Інтегрований урок «Я досліджую світ» з уроком трудового навчання

Про матеріал
Поповнити знання дітей про значення дбайливого ставлення до свого організму, про вміння запобігти простудним захворюванням. Розширити поняття про простудні захворювання та їх ознаки. Закріпити знання дітей про предмети зимового одягу та вимоги до них. Вчити створювати виріб за шаблоном. Розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву, зв’язне мовлення. Коригувати вади дрібної моторики дітей. Виховувати навички гігієни і культури, вміння піклуватися про своє здоров’я, естетичні смаки.
Перегляд файлу

Інтегрований урок «Я досліджую світ» з уроком трудового навчання

Тема: «Як уберегтися від хвороб взимку.» Вирізання рукавички за шаблоном.

Мета: Поповнити знання дітей про значення дбайливого ставлення до свого організму, про вміння запобігти простудним захворюванням. Розширити поняття про простудні захворювання та їх ознаки. Закріпити знання дітей про предмети зимового одягу та вимоги до них. Вчити створювати виріб за шаблоном. Розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву, зв’язне мовлення. Коригувати вади дрібної моторики дітей. Виховувати навички гігієни і культури, вміння піклуватися про своє здоров’я, естетичні смаки.

Обладнання: демонстраційні таблиці на тему: «Зимові забави», дидактичні ігри: «Зимові пазли», «Зимовий одяг», демонстраційна таблиця «Правила поведінки під час зимових ігор», використання ІКТ для перегляду фільму «Історія про неслухняного хлопчика Петрика», шаблони рукавичок, кольоровий картон, ножиці.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку:

  1. Загально-корекційний етап
    1.  Організаційний момент

Холодно зараз в лісах і лугах

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Затишно, тепло в класі у нас

Друзі мої, я вітаю всіх вас!

  1.  Нервово-психологічна підготовка
    • Дітки, а чому холодно на вулиці? (Настала зима)
    • А який зараз місяць?
    • Який день тижня?
    • Яке число?
  1. Основний етап
    1.  Актуалізація опорних знань
      • Дітки, а про яку пору року ця загадка?

Сніг на полях,

Лід на річках,

Хуга лягає,

Коли це буває? (Зимою).

  1.  Повідомлення теми уроку

На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про те, як зберегти здоров’я взимку. І виріжемо рукавички за шаблоном.

  1.  Робота над темою уроку.
  • Бесіда про зимові розваги за демонстраційним матеріалом.

-         Дітки, скажіть чи подобається вам зима?

-         В які ігри ви любите гратися? (кататися на ковзанах, лижах, санках, ліпити снігову бабу, грати в сніжки, будувати снігову фортецю.)

  • А зараз я пропоную вам погратися ще в одну гру «Склади зимові пазли». (Мо-ро-зець, хо-лод, ков-за-ни, сні-жин-ки, ру-ка-ви-ці).
  • Бесіда про збереження здоров’я взимку.

Взимку, коли холодно, дуже легко застудитися. І це залежить від того, як ви будете дотримуватися правил поведінки під час перебування на вулиці і під час зимових ігор.

Застуда – це хвороба, яка виникла після охолодження організму.

-         Які ви знаєте ознаки застуди? (Кашель, нежить, болить горло, піднімається температура.)

-         А як правильно перебувати на вулиці, щоб не застудитися допоможе нам дізнатися фільм. Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=17cg1FfCPaU

  • Перегляд і обговорення фільму «Історія про неслухняного хлопчика Петрика».

-         Чому хлопчик хворів?

-         Яких правил під час перебування на вулиці він не дотримувався?

  • Інформаційно-пізнавальна хвилинка здоров’я

-         На вулиці можна перебувати стільки часу, який не призведе до переохолодження тіла;

-         Не можна їсти сніг, лизати бурульки і лід;

-         Не можна ковзатися на тонкому льоду;

-         Не можна спітнілому знаходитися на вулиці;

-         Одяг повинен бути теплим і зручним;

-         Не можна на вулиці розстібати одяг, знімати шапку, шарф і рукавички.

Дітки, назвіть слова, що означають назви предметів зимового одягу

  • А тепер давайте пограємо в гру «Згрупуємо речі» (Діти розподіляють предметні малюнки з зимовими речами по групах, користуючись узагальненими словами).

Зимовий одяг: шуба, шарф, кожух, пальто, пуховик, рукавиці, шапка.

Зимове взуття: чобітки, угги, черевики, валянки.

Дітки, ви вже знаєте, як одягатися взимку, коли йти на прогулянку. Давайте пригадаємо вірш Г. Бойка. «Морозець, морозець».

  • Повторення вірша за мнемотаблицею:

 

Морозець, морозець!

Не щипай за щічки.

Теплі валянки у нас.

Шубки й рукавички.

 

Морозець, морозець!

Плещемо в долоні.

У дівчаток і хлоп'ят

Носики червоні.

 

-                 Дітки, а в якій казці і куди ховалися звірі в лісі, щоб нагрітися? (В рукавичку)

-                 А давайте зараз з вами виріжемо стільки рукавичок, щоб вистачило всім звірям.

  1.  Вирізання рукавички за шаблоном.

а) Розгляд зразка і аналіз його будови;

б) Колективне продумування етапів роботи;

в) Повторення правил техніки безпеки під час роботи з ножицями;

г) Практична робота, виконується під музику (обвід шаблонів олівцем і вирізання)

д) Аналіз дитячих робіт.

ІІІ. Заключний етап.

  1. Підсумок уроку.

-         То яких правил потрібно дотримуватися під час зимових ігор, щоб не захворіти

-         Які зимові речі ви знаєте?

 

  • Д/з: повторити вірш «Морозець, морозець».
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку