Інтегрований урок з математики 2 клас (за підручником Н.Листопад. Програма Савченко)

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку-ярмарку з математики ( ЯДС + Мистецтво)для 2 класу НУШ. Матеріал містить цікаві задачі,включає в себе роботу з підручником, цеглинками ЛЕГО, відеофізхвилинки.

Перегляд файлу

                                               Урок – ярмарок 

ТЕМА: Повторення таблиці множення на 2,3,4. 
Розв’язування прикладів і задач на множення . 

МЕТА: Повторити і закріпити знання таблиці множення
на2,3,4. Вправляти учнів у застосуванні 
випадків табличного множення  при 
розв’язуванні прикладів і задач. Розвивати пам’ять, 
логічне мислення. Виховувати самостійність 
спостережливість, розширювати знання про традиції 
українського народу.

ТИП УРОКУ : Повторення і закріплення вивченого матеріалу. 
                                                           ХІД УРОКУ 
І Організація класу 
ІІ Повідомлення теми і мети уроку 
-Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання таблиці множення чисел 2,3,4. Розв’язувати приклади і задачі на множення.

ІІІ Вступне слово вчителя 
-Але урок проходитиме дещо в незвичній формі – у формі ярмарку. А що це таке – ви зараз побачите.

Відео «Сорочинський ярмарок»

- Ярмарок - це торг, який влаштовується регулярно в певну пору і в певному місці для продажу й купівлі товару.
-Ярмарки проводяться по всій території України , але найвідомішою є «Сорочинський ярмарок». На Полтавщині стало традицією в кінці серпня проведення у селищі Великі Сорочинці ярмарку. Він став називатися так за назвою селища «Сорочинський ярмарок».Тут можна торгуватися, купувати, веселитись, зустрітись зі старими знайомими, завести нових друзів. Але не кожен має можливість побувати на цьому видовищі. А дуже хотілося б. І тому ми сьогодні також побуваємо на ярмарку, але не на звичайному, а математичному. 
Скільки людей поспішає на ярмарок.Сюди летять на літаках, їдуть на поїздах, машинах, автобусах. 
А колись в далекі давні часи з’їжджалися на ярмарок на возах, запряжених волами. 
- Математика і нам пропонує здійснити подорож на ярмарок, сівши на вози. 
-Для цього давайте проведемо каліграфічну хвилинку і схематично зобразимо вози, на яких ми будемо рухатись. (число, класна робота)

З яких геометричних фігур складаються наші вози? (прямокутник, коло)

Довжина воза – 4 клітинки, ширина - 2  клітинки.                                                    

Товари на ярмарок везли на возах.Подивіться уважно на їх номери:                     

10,15,20,23,25,30,35,40                                                                            

  • Яке число зайве ? Чому ?                                                                                                                                                                                                                

На ярмарок йшли не тільки,щось купити,а й  повеселитися.                          

Задача – жарт                                                                                          

Ішов дідусь на Сорочинський ярмарок. Зустрів трьох бабусь. Кожна з них несла три торби, в кожній торбі – по три кішки. Скільки людей йшло на ярмарок?

ІV  Усний рахунок 
Для поїздки на ярмарок ми , як і наші предки ,використаємо  віз,але щоб підготувати його до руху, нам треба змастити колеса возів  Тому нам потрібно повторити математичну термінологію, якою будемо користуватись протягом подорожі у минуле.                                                                                                                               Як називаються числа при множенні?

Якщо 1 множимо на число то отримуємо…

Якщо множимо число на 1 то отримуємо…

Як називаються числа при додаванні ?

 

Як називаються числа  при відніманні ?

 

Як обчислити значення виразу з дужками?                                                       

Як знайти периметр прямокутника?

Аж ось і Великі Сорочинці.                                      

                                                  

- Та не так просто пройти на ярмарок.

- З чим можна нам їхати на ярмарок ?Так,з гарним знаннями.

ГРА  з  ЛЕГО (Таблиця множення на   2,3,4 )


-Жодне ярмаркове свято не обходиться без розваг і забав. Найулюбленішою забавою є ярмаркова жердина – це високий стовп, на вершечку якого – приз.Хто

дістанеться до вершечка, той і забере подарунок. А змагання вже тривають.

 

Робота в групах. Подивимось, яка група буде першою

 

1 –

 

2 –       ГРА  «ЛОТО»

                                     

3 –

                                        
-Переміг... ряд,


Фізкультхвилинка (гурт Малдіви «Місяць»)

 

Що тільки не побачиш на ярмарку: і багатий урожай з колгоспних полів та садів, і народні промисли І всім тут вистачає місця. Погляньте, це територія, на якій розмістився торг.

                                     - Яку форму вона має?

  

 Ширина – 3см ,а довжина у 5 раз більша. Знайдіть периметр.

                                                                                                         

V Робота з підручником                                                          
 

-Багатий був ярмарок на пухкі паляниці, солодкі калачі, гречаники, смачні бублики з маком. Все хочеться купити. От царівна Математика пропонує нам купити бубликів в’язку, але продаються вони не за гроші, а за вірно розв’язані приклади. 
-Для цього виконаємо біля дошки і в зошитах приклади з підручника 

С.№ 652 (авт. Н.Листопад)
 

-Молодці! От і маємо бубликів в’язку. 

-Гарно справились з завданням. Наша мандрівка по ярмарку продовжується. Раптом зазвучала весела, швидка музика. Всі стали в танок. 
 

VІ Фізкультхвилинка. 
-Давайте і ми трішки повеселимось. 
(Музична таблиця множення на 4.)                                                                                          

 

Вже на ярмарку у нас
Естафетам настав час.

Люди добрі, подивіться,
Як ми вмієм веселиться                                                                                         
 

VIІ  Розвиток математичних знань.
Продавалось на ярмарку багато різної живності: корови, кози, вівці, кури, гуси, свині,різні невідомі звірята. Ось і ви можете  щось придбати для себе.  Для цього візьміть папірці, що є у вас на парті.
-Скажіть, яка геометрична фігура на них зображена? (Коло) 
-Спробуйте оживити кола в якихось звірят, або інші предмети (овочі ,фрукти та інше). 
-Кого чи що ви  бажаєте  купити на ярмарку? Намалюйте ,будь ласка !
 

VIIІ  Підсумок уроку. 

На гарному ярмарку ми побували,
Ми грали, співали, знання здобували,
Із шаною предків прадавніх згадали,

І всі математиці шану складали.

- Ми гарно провели час на ярмарку. Скупились на ньому , бо, купуючи, ви  застосовували  свої знання.

- Що сподобалось на ярмарку?

 - Що дізнались нового?                                                                                                 

Наш ярмарок добігає кінця. Ми зробили багато покупок .І це тому, що ви дуже старанно працювали. Молодці !                  

Я бажаю вам, щоб завжди на ваших столах був достаток .Щоб було, що продавати,  та за що купувати.

ІХ  Домашнє завдання.              
 

_________________________________________

 

____________________

 

          

      

     

 

       

 

       

 

 

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 березня 2020
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку