Урок по математике "Величины"

Про матеріал
Открытый урок по математике 2 класс по теме "Величины", учебник - Скворцова
Перегляд файлу

Урок 50. 04.12 Тема: Виконуємо дії з величинами

Мета уроку:

формування предметних компетентностей:

сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення;

продовжувати  знайомити учнів з одиницею вимірювання- сантиметром та сантиметровою лінійкою, дециметром;

учити вимірювати довжини відрізків;

вчити  виконувати арифметичні  дії з величинами;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати  своє робоче місце; виконувати розумові операції й практичні дії; працювати в колективі, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко;

соціальної : докладати зусиль для досягнення результату;

інформаційної: розширити знання про одиниці вимірювання.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: лінійки, кольорові полоски-відрізки для групової  роботи, LEGO

                  Хід уроку

І Організація класу

Встали, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова-щоб думати.

Вуха-щоб чути.

Очі-щоб усе бачити.

Руки-щоб їх піднімати.

Серце-щоб усе відчувати і сприймати.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

-Розгадування кросворду

1. Промежуток времени в 100 лет.

2. Отрезок, равный 100 см.

3. Самая маленькая единица длины (миллиметр)

4. Отрезок в 10 см.

5. 60 мин – ? (час)        

6. Расстояние равное 1000 м?

7. За сколько времени длинная стрелка часов делает полный оборот?

8. Самая маленькая единица времени – ?(секунда)

- Какое слово получилось по вертикали?                                  

- Как вы думаете, нужны ли нам знания о величинах? Докажите.

- А всё ли вы знаете о величинах? Хотите знать больше?

- Чтобы изучить что-то новое, необходимо повторить уже известное.

 

ІІІ. Активізація знань учнів

1. Усний рахунок ( з використанням Лего)

2. Гра «Шифрувальник» (слово-грудень)

ІV. Робота над темою уроку

1 Оголошення  теми уроку

Сьогодні на уроці ми  будемо вчитися виконувати арифметичні  дії з величинами. Вимірювати і записувати довжини  відрізків.

2 Розмістити картки у порядку зростання

3. . Повторення співвідношення величин-мір довжини

Фізкультхвилинка

4. Виконання  вправи з підручника ( №1 ст.56 – парна робота, двоє – на дошці)

№ 2 ст. 56 – інд.робота, взаємоперевірка

5. Робота над задачою

Длинна красной ленты – 20 см, а синей – на 3 см больше. Какая сумма длинн двух лент ?

6. Логічне завдання

Пара коней пробігла 20 км. Скільки км пробіг один кінь?(20 км)

Одна сторона квадрата 5 см, а друга – на 2 см більша. Обчислити периметр квадрата.(У квадрата всі сторони рівні)

V. Рефлексія.

-Що ми вчилися робити сьогодні на уроці?

-Якщо вам все вдавалося легко,то підніміть зелену цеглинку.

Якщо було важко- червону.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2020
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку