Інтегрований урок з математики і ЯДС у 1 кл. "Короткий запис задач . Складання і розв’язування задач про різні професії . Гра «Ми у магазині» . Математика у професіях ." "

Про матеріал
Конспект уроку з математики в інтегрованому курсі . 1 клас . НУШ Тема тижня . Професії . Тема дня . Які бувають професії ? Тема МАО. Короткий запис задач . Складання і розв’язування задач про різні професії . Гра «Ми у магазині» . Математика у професіях .
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики в інтегрованому  курсі . 1 клас . НУШ

Тема тижня . Професії .

Тема дня . Які бувають професії ?

Тема МАО. Короткий запис задач . Складання і розв’язування задач про різні професії . Гра «Ми у магазині» .  Математика у професіях .

Очікувані результати.

Математична освітня галузь : оперувати числами в межах 10; виконувати дії додавання і віднімання в межах 10; здійснювати вимірювання; розв’язувати повсякденні проблеми  математичного змісту; оцінювати правильність розв’язання математичних задач з допомогою дорослого або самостійно, робити відповідний висновок; складати короткий запис задач, добирати схеми; виділяти ключові слова в задачі.

Мовно-літературна освітня галузь : сприймати інформацію, активно брати участь в обговорені питань, формуючи запитання; читати цілими словами; відповідати на запитання за фактичним змістом прочитаного; розповідати про свої враження, настрій, емоції.

Фізкультурна освітня галузь : виконувати вправи руханок, фізкультхвилинок, вправи на покращення постави, відпочивати під час релаксації.

Соціальна і здоров'язбережувальна освітня галузь: об’єднуватися з іншими дітьми  у групи для навчання та гри.

Громадянська освітня галузь: уважно слухати думку співрозмовника, шанувати гідність інших.

Хід уроку

І Вступна частина.

  1. Організація класу.
  • Діти, до нас на урок завітали гості. Давайте привітаємося. Сідайте. Починаємо урок математики.
  • Для чого потрібно вивчати математику? (для того, щоб розраховуватися в магазині, автобусі; прочитати текст, дату виготовлення, термін придатності продуктів; щоб у майбутньому здобути  професію)
  • Яка тема тижня? Як можна пов'язати  математику з професіями? Які професії вам відомі? Яку професію  мрієте здобути  в майбутньому?
  • Давайте прочитаємо тему нашого уроку. Чого ви очікуєте від уроку?
  • Послухайте вірш і скажіть, які професії запам’ятали.

Великий дім

Будівельник зводить дім,

І поселяться у нім,

Лікар, токар, агроном,

диктор, тесля, астроном,

Скульптор, кухар, модельєр,

тренер, космонавт, шофер.

Вчитель, льотчик, журналіст

Ще й прославлений артист.

Ось такий великий дім!

Місця вистачить усім!

  • Які професії почули? Прочитаємо вірш разом. (прикріплюю на дошку)
  • То хто будує будинки? Чи корисна його робота? Які якості повинні бути в будівельника? Яким він має бути?
  1. Гра «Будівельники»
  • Давайте ми разом з вами також побуваємо на будівництві і збудуємо вежу, але з цеглинок Lego. Кожен колір цеглинки - це відповідь. Збудуємо вежу, розв’язати вирази. ( 2 – зелений, 3 – синій, 4 – блакитний, 5 – жовтий, 6 – червоний, 7 – оранжевий)

1+3        5-0            1+1            4+2                4+3                    5-2

  • Хто з вас мріє стати будівельником? У кого в сім'ї є будівельник?

ІІ Основна частина.

  1. Метод «Кубування».  (Даю  кубик і предмет, що асоціюється з різними професіями. Грошова купюра, бинт, крейда)
  • Що робить лікар? (Вчитель? Продавець? Військовий?)  Які якості йому треба мати? Хто мріє стати лікарем? (вчителем, продавцем, військовим) Хто з ваших рідних вчитель? (лікар, продавець, військовий) Ким ти мрієш стати?
  1. Гра «Ми у магазині».
  • А зараз ми побуваємо у гостях у однієї людини, професію якої ви дізнаєтеся, відгадавши загадку.
  • В магазині на вітрині

Розкладає він свій товар,

Буде радий покупець

Всіх обслужить …. (продавець)

  • Що робить продавець? Чи корисна його робота? Ми з вами зараз також будемо купувати товари.
  1. Робота в групах. Повторення роботи в групах. Роздаю на кожен ряд однакову суму грошей.
  • Перший ряд купує предмети, які коштують 3 грн. (барні 1+2, сік 5-2)
  • Другий ряд купують товари, які коштують 5 грн. (печиво 10-5, сік 5+0)
  • Третій ряд купують товари, які коштують 6 грн. (цукерки 3+3, сік 8-2)
  1. Робота над задачею.
  • Поки ми були в магазині, до порту прибув корабель. А хто керує кораблем? (капітан) Як називається професія, коли людина працює на кораблі? (моряк) Капітан приготував нам завдання. Його про допомогу попросив Айболит? Хто такий Айболит? А завдання від нього уже у вас на партах.
  • Що це? (задача)
  • Які складові задачі? (умова і запитання) Давайте прочитаємо задачу разом. Які ключові слова задачі? (Виділили маркером. Я записую на дошці.)
  • Скільки літрів бегемоту? А лису? Що треба знайти? Який це тип задачі? (на знаходження суми)
  • Давайте озвучимо короткий запис задачі хором. Користуючись пам’яткою відповідаємо.
  • Бегемоту – 6 л

                            } ? л

Лису – 2 л

3+2=5л      (відповідь також кажуть діти)

  1. Вирази на знаходження невідомого доданка.
  • Поки ми розв’язували задачу, моряки зголодніли. Давайте наловимо їм риби. Але вона незвичайна. Що записано на рибках? (вирази з невідомим доданком) Повторимо правило. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок)
  • 1+ _=5          4+_=7          6+_=10          _+3=8          2+_=7          _+3=4
  • А хто може приготувати їжу? Кухарю потрібно заплатити за роботу. А в нас грошей немає. Але в кухаря є для нас завдання і якщо ми його виконаємо, то він приготує.
  1. Робота в зошиті з друкованою основою. (Скворцова)
  • Відкрили зошити на ст. 26, №2. Читаємо задачу хором.
  • Павлик упіймав 4 карасі і 1 окуня. Скільки всього рибин упіймав Павлик?
  • Називаємо і виділяємо головні слова задачі, числові значення. Доберіть схему до задачі.  Розв’язуємо , записуємо дію і відповідь.
  1. Гра «Музиканти»
  • Чудово. Моряки не будуть голодні. Але їсти під музику веселіше. Давайте побудемо в ролі музикантів. Якими мають бути музиканти?
  • Працюємо зі стрічкою чисел і стрілочкою з +1, - 1.
  • Якщо додаємо 1, то одержуємо наступне число. Якщо віднімаємо, то одержуємо попереднє число.
  1. Математика з другом. Завдання на картці. Розв’язати 4 вирази. 5+5, 4+3, 7-2, 9-6. Перевіряємо.

ІІІ. Підсумок  уроку. Рефлексія.

  • Що розкажете про урок математики вдома? Що сподобалося? Що вдалося? Що не вдалося? Який у вас настрій в кінці уроку?

(Після кожного завдання учні сигналізували смайликами про правильність виконаного завдання)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 червня 2022
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку