Конспект інтегрованого уроку з англійської мови та інформатики 2 клас "Кольори. Мій улюблений колір. Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови."
КЗ «Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1
імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області» опорна школа
Вчителі: Новікова О.В., Токарєва О.М.
ТЕМА: Інтегрований урок англійської мови та інформатики «Кольори. Мій улюблений кольор. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.»
МЕТА: Формувати ключові компетентності: інформаційно-цифрову компетентність, комунікативну, та лексичну грамотність учнів.
Цілі:
Тип уроку: комбінований
Обладнення: компьютер, мультимедійна презентація з відео файлами та звуковими файлами; кольорові картки, графічний редактор Paint, графічні файли для розфарбовування;
Хід уроку
І. Організаційний етап
What is your name?
What is your surname?
How old are you?
Where do you live?.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Логічна розминка
1. Гра «Фантазери»
Що б сталося, якби:
Діти залюбки пропонують різні варіанти поданих «казкових»
ситуацій.
2. Гра «Знайди зайве»
Знайдіть зайве слово, підкресліть його. Поясніть свої міркування.
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
Очікувані результати:
Чого навчить мене цей урок? Що я дізнаюся нового? Що я буду вміти?
ІV. Основний зміст уроку.
Слово учителя.
Як добре, що у нас сьогодні урок. Адже тільки ви зможете мені допомогти в цій непростій ситуації. Справа в тому, що я прокинувшись сьогодні, не знайшла своїх фарб – їх напевне викрали. Залишили тільки якийсь запис. Давайте разом послухаємо його.
Розігрування діалогу.
У дворі у нас хлопчина
теревенив без упину
-В мене є велосипед,
він червоний, просто red.
Ще є вдома клоун Джек
він чорнявий, тобто black.
І багато є мишей
їхній колір сірий — grey.
Іграшковий є дельфін
він у нас зелений — green
жовта- yellow є машинка
і біленька - white сніжинка.
Pink- рожеве кошеня
і малесеньке щеня.
brown в мене оченята-
карі, бо я вдався в тата.-
Так з собою говорив
чи то кольори учив?
Хлопчик просто молодець
і англійської знавець.
Робота з картками. Працюємо за ланцюжком. Я показую кольорову картку, ви називаєте колір потім з’єднуєте їх на дошці.
V. Фізкультхвилинка. Діти розповідають вірш про кольори.
Щоб навчитись малювати,
Треба кожний колір знати.
Green-зелений,як травичка,
Blue-блакитний,як воичка,
Yellow-жовтий,як курчатко,
Grey-як сіре мишенятко,
Pink-рожевий,наче ружа,
Black-це чорний,як калюжа,
Red-червоний,наче мак,
Purple-схожий на буряк,
White-це білий,білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
VІ. Формування вмінь та навичок
Слово учителя
Ми вивчили звами нові кольори, а навіщо вони нам потрідні та де їх можна застосовувати? Про це нам розповість комп’ютер, він поведе нас у чарівний світ малювання, але не простого, а комп’ютерного. Сучасні мультфільми, кіно, комп’ютерні ігри, малюнки до книжок створюються за допомогою комп’ютерів. Для цього є спеціальні програми, які називають графічними редакторами.
Ми будемо поступово з ними ознайомлюватися. Пригадайте, будь ласка, відомі вам комп’ютерні програми, які пов’язані з малюванням, розфарбовуванням.
Сьогодні ми по працюємо у графічному редакторі Paint.
Робота за комп’ютером
Релаксація
Гімнастика для очей
У середньому темпі виконати 3-4 колові рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.
VII. Підсумок уроку
Слово учителя.
Ми виконали всі завдання. Гляньте, мої фарби з’явились. Назвіть їх будь ласка. Молодці, ви допомогли мені повернути мої фарби і перемогти чорного чоловіка. Ви повернули у наш світ кольори.
Вправа «Клубок»
Кожний учень розповідає, що дізнався на занятті, яку нову інформацію почув. Дитина тримає в руках клубок і після розповіді віддає його іншому учаснику, залишаючи в себе кінчик нитки.
VІ. Домашнє завдання.
Намалювати у програмі Рaint та підписати усі кольори веселки англійською мовою.