Інтегрований урок з математики. НУШ. Тема тижня : "Ігри". Число і цифра 7.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Ігри       

Тема уроку: Число і цифра 7.

Мета тематичного дня:  формувати поняття про число 7; учити співвідносити число

предметів і цифру; учити писати цифру 7; формувати поняття про відношення рівності та нерівності, вчити позначати їх знаками «=» і «≠»; ознайомити учнів зі способом утворення числа 7; продовжити формувати поняття про геометричні фігури; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел 2–7

Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою

Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

Читає і записує числа (1–7) – словами і цифрами

Утворює числа 2–7 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Порівнює числа в межах 7, використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–7

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Конструює об’єкт із запропонованих геометричних фігур

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Настрій гномів»

Оберіть гнома, настрій якого найбільше підходить до вашого.

https://ic.pics.livejournal.com/lora_grey_new/66552760/120660/120660_900.jpg

 

ІІ. Етап цілепокладання

Розгляньте картинки.

Порахуйте персонажів. Чи знаєте з яких казок чи мультфільмів ці герої?

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Листопад 1 клас\Урок №21\maxresdefault.jpg Похожее изображение

Картинки по запросу казки про 7 козенятG:\Початкові класи\1 клас\Математика Листопад 1 клас\Урок №21\73_main.jpg

Наша допомога потрібна Білосніжці та її друзям гномам. Гноми дуже багаті магічні істоти і за вашу допомогу ви будете отримувати подарунки алмази.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\depositphotos_54897215-stock-illustration-vector-collection-of-diamonds.jpg

Сьогодні ми будемо вивчати число 7.

Чи знаєте ви …

9

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Наша подорож почнеться біля будинку гномів.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\1975947.jpg

Гноми разом з Білосжінкою заблукали у темному лісі. Щоб знайти гномів потрібно всім разом порахувати.

Усна лічба

Діти рахують від 1 до 10 при цьому плещуть в долоні над головою.

Ось і знайшовся перший гном. Це Простак.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Простак.jpg

Рахуємо з вами далі. Тепер ми будемо рахувати від 10 до 1. При  цьому ми будемо стояти і плескати знизу.

На наше плескання прийшов ще один гном. Його звати Чхун.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Чихун.jpg

Щоб знайти наступного гнома станемо ланцюжком. Передаючи один одному м’ячик будемо рахувати. Будьте обережні і не збивайтесь. Рахуємо від 1 до 20.

Молодці! До нашого ланцюжка приєднався третій гном. Всі його кличуть Веселун.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Веселун.jpg

Робота в парах.

А тепер утворіть пари. В парах будемо рахувати двійками. Хто бажає першим. За гарний рахунок діти можуть отримувати алмази.

До нашої дружньої компанії долучився Мовчун.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Скромник.jpg

Гра «Допоможи Мовчуну»

На жаль, Мовчун дуже мало говорить. Але йому потрібно порахувати алмази, тому я зачитую завдання, а ви відповідаєте з-за допомогою числових віял.

  •    Яке попереднє число до 4? (3)
  •    Назвіть наступне число після 5? (6)
  •    Назвіть число, що стоїть між 3 і 5? (4)
  •    Назвіть попереднє число до 2. (1)
  •    А зараз відповідати будемо піднятою рукою. Хто швидше підняв, той і відповідає.
  •    Назвіть сусідні числа 5. (4 і 6)

От і Буркотун прийшов з Темного лісу.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Буркотун.jpg

Робота з картками

Буркотун завжди всім невдоволений. Він вважає, що ви незнаєте цифри і не вмієте рахувати. Давайте покажемо, що ми навчилися.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\yejik.jpg

О разом з їжачками дорогу до нас знайшов Сонько.

 G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Сонько.jpg

Щоб Сонько не заснув давайте проведемо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка під музичний супровід

https://www.youtube.com/watch?v=-7-p0pI61iI

Почувши веселу мелодію прийшов і Розумник.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\Розумник.jpg

Він хоче розповісти вам про нову цифру, яку ми сьогодні будемо вивчати.

Знайомство із цифрою 7

Демонстрація цифри 7.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\1.jpg

Гра «Лісовий лабіринт»

Всі гноми знайшлися тепер потрібно пройти крізь лісовий лабіринт і знайти Білосніжку. Щоб подолати лабіринт потрібно замалювати всі кружечки з цифрою сім.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\задание_цифра_7_nataliigromaster.png

От ми і вийшли з лісового лабіринту, а на зустріч нам йде Білосніжка.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\0_6ff7a_1e9146c_xl.png

Білосніжна пропонує почитати разом з нею книгу.

Робота з підручником

Гноми обожнюють рахувати. Давайте разом з ними.

Утворення числа 7

Робота з набірним полотном.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=pNGy5egvoOI

Написання цифри 7

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №37\201703201002239921594240_650x650.jpg

Картинки по запросу написання цифри 7 прописи

Пропишіть цифру сім  в повітрі.

Пропишіть самостійно цифру 7.

Де в нашому житті зустрічаємо число 7?

Сім кольорів веселки –

Відомо нам усім.

Є сім веселих ноток.

У тижні днів теж сім.

Похожее изображение

  •    Назвіть 7-й день тижня.
  •    Чим цей день відрізняється від інших?

Закріплення уявлень про число 7 і цифру 7.

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Рефлексія. Робота з відеоматеріалом

https://www.youtube.com/watch?v=qGMw7EAOa-Y

Шахта гномів

Ласкаво просимо до шахти гномів. Візьміть ці скарби в подарунок – вони будуть тобі нагадувати  про подорож чарівним королівством Білосніжки.

Робота з лего

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Листопад 1 клас\Урок №21\121453657_33.PNG

«Мікрофон»

  1. Якому числу був присвячен урок?
  2. Скільки алмазів ми зібрали протягом нашої подорожі?
  3. (утворення числа 7)

А що ви дізналися?

З яким настроєм ви закінчуєте урок?

Ви сьогодні добре попрацювали, скажемо один одному СПАСИБІ.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Овчаренко Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олейникова Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Максунова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бережок Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
11498
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку