календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу "Мистецтво" 2 клас НУШ ІІ семестр 2019-2020 н.р. за програмою О.Савченко до підручника Т.Рублі,І.Мед,Т.Щеглової

Про матеріал
"Календарне планування розроблено за типовою освітньою програмою О. Савченко,відповідає розділам інтегрованого підручника Т.Рублі , І.Мед та Т. Щеглової "Мистецтво"для 2 класу НУШ. Даний варіант можна використати як для інтегрованих уроків так і для окремих уроків музичного та образотворчого мистецтва.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування уроків мистецтва

2 клас  НУШ ІІ семестр 2019 – 2020 н. р.

За програмою О. Савченко до підручника Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової

№з/п

Тема уроку

Стор. підр.

дата

примітки

33

Снігові розваги.

Динамічна та статична композиції.

Створення малюнка «Зимові ігри». Олівці, фломастери.

 

56-59

 

 

34

Снігові розваги. Динаміка в музиці. Слухання; клод Дебюсі «Сніг танцює». Ритмічні вправи. Розучування і виконання пісні А. Олейнікової «Просто снігопад»

 

56-59

 

 

35

Зимова казка. Анімалістична скульптура. Ліплення героїв казки «Рукавичка». Пластилін.

60-61

 

 

36

Зимова казка. Балет. Слухання:  уривок з балету П.Чайковського «Лускунчик» «Казковий ліс». Розучування поспівки «Санчата», виконання: А. Олейнікова «Просто снігопад».

 60-61

 

 

37

Навколосвітня подорож. Сюіта. Карнавал. Слухання: Каміль Сенсан сюіта «Карнавал тварин»; частини «Королівський марш лева», «Антилопи», «Кенгуру», «Слон»; виконання: пісні про красу України; ритмічні вправи.

62-63

 

 

38

Навколосвітня подорож. Створення композиції «Мандрівка навколо світу» за власними спогадами. Акварель.

64

 

 

39

Птахи на крилах весну несуть. Витинанки. Створення витинанки «Птахи». ТБ при роботі з ножицями.

65-67

 

 

40

Птахи на крилах весну несуть. Народні традиції зустрічі птахів навесні. Слухання: Каміль Сенсан сюїта «Карнавал тварин» : «Зозуля в глибині лісу», «Лебідь». Розучування і виконання у.н.п. «Щебетала пташечка»

66

 

 

41

Підводні мандри. Виконання фантазійної композиції «Медузи», або «Восьминіжки». Маркери.

68,70

 

 

42

Підводні мандри. Опера. Слухання: М. Римський – Корсаков опера «Садко»: «Океан – море синє», тема моря із сюїти «Шахерезада»; розучування і виконання: сл. А. Олейнікової, муз. В. Івченка «Морський бичок»

69

 

 

43

Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрація. Слухання: С. Прокоф’єв фрагменти балету «Попелюшка»: «Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал». Виконання: пісня «Морський бичок». Акомпануємо на шумових інструментах.

71

 

 

44

Створюємо красиві обереги. Виконання «Оберіг для родини»

72

 

 

45

У родинному колі. Слухання: Пісня «Родина» у виконані Н. Яремчука. Розучування і виконання пісні Н. Май «Родина». Вправа «Я – композитор».

73,75

 

 

46

У родинному колі. Портрет. Симетрія. Пропорція.  Виконання: «Родинний портрет», акварель.

74

 

 

47

Великодня радість. Проект «Великоднє дерево»

76.78

 

 

48

Великодня радість. Слухання: великодні дзвони. Музикування. Розучування та виконання пісні «Писанка» М. Бурмаки. Ритмічні вправи.

76-78

 

 

49

Весна крокує по землі. Обрядові пісні. Веснянки. Слухання: веснянки «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання веснянок із танцювальними рухами та пісні «Писанка». Розучування: поспівка «Весняночко – паняночко».

79

 

 

50

Весна крокує по землі. Натюрморт. Виконання композиції «Великодній кошик». Олівці, фломастери.

79-80

 

 

51

Весняні штрихи. Нюанс. Засоби виразності. Виконання композиції «Підсніжники». Пластилін.

81-82

 

 

52

Весняні штрихи. Урок – змагання «музичні традиції мого народу»

82

 

 

53

Чарівні перетворення. Використання незвичних інструментів для створення художніх композицій. Виконання композиції «Котики вербові». Акварель, трубочки для коктейлів, пальці .

83,85

 

 

54

Чарівні перетворення. Весна у музичних творах. Характер музики. Слухання: П.І. Чайковський «Квітень», «Пролісок» із циклу «Пори року». Розучування і виконання пісні «Весняні котики», сл. Ясакової, муз. О. Янушкевич. Музичні фантазії.

84-85

 

 

55

Космічні пригоди. Мозаїка. Матеріали для роботи в стилі «мозаїка». Створення фантастичної композиції «Зоряна мандрівка» у стилі мозаїки.

86-88

 

 

56

Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: композиції гурту «Спейс» про Всесвіт: «Балада», «Чарівний політ». Ритмічні вправи. Виконання: пісня «Весняні котики»

86-88

 

 

57

Мандрівка рідним краєм. Колірна гама. Створення пейзажу «На карпатських полонинах» за власними спостереженнями, або зразком. Кольорові олівці.

89-90

 

 

58

Мандрівка рідним краєм. Характер українських народних мелодій. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання пісні «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олейнікової. Ритмічні та танцювальні вправи.

89,91

 

 

59

Просто казка. Ілюстрація. Створення ілюстрації до укр. нар. казки «Пан Коцький». Акварельні фарби.

92-93

 

 

60

Просто казка. Музична казка – опера. Музичний портрет героя. Слухання: М. Лисенко пісні Кози та Рака з дитячої опери «Коза - Дереза». Виконання: пісня Лисички з опери «Коза – Дереза».

92

 

 

61

У світі мультфільмів. Види мультиплікації. Художник – мультиплікатор. Створення колективної композиції «Свято улюблених мультперсонажів»

94,96

 

 

62

У світі мультфільмів Музична мультвікторина. Виконання пісня «Мультики» на сл. і муз. А. Мігай.

94-95

 

 

63

Театральна атмосфера. Бутафорія. Матеріали для  театральної бутафорії. Виготовлення корони для принца та принцеси. Інсценізація казки за вибором дітей.

97-98

 

 

64

Театральна атмосфера. Балет. Слухання: фрагменти балету «Лускунчик» П. І. Чайковського. Виконання: Пісня «Мультики» з танцювальними рухами.

97-98

 

 

65

Фантастичний кіносвіт. Фантастичні герої кінофільмів. Виготовлення добрих роботів – трансформерів. Пластилін.

99-100

 

 

66

Фантастичний кіносвіт. Для чого музика в кіно? Перегляд фрагменту з фільму – казки «Іванко і цар Поганин». Враження від музики. Виконання: «Пісня про дружбу» на сл. і муз. О. Янушкевич.

99-100

 

 

67

Весняне різнобарв’я. Натюрморт. Колір і відтінок.  Виконання композиції «Квітковий весняний розмай» Олівці, фломастери.

101-102

 

 

68

Весняне різнобарв’я. Регістр. Слухання: П.   І. Чайковський «Пісня жайворонка», звуки весняного лісу та дощу.

101-102

 

 

69-70

Підсумковий урок за рік. Урок – концерт. «Вернісаж дитячої творчості»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 2 клас, Планування
Додано
14 січня 2020
Переглядів
3917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку