Інтегрований урок з англійської мови та математики
Тема. Я, моя родина та друзі. Числівники 11-20. Іграшки
Мета:
- повторити та активізувати слова: назви числівників 11 -20, іграшок
- повторити назви кольорів англійською мовою;
- закріпити граматичну структуру I have got… You have got…
- закріплювати уміння учнів додавати одноцифрові числа з переходом через десяток
- розвивати обчислювальні навички, пам'ять, увагу, уміння аналізувати, робити висновки, сприяти розвитку у учнів умінь використовувати числівники 11 – 20 при виконанні математичних дій англійською мовою;
Тип уроку: комбінований
Обладнання: презентація, кольорові ілюстрації, текст пісні та римівки, відеозапис привітання та фізкультхвилинки, роздатковий матеріал , картки зі словами, граматичні структури
Хід уроку
I Введення в іншомовне середовище
(відеозапис)
А) відпрацювання звуків у словах
- Children, look at the card. This is a sound [ b]. Repeat after me three times. All together!
- What sound is this?
- Lets repeat some words with this sound: ball, boy, robot, bike
- Children, look at the card. This is a sound [ t ]. Repeat after me three times. All together!
- What sound is this?
- Lets repeat some words with this sound: teddy, toy, twelve, twenty.
b) відпрацювання звука у римівці
- Listen to the rhyme
One, two,
Green and blue
Up and down
Red and brown
- Repeat after me line by line
- Who can translate?
- Who can read?
3. Повідомлення теми уроку
The theme of our lesson is «Numbers 11-20».
We have much work today. So listen me very attentively.
II Основна частина
1. Мовленнєва зарядка
a) лексичне відпрацювання лексичних одиниць до теми
1) повторення вивченого (відеозапис)
2) Гра « Find the figure»
- Знайти зниклу цифру
- Назвати ряд чисел
2. Утворення чисел другого десятку
- Listen to me very attentively
На дощечках викладіть приклад, який я диктуватиму англійською мовою
10 + 1 = 11 (ten plus one is eleven)
Twelve
Fourteen
Sixteen
Eighteen
Twenty
Eleven
Thirteen
Fifteen
Seventeen
Nineteen
(remember the colour)
ball – balls
doll - dolls
toy - toys
girl - girls
boy – boys
I have got …
You have got …
c) відпрацювання слів у пісні
- Listen to the rhyme
- Repeat after me line by line
- Read, please…
- Translate, please…
III. Заключна частина