляд файлу

                         Інтегрований урок  українська мова і читання у 2 класі

Тема. Ой роде наш красний, ой роде наш прекрасний.

            Розпізнаю іменники.

Мета. Ознайомити учнів із терміном «іменник»; вчити розрізняти іменники  

             які відповідають на питання хто? що?, ознайомити учнів з поняттям

             про «малу Батьківщину», як складову великої, з твором , що

             уславлює родинні стосунки; розширити уявлення про сім’ю, родину ,

             її  значення для людини, формувати вміння правильно , виразно

            читати, вчити дітей передати голосом характер твору; розвивати

            мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до своєї сім’ї,

             до сімейних традицій , вміння працювати в колективі.

                                                       Хід заняття

Ӏ Вступна частина

1.Організаційний момент

      Щоб урок пройшов не марно

      Працювати треба гарно.

      Друзі, разом посміхнемось,

      До роботи всі візьмемось.

2. Психологічна настанова на урок. Вправа «Смайлик».

 - Я, бажаю вам, діти гарного настрою і продуктивної роботи. Нехай нас сьогодні супроводжує ось цей радісний смайлик ( чипляю смайлик на дошку). А  тепер усміхнімося , як наш смайлик одне одному, подумки побажайте собі успіхів на цілий день. Для того , щоб упоратися на уроці із завданнями будьте старанними, уважними та слухняними. А я вам бажаю, щоб ви…..

                  Не просто слухали, а чули,

                  Щоб не просто дивилися, а бачили,

                  Щоб не просто відповідали, а міркували,

                  Дружно й плідно на уроці працювали.

ӀӀ Повторення вивченого матеріалу.

  •          А зараз ми з вами повторимо матеріал, який вивчили на минулому уроці, а допоможе нам в цьому наш кубик (кубик Блума).

ӀӀӀ Актуалізація та мотивація навчальної діяльності

  •          Сьогодні діти, я вас запрошую у віртуальну подорож. Подорожувати можна по суші, в повітрі, по воді. А по чому ми будемо подорожувати ви дізнаєтеся, як відгадаєте загадку.

                   Хвилі котить на просторі

                   До   берегів піщаних ….. (море).

  •          А на    чому ж ми будемо з вами подорожувати по морі?

На уявному кораблі ( чипляю картинку корабля на дошку)  .

1.Запис числа , класної роботи, хвилинки каліграфії  .

Мм ом мо ор ре море

  •          Поставте наголос у слові море.
  •          Поділіть слово на склади.
  •          Порахуйте скільки у слові букв і звуків.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати предмети та втися їх розрізняти за запитаннями, а ще сьогодні ми з вами поговоримо про одну важливу складову нашого життя. А про яку, ви дізнаєтеся трішки пізніше.

V Основна частина

  1. Робота за підручником с. 56 Впр. 1. Робота з малюнком Впр.1
  •          А розпочнеми ми свою породож  з нашими друзями : Щебетунчиком, Гаджиком, Родзинкою і Читалочкою з каюти капітана.
  •          Розгляньте уважно малюнок.
  •          Назвіть предмети, що розглядають хлопчики?
  •          Поставте запитання до них.
  •          Розгляньте предмети, що розглядають дівчатка?
  •          Поставте запитання до них.

Зверніть увагу! Коли ми дивимося на предмет, ставимо до нього запитання і називаємо цей предмет ми ніби даємо йому ім’я Хто це? ( показую дітям картинку хом’ячка),  це  хом’як, тому слова , які називають предмет і відповідають на питання хто? що? – називаються іменниками.

Перевіримо себе за правилом с. 56, рожева рамочка , вправа «Відлуння» ( діти читають правило за вчителем).

  •          А зараз зверніть свою увагу на с.57 малюнок вгорі сторінки.
  •          Що робить капітан після того як зробив екскурсію діткам?
  •          А кого б ще крім друзів за круглим столом чаювання ви б хотіли бачити ще? (Батьків)
  •          З ким ми їздити подорожувати, відпочивати ? (з батьками).
  •          Хто збирається за святковим столом? (сім’я)

Отже сьогодні на уроці української мови ми ще будемо працювати і з читанням. Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ у творах якого описано сімейні та родинні звичаї, почуття, ставлення українців до своєї сім’ї та родини.

 Ми продовжуємо свою роботу і ознайомимося з віршем Марії Чумарної «Маленька і велика». Почувши заголовок, як ви думаєте  про, що може іти мова у вірші.

  •          А зараз уважно послухайте вірш  і перевірте чи справдилися ваші передбачення (первинне читання вірша вчителем).

Перевірка педбачення.

Фізкультхвилинка

2.Читанна вірша дітьми ланцюжком.

3. Артикуляційні вправи перед читанням.

1) Дихальна гімнастика.

 - задути свічку;

- здути пушинку;

 - погудіти наче пароплав;

 - зобразити  свист вітру.

3. Самостійне читання вірша дітьми.

- Чи сподобався вам вірш?

- Про яку маленьку Україну мовиться у вірші?

4. Попрацюйте з віршем і знайдіть у ньому іменники.

Запишіть їх у зошити у дві колонки хто? що?

5. Вибіркове читання.

  •          Знайдіть у тексті і прочитайте, що є для автора маленькою Україною?
  •          Прочитайте, ось ці маленькі родини?
  •          Прочитайте виділені речення у вірші?
  •          Поясніть, як ви їх розумієте?

6. Робота в групах «Закресли зайве».

З рядка слів діти повинні залишити тільки ті слова, які належать до іменників, а всі інші слова (прикметники, числівники, дієслова) закреслити.

7. «Щоденні 5» - застосовую по рядах.

VӀ Підсумок уроку. Рефлексія.

  1. Пояснення домашнього завдання.
  2. Вправа «Мікрофон», продовж речення.
  3. Рефлексія за допомогою цеглинок лего, діти сигналізують зелений колір – все вдалося, червоний  - було важко.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 листопада
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку