19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Інтегрований урок з математики і природознавства "Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і на 0.Розв'язування задач."

Про матеріал
Цей урок буде корисний для вчителів початкових класів у роботі з другокласниками.
Перегляд файлу

Мета. Ознайомити із множенням на 0,1; формувати обчислювальні навички; закріпити вміння розв'язувати задачі різного виду ;допомогти учням оволодіти  інформацією про зникаючі види рослин і тварин, формувати вміння виділяти головне, порівнювати ; створити позитивно-емоційний настрій і психологічно комфортні умови; сприяти позитивному ставленню учнів до навчання;прищеплювати інтерес до математики, бережливе ставлення до природи.

Форми. Колективна, групова,індивідуальна,робота в парах.

Ключові компетентності: уміння вчитися (навчально-організаційні вміння, загально-мовленнєві, загально-пізнавальні, контрольно-оцінні вміння), інформаційно-комунікативна, соціальна (співпрацює в команді), здоров’язбережувальна

Предметні компетентності (очікувані результати)

Учень (учениця):

- володіє обчислювальними навичками множення на 0 і1;

- знає про рослин і тварин Червоної книги;

- уміє складати та розв’язувати задачі різних типів.

 

І Організація класу

Розпочинаємо ж урок, часу не гаючи

Бо радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.

- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, , поверніться до наших гостей, подаруйте їм, мені. Адже усмішка :

- прикрашає обличчя;

- підвищує настрій;

- сприяє добрим стосункам з оточуючими;

- допомагає знайти нових друзів;

- і навіть деколи, допомагає здійснювати  найзаповітніші бажання.

   Налаштуємося на роботу.

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

А який персонаж мультфільмів завжди викликаєу вас посмішку?

І саме з Машею сьогодні ми з вами поринемо у цікавий світ математики, гортаючи сторінки Червоної книги.

Модуль вступного повторення

Усний рахунок

Математичний диктант     

Червона книга України містить 2 розділи : тваринний світ і рослинний. Над створенням цієї книги міжнародна спілка охорони здоровя працювала  більше, ніж 20 років. На сторінках  7 різних кольорів містяться  відомості про рідкісні та зникаючі види тварин і рослин. У справі охорони природи велика заслуга належить ботанічним садам та заповідникам . Яких на території України є13. До Червоної книги занесено 71 вид риб, 87 видів птахів,  60 видів водоростей. І кількість їх беззупино збільшується.

2, 20, 7, 13, 69, 87, 60.

Розташуйте числа в порядку зростання

Яке число є результатом дії множення на 4…

Назвіть круглі числа. Запишіть з  коментуванням.

Назвіть числа, у яких кількість одиниць = 1. Запишіть з  коментуванням

Дивлячись на ці числа, скажіть  мені ,будь ласка, магію яких чисел пропонує нам сьогодні на уроці вивчати Маша.

Так, це 1 і 0.

Колись цифри 0 не існувало.   Слово нічого у математиці замінювали точкою.

А пізніше  в Індії ця цифра уже з’явилася  такою, якою відома вона нам і досі.

Цифра 0 означає початок всіх  доріг в Угорщині.
Нуль – це едина цифра, якій поставлений  памятник і знаходиться він у Будапешті.

Цифра 1 має  вигляд стовпа і означає лідерство, силу і незалежність. Також вона  є символом різних починань. Вона часто зустрічається у народних прислів’ях.

7 раз відмір, а один відріж.

1 голова добре ,а дві краще.

1 в полі не воїн.

1 битий двох небитих везе.

1 лисиця 10 вовків обмане.

1 біда йде 2 за собою веде.

1 рубає, а інший у дуду грає.

Модуль вивчення нового матеріалу

І саме сьогодні на уроці ми будемо вчитися множити числа на 0,1.

5+5+5+5

6+5+2+4

  •  Який із цих виразів можна замінити прикладом на множення …

Потрібно з'єднати  приклади на множення із виразами на додавання та із відповіддю…

 1*2       1+1+1+1+1       4

1*4         1+1                   5

1*5         1+1+1+1          2

ГРА « БУДЬ УВАЖНИМ» 
Скільки лапок у кота ? (4)

Скільки в песика хвостів? ( 1)

Скільки вушок у зайця? ( 2)

Скільки пальців на руці? ( 5)

Скільки крил є у лисиці? ( Нуль)

Скільки лапок у синиці ( Нуль, адже в синиці ніжки, а не лапки)

Скільки жаб літає в небі? ( нуль, адже жабки не літають)

Скільки хвостиків у тебе? ( жарт)

Що означає число нуль? ( Нічого, жодного предмета)

А тепер давайте зробимо висновок

Якщо множити будь-яке число на 1,то отримуємо  те саме число.

 1∙9=9,а 9∙1=…..

Це все можна записати у вигляді рівності 1∙а=а, а∙1=а.

А тепер роздивіться приклади на множення,де перший множник 0

0*3

0*6

0*4

Яке число слід додавати…

Скільки разів…

І який буде результат..

Отже при множенні будь-якого числа на 0 ми отримуємо 0

0∙7=0, а 7∙0=…

Це все можна записати у вигляді рівності 0∙а=0, а∙0=0.

(читання правила)

Психологічне розвантаження

Модуль практики

1)Ну а зараз ми з Машою  прогуляємося по галявині , милуючись квітами, які зривати не можна,бо вони занесені до Червоної книги. Хто з вас впізнав ці квіти.

Назву “сон” рослина отримала через те, що квіти в похмуру погоду закриті, ніби сплять, та й в народній медицині використовували цю рослину як снотворний засіб. Поява перших квітів еону співпадає з початком руху соку у берези – якраз на початку весни. Листки з’являються після цвітіння. Ця рослина є отруйною,хоча широко використовується в медицині.

Кожна із цих квітів ховає у собі приклад. Ми приклади обчислимо і запишимо, а квіти залишимо на місці.

7 ·1+41                         5 ·0+36                          

63+ 8 ·1                                                    

(18-9) ·1                      (24-19) ·0                   

95- 1 5                                                              

 1 ·8+48                       88 +6 ·0                       49 + 4 ·0

 

 

 

 

 

2)Над галявиною, де ростуть квіти сон-трава,пролітали дивні птахи,які теж занесені до червоної книги…

Що це за птахи…

Побачити чорну лелеку  не так-то просто, тому що вона не тільки рідкісна, але і скритна. Віддає перевагу гніздитися біля водойм, у старих лісах, передгір'ях, поблизу людських поселень їх не побачити Чорні лелеки - потайливі і дуже обережні птахи.

Пару чорні лелеки створюють раз і на все життя.

Сьогодні на наш урок ці птахи принесли на своїх крилах числа,які ми будемо доповнювати, утворюючи  нові.

Гра «Ланцюг»

На кожній парті є число. Ви уважно думайте чи підходить ваше число для того,щоб із даного утворилось нове.

-Яке число слід помножити на 9  щоб утворилося 18…2

- Яке число слід помножити на 9  щоб утворилося 9…1

- Яке число слід додати до 9  щоб утворилося 20…11

-Яке число слід помножити на 9  щоб утворилося  45…5

- Яке число слід  помножити  на 5   щоб утворилося 20…4

- Яке число слід додати до5 , щоб утворилося11…6

- Яке число слід помножити на 5,  щоб утворився 0…0

- Яке число слід додати до 5 , щоб утворилося 15…10

Руханка «Австралійський дощ»

3). Казка про нуль

        Маша, Вовки, Зайчик і Ведмедик знайшли в лісі одне яблучко. Маша запропонувала виконати якусь дію з одиницею і нулем, щоб вийшло число більше за одиницю. У кого це вийде, той і зїсть яблучко. Вовки  додали до одиниці нуль і одержав  один. (1+0=1).

         Зайчик: 1-0=1. Ведмедик: 1х 0=0

         А Маша приписала нуль до одиниці і одержала 10.

         Хто ж зїв яблучко?

 

3)Ну а зараз для вас завдання від Маші.

Складіть і  розв'яжіть задачу.

(записати скорочений запис і розв’язання)

4)Наша Маша дуже полюбляє їсти полуниці. Кожна пара учнів отримала  від неї полуницю із задачею. Прочитайте уважно задачі і якщо розв'язком її є число 9,ви можете полуницю розмістити в кошик для Маші.


Рибалка кожні 3 хвилини ловив по3 рибини.   Скільки рибин спіймав рибалка?

4  коней з'їли 20 кг сіна.                                                                                                                                         Скільки кг з'їв один кінь?

Одна сторона квадрата 5 см,                                       а друга –  на 2см    більша.                                                                                                                  Яка довжина другої сторони квадрата?

6 яєць зварилося за 9 хв. За                                                                                                                                       скільки хвилин зварилося 1 яйце?

Каже мати-квочка:

“В мене 17 синочків і 4 дочки”

Скільки діточок у квочки?

 

У Маші 27 олівців, а у Ведмедя

3 олівця. У скільки разів більше

 олівців у Маші, ніж  Ведмедя?

23 ворони посварились,

Бо зернят не поділили.

На їх шум ще три примчало,

Скільки разом птахів стало?

 

Жовтогрудих 10 синиць

Їли сало в годівниць.

Одна добре попоїла,

Заспівала й полетіла.

Скільки птахів, підкажіть.

Залишилось на обід?

 

На підлозі – 6 доріжок 
І на кожній – 8 кішок. 
Як зайдемо до кімнати, 
Маєм їх порахувати.

Листоноша приніс 54 журнали,                                                                                                         а газет -у 6 разів менше. Скільки                                                                                                          газет приніс листоноша?

24 ножі упакували в 6 коробок.                                                                                                               Скільки ножів поклали в одну                                                                                                       коробку?

На дитяче пальто використовують                                                                                                    2 м тканини. Скільки таких пальто                                                                                               можна пошити з 12 м тканини?

У наборі 18 маленьких кубиків,                                                                                                        а великих – на 9 кубиків менше.                                                                                                   Скільки у наборі великих кубиків?


5)

Яка це фігура…

На які рівні фігури вона розділена…

Яку фігуру утворюють2 червоні трикутники…

Який периметр даного шестикутника ,якщо периметр трикутника 9 см…

Модуль рефлексії

От і настав час,коли урок наш добігає до кінця.

Давайте ж пригадаємо,що нового ви дізналися з математики,природознавства…

До кожного на парту прилетів метелик (Махаон — це досить великий і красивий метелик, махаон живе всього лише близько трьох тижнів.

 на своїх крилах він приніс вам домашнє завдання. Візьміть його із собою і не забудьте, він теж занесаний до Червоної книги.

Давайте ж пригадаємо,що нового ви дізналися з математики,природознавства…

Хто задоволений собою дуже підніміть дві руки, хто трішки, одну,хто зовсім не задоволений – нехай не піднімає жодної.

Давайте ж  поаплодуємо самі собі.

 А зараз ми хочемо вам подарувати пісню, в якій говориться про те, що кожна людина повинна робити найчастіше.

Пісня « Посміхаймося , люди, частіше»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кондратова Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 жовтня 2019
Переглядів
1141
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку