Конспект уроку "Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Периметр многокутників. "

Про матеріал
Урок-квест. Вивчаємо математику з песиком Патроном(компетентнісний підхід).В ході урока учні застосовують набуті знання, допомагають песику Патрону у роботі та збирають літери, які треба поєднати у слово "ДЯКУЄМО!".
Перегляд файлу

 «31»жовтня.2022року

Конспект уроку математики у 2 класі з використанням навчального посібника «Г. Лишенка»

Вчитель: Демидова О.Є.

Тема: Вивчаємо математику разом з песиком Патроном.

 Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Периметр многокутників.

Мета:

Формування предметних компетентностей: продовжувати вчити учнів розв’язувати вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання; продовжувати вчити знаходити периметр многокутників; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, уміння виділяти головне, емоційний інтелект; виховувати почуття патріотизму, бажання допомагати одне одному.

Формування ключових компетентностей:

математична компетентність: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань;

усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мислення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної: виявляти ініціативу, докладати зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційної: розширити знання про значення математики для кожного з нас.

Обладнання:  мультимедійна презентація, підручник «Математика», зошит в клітинку, лінійка, ручка, перекидні картки «Лічика 1-100», цеглинки LEGO-6 шт. кольор.олівці, роздатковий матеріал(кольор.кружечки).

Тип уроку: комбінований, урок- квест.

 

Хід уроку

1.Організація класу. Навчальний осередок.

Слайд 1.Створення позитивного психологічного клімату класу.

Перевіримо приладдя до уроку: підручник «Математика», зошит в клітинку, лінійка, ручка, перекидні картки «Лічика 1-100», кольор.олівці, роздатковий матеріал(кольор.кружечки)

Ось

Дзвенить дзвінок,

в гості йде до нас урок.

Сядьте зручно!

Усміхніться

і на мене подивіться!

2. Мотивація навчальної діяльності (Демонстрація навчальної презентації.)

Слайд 2 Сьогодні до нас завітав незвичайний гість. Здогадайтесь,хто він?

ВІДГАДАЙТЕ,ХТО ЦЕ?

У дворі не ловить ґав,
Каже грізно: «Гав-гав-гав!»
Пильно дім охороняє,
Кицю Мурку він ганяє,
Бачить з будки двір увесь…
Хто це, дітки? Звісно, …!(Пес)

Слайд 3.Це- Пес Патрон (нар. 2019) — український собака-винюхувач вибухівки, джек-рассел-тер'єр, талісман Служби України з надзвичайних ситуацій.
Патрон допоміг виявити понад 230 вибухових пристроїв. Сьогодні він хоче прийняти участь у нашому уроці. Запрошує пройти з ним квест. Згодні?

3.Оголошення теми уроку Слайд 4

Вивчаємо математику разом з песиком Патроном.

-Сьогодні ми вийшли з канікул і зустрічаємось на 1 уроці математики. На вашу думку, що доцільно було б зробити на уроці?(Повторити вивчене, пригадати правила.)

4. Актуалізація опорних знань Слайд 5

Вітаю всіх! Я – пес Патрон! Сьогодні мені потрібна ваша допомога! Я знайшов букви та знак, але не можу їх прочитати. Виконайте разом зі мною завдання ! За кожне виконане завдання будете отримувати по 1 букві. А по завершенню нашої праці зберіть слово та прочитайте його для мене.

Отже до справ! Бажаю успіху!

-Протягом уроку, під час виконання завдань ,якщо ви виконуєте його вірно і почуваєтесь впевнено, відкладайте вгору 1 зелений кружечок, якщо є неточності, помилка- жовтий кружечок, якщо немає відповіді-червоний кружечок. Це –смаколики для Патрона. В кінці урока порахуємо ваші кружечки. А Патрон поласує.

Слайд 6-11. Хибна чи правдива інформація?

Усне опитування. Розпізнай дії(додавання та віднімання).

-Під час виконання завдання Патрон знайшов картки з обчисленнями, де загубились знаки математичних дій. Давайте відновимо ці записи, поставимо потрібні знаки + чи -.

Слайд 12  Вітаю, ви отримуєте букву Є. Оцініть свою роботу, використавши кружечок такого кольору, як домовлялись.

Слайд 13 . Дізнайтесь мрію пса Патрона.

Каліграфічна хвилинка.

-Напишіть каліграфічно числа 93 83 73 63 53 43 33 23

-Яку закономірність ви бачите?

-Патрон мріє, щоб завдань по розмінуванню територій стало менше.

Слайд 14  Вітаю, ви отримуєте букву К! Оцініть свою роботу, використавши кружечок такого кольору, як домовлялись.

Слайд 15 Робота з підручником.

5.Засвоєння знань учнів. Робота над вправами та задачею.

Слайд 16 Результати роботи загону рятувальників.

Обчислення виразів (№1 ст.33)

-Пес Патрон служить у команді загону піротехніків, які займаються розмінуванням територій, допоможіть обчислити, скільки знешкоджено небезпечних пристроїв командою рятувальників.

Учні обчислюють вирази ,коментують результати.

Висновок-дії в дужках виконуємо в першу чергу.

5,6 вирази- мовчазно, самостійно з перевіркою через перекидні картки.

-Чому значення 5 та 6 виразів однакові? Бо від перестановки доданків сума не міняється.

Слайд 17  Вітаю, ви отримуєте букву Д! Оцініть свою роботу, використавши кружечок такого кольору, як домовлялись.

Слайд 18. ЗОРОВА ГІМНАСТИКА Патрона.

Слайд 19  Вітаю, ви отримуєте букву Я!.

-Пес Патрон виконував пошук небезпечних  замінованих предметів, забрів у кущі біля водойми та побачив диких гусей. Вони  готувалися летіти у вирій. Розв*яжіть задачу та допоможіть Патрону дізнатися, скільки гусей полетить у вирій.(ст.33 №2)

Слайд 20 5. Дослідження Патрона.Читання задачі учнями

Слайд 21 Аналіз схеми міркування

Слайд 22-23. Розв'язування  задачі, запис у зошит.

Слайд 24  Вітаю, ви отримуєте букву М! Оцініть свою роботу, використавши кружечок такого кольору, як домовлялись.

Слайд 25.  Фізкультхвилинка з Патроном.

Слайд 26  Вітаю, ви отримуєте букву У.

6.Узагальнення та систематизація знань учнів.

-Пес Патрон отримав завдання обстежити ділянки землі ,схожі на геометричні фігури, з’ясувати, чи вони безпечні. Допоможіть йому дізнатися периметр цих ділянок-фігур(ст.33 №4 1ф.-фронтально,2 фігура – в парі.)

Слайд 27 - 30. Обстеження території. Знайди периметри фігур.

-Яка перша фігура? Що ви про неї знаєте? Виміряйте довжини сторін. Що таке периметр? Як його знайти? (запис результатів роботи)

-Яка друга фігура? Над цим завданням ви попрацюєте в парі.(Поділ учнів на пари. Самостійна робота, запис результатів роботи. )

Перевірка виконання завдання.

Слайд 31  Вітаю, ви отримуєте букву О! Оцініть свою роботу, використавши кружечок такого кольору, як домовлялись.

7.Підсумок уроку.

Сьогодні ми виконали різні завдання. Повторили те, що вчили раніше. Хто вважає, що треба ще потренуватися в обчисленнях виразів ? Хто хоче потренуватися в обчисленні периметра фігур? Вам завдання на вибір від Патрона.

Домашні тренувальні вправи (у 2 половині дня)

Слайд 32

 На вибір:

1) Обчислити периметр третьої фігури та записати в зошит(Підручник ст.33 №4);

або

2)Гра «Перевір!» (у презентації).Перевірити, виправити помилки та записати  у зошит правильно всі вирази.

Слайд 33  Вітаю, ви отримуєте знак оклику.

Слайд 34-35 Рефлексія.

-Які букви  та знаки ми отримали від Патрона?(Є К Д Я М У О !)

-Чи можемо ми прочитати слово?(ДЯКУЄМО!)

-За що ми можемо подякувати Патрону?(відповіді дітей)

Слайд 36

-Протягом уроку ми збирали смаколики для пса Патрона. (Учні показують цеглинки ЛЕГО,тих кольорів ,яких кружечки зібрали.)

А кількість зеленх кружечків ,якщо є жовтих кружечків намалюйте в рядок у зошиті після завершення уроку.

Сьогодні ми назбирали з вами разом більше 100 кружечків, можемо передати їх Патрону, він зможе отримати стільки ж смачних ласощів для собак у своєму загоні.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2022
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку