1
Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації
Погребівська філія ОНЗ Путрівський НВК « гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий навчальний заклад»
Інтегрований урок з курсу «Мистецтво»
у 2 класі
Тема уроку: « Світ тварин у мистецтві»
Кутова Катерина Михайлівна,
вчитель початкових класів
Погребівської філії ОНЗ Путрівського НВК
« гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
- дитячий навчальний заклад » Васильківського району
2019 р.
Інтегрований урок з мистецтва №8
Вчитель: Кутова Катерина Михайлівна
Клас: 2
Підручник: «Мистецтво» О.Калініченко, Л. Аристова, укладений за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко
Тема: Світ тварин у мистецтві (продовження теми)
Мета:
Обладнання: фортепіано, комп’ютер, проектор, дошка, підручник, зошит, фрукти: ананас, банан, мандарин, полуниця, чорниці; тарілка.
Мистецький матеріал:
розмовляють?
Хід уроку
І Організаційний момент
1.1 Музичне привітання
«Добрий день» скажи і просто посміхнись
«Добрий день» скажи і просто посміхнись
«Добрий день» скажи мені
«Добрий день» скажу тобі
Посміхнеться сонце нашій дітворі.
«Добрий день» скажи мені
«Добрий день» скажу тобі
Посміхнеться сонце нашій дітворі.
ІІ Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.
Перед тим, як перейти до вивчення нового матеріалу, повторимо те, що вивчали минулого разу.
ІІІ Оголошення теми уроку. Виклад нового матеріалу.
З повагою, ваш Папуга-мандрівник.
3.1 Пояснення нового матеріалу
- Дорогою до музичного зоопарку Папуга-мандрівник пропонує розглянути цікаві будівлі, вулиці, сквери, парки.
https://www.youtube.com/watch?v=t_LECY7lcTs ( скульптури Відню)
- Розглянули? (Так)
- Чим вони цікаві? (Вони прикрашені скульптурами біля будинків і, навіть, на самих спорудах)
- Чи однакові скульптури на будинках і біля них? (ні, вони дещо відрізняються. Ті що біля будинків ми можемо оглянути з усіх боків, а деякі скульптури на будинках ми можемо бачити тільки з однієї сторони)
- Це дійсно так. Скульптурне зображення, яке ви побачили на будівлях, що розглядається тільки з однієї сторони, наприклад таке як лев, створене на площині і воно називається рельєфом. Чи раніше Вам доводилося зустрічати рельєфні скульптури? ( Так або ні. Діти можуть назвати ті скульптури, які бачили на спорудах).
- Ось ми дісталися до нашого зоопарку.
- Яких тварин ви бачили в скульптурі? ( Лев, кінь, птах гриф)
- Чому ж музичний зоопарк? (Тому що кожна тваринка видає певний звук)
- Так. Правильно. Тварини можуть спілкуватися різними за висотою звуками.
- Подивіться відео про тварин музичного зоопарку і з імітуйте звуки, які видають тварини.
- Звук якої тваринки ви почули вперше?
3.2. Слухання
- А зараз ми прослухаємо музичний твір К. Сен-Санса «Персонажі з довгими вухами»
3.3. Розуміння музичного твору.
1)
2)
3.4 Створення рельєфу з фруктів.
- Зараз ми побудемо скульпторами і попрацюємо над створенням рельєфу.
- Оскільки найбільше на спорудах зображено рельєф лева, пропоную створити з фруктів і ягід зображення веселого левеняти.( Діти на тарілках із фруктів створюють рельєф).
ІV. Музична фізкультхвилинка за власним вибором «Арам зам зам»
https://www.youtube.com/watch?v=Ua0gTAl-TIg&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2
(Можна також провести гру « Ритмічне лото» (якщо є вільний час) : виготовляємо картки із зображенням коротких і довгих звуків; проплескуємо ритм)
V Робота в зошитах
VI Розвиток вокально-хорових здібностей
6.1Розспівування
6.2Продовження вивчення пісні «Папуга-мандрівник»
VII Перегляд фрагменту м/ф «ЧоМуха: Чому папуги розмовляють?»
https://kolobok.ua/kinozal/multfilm/814263-multfilm-ot-studii-kvartal-95-chomu-papugi-rozmovljajut
VIII Узагальнення уроку. Рефлексія
«Інтерв’ю»: