Календарно – тематичне планування уроків мистецтва
2 клас НУШ ІІ семестр 2019 – 2020 н. р.
За програмою О. Савченко до підручника Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової
№з/п |
Тема уроку |
Стор. підр. |
дата |
примітки |
33 |
Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Створення малюнка «Зимові ігри». Олівці, фломастери. |
56-59 |
|
|
34 |
Снігові розваги. Динаміка в музиці. Слухання; клод Дебюсі «Сніг танцює». Ритмічні вправи. Розучування і виконання пісні А. Олейнікової «Просто снігопад» |
56-59 |
|
|
35 |
Зимова казка. Анімалістична скульптура. Ліплення героїв казки «Рукавичка». Пластилін. |
60-61 |
|
|
36 |
Зимова казка. Балет. Слухання: уривок з балету П.Чайковського «Лускунчик» «Казковий ліс». Розучування поспівки «Санчата», виконання: А. Олейнікова «Просто снігопад». |
60-61 |
|
|
37 |
Навколосвітня подорож. Сюіта. Карнавал. Слухання: Каміль Сенсан сюіта «Карнавал тварин»; частини «Королівський марш лева», «Антилопи», «Кенгуру», «Слон»; виконання: пісні про красу України; ритмічні вправи. |
62-63 |
|
|
38 |
Навколосвітня подорож. Створення композиції «Мандрівка навколо світу» за власними спогадами. Акварель. |
64 |
|
|
39 |
Птахи на крилах весну несуть. Витинанки. Створення витинанки «Птахи». ТБ при роботі з ножицями. |
65-67 |
|
|
40 |
Птахи на крилах весну несуть. Народні традиції зустрічі птахів навесні. Слухання: Каміль Сенсан сюїта «Карнавал тварин» : «Зозуля в глибині лісу», «Лебідь». Розучування і виконання у.н.п. «Щебетала пташечка» |
66 |
|
|
41 |
Підводні мандри. Виконання фантазійної композиції «Медузи», або «Восьминіжки». Маркери. |
68,70 |
|
|
42 |
Підводні мандри. Опера. Слухання: М. Римський – Корсаков опера «Садко»: «Океан – море синє», тема моря із сюїти «Шахерезада»; розучування і виконання: сл. А. Олейнікової, муз. В. Івченка «Морський бичок» |
69 |
|
|
43 |
Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрація. Слухання: С. Прокоф’єв фрагменти балету «Попелюшка»: «Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал». Виконання: пісня «Морський бичок». Акомпануємо на шумових інструментах. |
71 |
|
|
44 |
Створюємо красиві обереги. Виконання «Оберіг для родини» |
72 |
|
|
45 |
У родинному колі. Слухання: Пісня «Родина» у виконані Н. Яремчука. Розучування і виконання пісні Н. Май «Родина». Вправа «Я – композитор». |
73,75 |
|
|
46 |
У родинному колі. Портрет. Симетрія. Пропорція. Виконання: «Родинний портрет», акварель. |
74 |
|
|
47 |
Великодня радість. Проект «Великоднє дерево» |
76.78 |
|
|
48 |
Великодня радість. Слухання: великодні дзвони. Музикування. Розучування та виконання пісні «Писанка» М. Бурмаки. Ритмічні вправи. |
76-78 |
|
|
49 |
Весна крокує по землі. Обрядові пісні. Веснянки. Слухання: веснянки «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання веснянок із танцювальними рухами та пісні «Писанка». Розучування: поспівка «Весняночко – паняночко». |
79 |
|
|
50 |
Весна крокує по землі. Натюрморт. Виконання композиції «Великодній кошик». Олівці, фломастери. |
79-80 |
|
|
51 |
Весняні штрихи. Нюанс. Засоби виразності. Виконання композиції «Підсніжники». Пластилін. |
81-82 |
|
|
52 |
Весняні штрихи. Урок – змагання «музичні традиції мого народу» |
82 |
|
|
53 |
Чарівні перетворення. Використання незвичних інструментів для створення художніх композицій. Виконання композиції «Котики вербові». Акварель, трубочки для коктейлів, пальці . |
83,85 |
|
|
54 |
Чарівні перетворення. Весна у музичних творах. Характер музики. Слухання: П.І. Чайковський «Квітень», «Пролісок» із циклу «Пори року». Розучування і виконання пісні «Весняні котики», сл. Ясакової, муз. О. Янушкевич. Музичні фантазії. |
84-85 |
|
|
55 |
Космічні пригоди. Мозаїка. Матеріали для роботи в стилі «мозаїка». Створення фантастичної композиції «Зоряна мандрівка» у стилі мозаїки. |
86-88 |
|
|
56 |
Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: композиції гурту «Спейс» про Всесвіт: «Балада», «Чарівний політ». Ритмічні вправи. Виконання: пісня «Весняні котики» |
86-88 |
|
|
57 |
Мандрівка рідним краєм. Колірна гама. Створення пейзажу «На карпатських полонинах» за власними спостереженнями, або зразком. Кольорові олівці. |
89-90 |
|
|
58 |
Мандрівка рідним краєм. Характер українських народних мелодій. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання пісні «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олейнікової. Ритмічні та танцювальні вправи. |
89,91 |
|
|
59 |
Просто казка. Ілюстрація. Створення ілюстрації до укр. нар. казки «Пан Коцький». Акварельні фарби. |
92-93 |
|
|
60 |
Просто казка. Музична казка – опера. Музичний портрет героя. Слухання: М. Лисенко пісні Кози та Рака з дитячої опери «Коза - Дереза». Виконання: пісня Лисички з опери «Коза – Дереза». |
92 |
|
|
61 |
У світі мультфільмів. Види мультиплікації. Художник – мультиплікатор. Створення колективної композиції «Свято улюблених мультперсонажів» |
94,96 |
|
|
62 |
У світі мультфільмів Музична мультвікторина. Виконання пісня «Мультики» на сл. і муз. А. Мігай. |
94-95 |
|
|
63 |
Театральна атмосфера. Бутафорія. Матеріали для театральної бутафорії. Виготовлення корони для принца та принцеси. Інсценізація казки за вибором дітей. |
97-98 |
|
|
64 |
Театральна атмосфера. Балет. Слухання: фрагменти балету «Лускунчик» П. І. Чайковського. Виконання: Пісня «Мультики» з танцювальними рухами. |
97-98 |
|
|
65 |
Фантастичний кіносвіт. Фантастичні герої кінофільмів. Виготовлення добрих роботів – трансформерів. Пластилін. |
99-100 |
|
|
66 |
Фантастичний кіносвіт. Для чого музика в кіно? Перегляд фрагменту з фільму – казки «Іванко і цар Поганин». Враження від музики. Виконання: «Пісня про дружбу» на сл. і муз. О. Янушкевич. |
99-100 |
|
|
67 |
Весняне різнобарв’я. Натюрморт. Колір і відтінок. Виконання композиції «Квітковий весняний розмай» Олівці, фломастери. |
101-102 |
|
|
68 |
Весняне різнобарв’я. Регістр. Слухання: П. І. Чайковський «Пісня жайворонка», звуки весняного лісу та дощу. |
101-102 |
|
|
69-70 |
Підсумковий урок за рік. Урок – концерт. «Вернісаж дитячої творчості» |
|
|
|
|
|
|
|
|