Інтегрований урок з курсу ЯДС та математики

Про матеріал
продовжувати вдосконалювати навички додавання і віднімання трицифрових чисел будь-якого розряду, розв'язування виразів та складених задач, вдосконалювати вміння учнів в читанні, записі трицифрових чисел та в порівнянні іменованих чисел; формувати уявлення про небезпечні ситуації в житті людини; формувати навички безпечної для здоров'я поведінки; прищеплювати прагнення дотримуватись здорового способу життя; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики та турботливе ставлення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

3 клас

Інтегрований урок з математики та курсу Я досліджую світ"

Урок-гра

 

«Розв'язування задач та виразів. Додавання і віднімання трицифрових чисел. Збереження здоров'я людини.»

 

Мета: продовжувати вдосконалювати навички додавання і віднімання  трицифрових чисел  будь-якого розряд, розв'язування рівнянь та складених задач,

вдосконалювати вміння учнів в читанні, записі трицифрових чисел та в порівнянні іменованих  чисел;

формувати уявлення про небезпечні ситуації в житті людини;

формувати навички безпечної для здоров'я поведінки;

прищеплювати прагнення дотримуватись здорового способу життя;

розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення;

виховувати інтерес до вивчення математики та турботливе ставлення до свого здоров'я.

 

Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, завдання для практичної парної роботи.

 

 

 

Хід уроку

І.   Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Звучить музика з мультфільму « Маша і Ведмідь» .

  • З якого мультфільму ця музика?
  • Хто сьогодні завітає до нас на гостини?
  • Так, це Маша. Зустрічайте.(Слайд №1 Фото-Маша)
  • Маша пропонує нам провести урок разом. Тему та завдання нашого уроку ми дізнаємось пізніше. Погоджуємося ? То ж вирушаємо.
  1. Оголошення теми та мети уроку.

Гра «Шифрувальник».

(Слайд №2  Маша сидить за партою,пише.)

  • Наша героїня закодувала речення і пропонує  нам його прочитати. Але будьте уважними! Кожна буква відповідатиме правильній відповіді у прикладі, то ж нам помилитись не можна. Так , покажемо як ми вміємо рахувати і чи знаємо добре математику?

     (Слайд №3  Закодовані слова. Приклади.)

1ряд:  800, 300, 1000,300, 410, 120.  930, 299, 100, 820. 

200, 399, 100, 1000, 100, 299’,270.

2 ряд:700, 110.  399, 100, 203, 100, 770, 100, 410, 120.

550, 400, 500, 120, 770.

100+200                                900-200

300+500                                50+60

400+10                                  500+50     

700-200                                 600-100-100

800+20                                  900+30

300-1                                     70+50

600+400                                700+70

200+0                                    400-300

400-1                                      200+3

70+200

300(е),  800(б),  410(ж),  500(ш),  820(є), 299(в), 1000(р), 200(з), 399(д), 270(я),700(т), 110(а), 550(і), 400(н), 930(с),

120(и), 770(м), 100(о),2 03(п).

  • Уважно рахуємо приклади.

     (Слайд №4   Речення.)

Бережи своє здоров’я

та допоможи іншим.

    - Ви, напевне, зрозуміли, що сьогодні на уроці ми будемо    

      займатись не тільки математикою, а й поговоримо все  про  

      збереження здоров’я.

  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Зверніть увагу на слово ЗДОРОВ'Я.
  • Які тут однакові літери?
  • Що ви можете сказати про це число?
  • Запишіть його.

  

III. Робота з новим матеріалом .

  1. Розв'язування прикладів.
  2.  Гра «Відгадай слово».
  • Ми гарно попрацювали і Маша пропонує нам відправитись на прогулянку та помилуватися краєвидами.

 (Слайд №5  Відео. Вовки йдут за Машею.)

  • Можна дітям самостійно ходити до лісу?
  • Яке правило порушила Маша?
  • Допомогти їй не потрапити в біду ми можемо, розв'язавши приклади і відгадавши слово.
  • Допоможемо Маші? Але пам’ятаємо ,що ми повинні бути уважними, старанними. Яке правило нам буде потрібним?

(Слайд №6 Правила.)

Спочатку додаємо сотні до сотень, потім десятки до десятків. Отримані числа додаємо між собою.

 

Спочатку віднімаємо сотні від сотень, потім десятки від десятків. Отримані числа додаємо між собою.

 

(Слайд №7 Приклади .)

70, 450, 590, 380, 110, 70, 70, 110, 880, 980 ,590.

    130-60 

340+40

280+310

710-600

660+220

580-130

870+110

450(а), 70(н), 380(ц), 590(й), 110(і), 880(ш), 980(и).

Запис прикладів та їх рішення.

(Слайд №8 Слово- відгадка. «Найцінніший» на фоні Маші.)

- А для чого нам буде потрібне це слово ми дізнаємось пізніше. Вона дякує вам за порятунок.

- Що ж ми порадимо Маші?

2. Хвилинка спостережень.

  • Наша героїня пропонує нам відправитись до водоймище  та бути там дуже уважними, спостережливими.

(Слайд №9  Відео. Маша на риболовлі. (Літають склади: ття , жи.))

  • Що робить Маша з Ведмедиком?
  • А чи корисною справою вони займаються?
  • Яку ще приносимо користь здоров’ю, коли ми відпочиваємо біля води?
  • Ви ще щось помітили?
  • А як ви думаєте, що можуть означати ці склади?(Слово життя.)

(Слайд №10 На фоні Маші слово життя.)

  • Машо, а для чого потрібне нам це слово?
  • Вона відповіла: «Просто запам'ятайте».
  • Давайте допоможемо  і складемо правила безпечної поведінки та збереження здоров'я . Вона їх запам'ятає і буде виконувати.

(Слайд №11 Правило №1.)

1. Щоб бути здоровим, необхідно дихати свіжим повітрям, пити джерельну воду,приймати сонячні ванни та загартовуватись.

3. Розв'язування задачі. Бесіда про користь харчування.

- Вже прийшов час обіду і Маша пропонує нам поїсти . Ми вже з вами зголодніли і думаю , що не відмовимось.

(Слайд №12 Вариться варення)

Вишень- 110кг

Огірків-?, на 230кг більше, ніж вишень

Помідорів-?, на 30кг менше, ніж огірків

-Маша пропонує нам скласти умову задачі та розв'язати її.

- Яка це задача проста чи складена?

- Про що дізнаємось в 1, 2дії?

- Записуємо розв'язання задачі.

- А чи все варення ми будемо їсти? Чому?

-Маша пропонує нам посмакувати цукерками.

(Слайд №13  Маша їсть цукерки.)

- Що ви можете сказати про переглянуте?

-Які продукти корисні для людини?

Бесіда про користь харчування.

- То яке правило може їй допомогти?

 (Слайд №14 Правило №2, 3.)

2. Харчування людей повинно бути раціональним та безпечним.

3. Харчування забезпечує організм енергією та будівельним матеріалом

4.Фізкульт.хвилинка.

(Слайд №15 Танок Маші.)

  • Давайте і ми покажемо, як вміємо виконувати зарядку.
  •  Складемо ще одне правило.

(Слайд №16 Правило №4.)

4.Помірні фізичні навантаження корисні для здоров’я.

5. . Розвязання рівнянь.

(Слайд №17  Рівняння.)

Знайди невідоме число.

 

-Невідоме число збільшили у 3 рази і отримали 15. 

-240 зменшили на невідоме число і отримали 100.

х=5(с), х=140(р).

-Складаємо 1 рівняння.

- Складаємо 2 рівняння.

-Розв'язуємо.

- Тепер ми отримали 5таких букв: а, к, б, с, р.

(Слайд №18 Букви: а, к, б, с, р.)

  • Попробуємо скласти слово.

(Слайд №19  Слово : скарб.)

6. Робота з геометричним матеріалом. Хвилинка спостережень.

- Маша пропонує нам останнє випробування. Будьте уважними.

(Слайд №20 Літають геометричні фігури.)

-А які геометричні фігури ви запам’ятали?

- На кожній парті у вас лежать такі ж фігури. Дістаньте їх.

- Ви, напевне, зрозуміли,що ми повинні зробити.  

  Приступайте до роботи.

- Яку картинку ви отримали?

(Слайд №21 Картинка людини.)

7. Складання ключового висловлювання.

- Залиште цю картинку на парті.

- А тепер прийшов час згадати слова, які ми з вами отримували протягом уроку.

(Слайд №22 Літають слова на фоні Маші.)

найцінніший Життя скарб

  • Давайте попробуємо скласти вислів за допомого слів та картинки.
  • У вас на партах є слова, розташуйте їх так, щоб ви отримали речення.

(Слайд №23 Речення.)

Життя – найцінніший скарб ( малюнок людини).

  • Як ви його розумієте ?
  • Що ми повинні для цього робити?
  • Отже, ми виконали всі завдання.

IV. Підсумок уроку. Оцінювання.

  • Мені дуже сподобалось як ви працювали на уроці.
  • Дякую за допомогу Маші.
  • Що ми сьогодні робили на уроці?
  • Що вам сподобалось ?
  • Як же потрібно додавати та віднімати  трьохцифрові числа?
  • Давайте ще нагадаємо Маші правила, які вона повинна запам’ятати.

(Слайд №24 Правила )

1. Щоб бути здоровим, необхідно дихати свіжим повітрям, пити джерельну воду,приймати сонячні ванни та загартовуватись.

2. Харчування людей повинно бути раціональним та безпечним.

3. Харчування забезпечує організм енергією та будівельним матеріалом.

4.Помірні фізичні навантаження корисні для здоров’я.

5. Дотримуйся гігієни одягу та взуття.

6. Виконуй режим дня.

7. Веди здоровий спосіб життя.

- Ми передамо Маші ці правила і вона їх буде

використовувати у своєму житті.

V. Подяка Маші.(Слайд №25 Маша з квітами.)

Мої любі учні!

   Я вдячна Вам за допомогу. Тепер знаю, що життя та здоров’я - саме цінне. Мої вчинки не завжди хороші, але обіцяю, що буду змінюватись.

                                   

Дякую!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Зима Людмила
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 червня 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку