Інтегрований урок з математики і і я досліджую світ

Про матеріал
Розроблений інтегрований урок з математики та предмету "Я досліджую світ " для 2 класу
Перегляд файлу

                                  Інтегрований урок математики і  я досліджую світ

Тема: повторення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел; здоров’я  і харчування.

Мета: удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв»язувати та  

           складати  задачі за малюнками,закріплювати вміння  обчислювати периметр прямокутника, 

          розвивати логічне мислення, математичну пам'ять, уважність; ( математика )

          сприяти формуванню у школярів  культури здорового харчування; закріплювати знання про     

          найбільш корисні і необхідні людині продукти харчування; вчити дотримуватися елементарних   

           правил режиму харчування, виховувати культуру спілкування, естетичні смаки.( осн.здоров.)

                                                  Хід     уроку

І Орг. момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

   Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми сьогодні поєднаємо ті знання, що маємо з математики  з уроком основ здоров’я. Ви дізнаєтесь , які групи продуктів харчування є  і як взагалі правильно харчуватися всім людям, а особливо школярам,  у яких організм активно росте і для цього потрібні корисні продукти.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

      В кафе святкують  важливі  події  свого життя, приходять на цікаві розважальні  програми. 

Ну  і, звичайно,  поїсти. Я вас теж сьогодні запросила в кафе, а в яке дізнаєтесь, коли  виконаєте математичний диктант і певні завдання.

ІУ. Робота над темою уроку.

  1. Математичний диктант
  • Сусідів числа 19       ( 18   20   )
  • І доданок  50, ІІ доданок 42.Знайти суму   ( 92 )
  • 20 зменшити на 3  ( 17 )
  • Яке це число що має 4 дес. 8 од.    ( 48 )
  • Зменшене   40, від»ємник   4, різниця буде   ( 36 )
  • На скільки 34 менше ніж 38   ( на 4 )
  • До невідомого числа я додала 20 і отримала 90. Яке невідоме число? ( 70 )
  • 30 збільшити на 11 буде ? (  41 )
  • 60 зменшити на 9  ( 51 )
  • Зменшене 45, від»ємник 40, різниця  ( 5  )

18    20    92     17    48    36   4   70   41    51   5   ( запишемо ці числа у порядку зростання – від найбільшого до найменшого )

4   5   17   18   20   36   41   48   51   70   92

У які групи ці числа можна об’єднати? ( одноцифрові і двоцифрові

                                                                       парні і непарні –  підкреслити і зачитати парні числа

                                                                         круглі числа – назвати

у числі 17 ск. дес.. і один. ?

використ дію додавання і скласти приклад  з  відповіддю 20

використати дію віднімання і скласти приклад з відповіддю 36

 А тепер підібрати до числа букву і прочитати, в яке ж кафе я вас запросила ? ( математичне )

  1. Сьогодні в кафе ми розберемось, які ж є групи продуктів харчування.

1)   Загадка      Був зерном він у землі.

                                  До борщу став на столі.

                                   З ним їсти ми сідаємо

                                    А ще гостей стрічаємо.  ( хліб )

            І  група продуктів    -  хліб і хлібобулочні вироби.

             Гронування: бублик, паска, калач, батон, булка, пиріг, млинці, ватрушка, пампушка, коржик,  плюшка.

 

         Більше зелені весь час

Кидай до салатів,

Моркви, яблук, буряків,

Їж завжди багато. 

          ІІ група це:  овочі і фрукти.

   2) складаємо задачу за малюнком

        Як зміниться умова, якщо буде 1 дія віднімання?

         Скластио бернену задачу.

         Вчені довели , що дитина за день має з’їдати   800 г  овочів і фруктів.

         Це більше чи менше кг?

         Скільки не вистачає до кг ?

  3) Фізкультхвилинка

       Перець, морква, капуста, картопля, квасоля, помідор, буряк, огірок, часник, кабачок, цибуля, гарбуз.

4 )

    Молоко дає нам сир,
     Вершки, масло і кефір.
    Йогурт, ряжанку й сметану…
    До вподоби  воно  всім -
    Здоровішаємо з ним!

 ІІІ група  - це:  молоко і молочні продукти

Завдання за малюнком

  • Скільки л молока може вмісти разом відро і бідон ?( ( 28 л )
  • На скільки більше л молока вміщує бідон, ніж глечик ? ( на 18 л )
  • А на скільки менше вміщує глечик ніж бідон ? ( на 18 л )
  • На скільки менше вміщує глечик, ніж відро ? ( на 6 л )
  • Скільки л молока можуть вмістити 2 відра ?  ( 16 л )
  • Скільки л молока вмістить 10 чашок ?  ( 10 л )   20 чашок ? (20 л )
  • Скільки л молока можна налити у всі ці ємкості ?  ( 31 л )
  • А як зручніше об’єднати числа, щоб додати?

Загадка

  • Пий, дитино, молоко,
  • Смачний чай з шипшини,
  • Їж ти рибу, масло, хліб,
  • Вироби з свинини.
  • Продукти різні споживай,
  • Здоров’я  добре й гарне май.

ІУ група –це   м'ясо, риба, яйця  

 

5 ) Розв’язування задачі.   У магазин завезли 57 кг м’яса. Продали зранку  12кг і ввечері 10 кг.

                                             Скільки кг м’яса  залишилося?

Іншим способом – усно.

Придумати схожу задачу з іншими числами.
            3. Робота в групах.

 Пропоную  допомогти   кухарям   приготувати

1 –  сніданок,   2 –  обід,  3 –  полуденок,   4 –  вечерю. 

Але перш ніж  почнете складати  меню, виконувати завдання. Для готування потрібна розділ очна дошка. Знайти її периметр.

Скласти меню – вибрати необхідні страви і закреслити зайві.

 І група     Сніданок        вінегрет  омлет  цукерки   чай   булочка   морозиво

ІІ група       Обід                борщ   хот- дог  котлета  каша  чіпси   компот

ІІІ група   Полуденок     пиріжок  яблуко  банан  жувачка     сало  сік    печиво

ІУ  група   Вечеря            йогурт  шашлик кефір  творог   торт  молочна каша

  1. Гра  « Так чи ні «

гра  « Корисні продукти »  ( так чи ні     пальчиками )

  • Риба та морепродукти              ( так)
  • Чіпси та сухарики                      ( ні)
  • Кефір, йогурти, молоко, сметана  ( так)
  • Яблука, груші, лимони             ( так)
  • Салат з капусти, огірків           (так)
  • Копчена ковбаса                        ( ні)
  • Томатний сік                              ( так)
  • Кока-кола, фанта                        (ні)
  •  Тістечка, торти                          (ні)

4 . Розв’язування прикладів .

  Але в українців є улюблені національні страви . Які,дізнаєтесь, коли обчислите приклади ( завдання по варіантах)    борщ   сало 

 

  35 – 12=                                            9  +  4 =

 40  + 6 =                                             30  -  7

  11 – 2 =                                            45  +  32=

  18 + 4 =                                             11+ 68  =

                                                          

5. Робота в групах  (скласти правила харчування)

Ми багато говорили про їжу,  про корисні продукти і не дуже.  А для підсумку   уроку складемо правила харчування:

РЕ  (1)    ЇЖУ(8)      ТЕЛЬ (2)     РЕ(5)           НО(3)       ПЕ(4)      ВУЙ(7)      ЖО(6)          

РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ.

 

ЇЖ (1)   ЧАС( 7)        ТОЙ(5)        ОДИН(3)             В(2)          І(4)        ЖЕ(6)      

ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС.

 

ВЖИ(1)    ПРО(7)       КИ(4)      ВАЙ(2)     ЯКІС(5   ТІЛЬ(3)  ДУК(8)    НІ(6)      ТИ(9)  

ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ.  

 

НЕ (1)   НІЧ(6)      НА(2)        СЯ(4)           ЇДАЙ(3)           НА(5) 

     НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ.   

У. Підсумок  уроку

- Сьогодні ми вели розмову про  харчування,  про чудодійну силу овочів, фруктів. Адже, найцінніший скарб кожної людини – добре  здоров’я,  а турбота про власне   здоров’я – обов’язок кожної людини. Отож, дотримуйтесь правил  повноцінного  харчування  та  будьте  здорові!!!

    Спробуйте закінчити речення:

 • Я зрозумів, що…

 • Я дізналася…

 • Мені було цікаво…

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 листопада 2022
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку