Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Дата ____________ № _________ Математика 1 клас
Тема тижня Ігри
Тема уроку: Порівняння чисел та знаходження суми і різниці в межах 6.
Мета тематичного дня: продовжувати роботу зі складом чисел 2- 6, учити
порівнювати числа в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Метод «Книжковий настрій»
Оберіть книгу з тим настроєм, який зараз у вас.
ІІ. Етап цілепокладання
Сьогодні до нас в гості завітали два брати – квадрати. Старший брат переживає за молодшого, адже той дуже злий. Давайте допоможемо перевиховати злого квадрата, для цього нам потрібно виконувати разом всі завдання уроку.
Після кожного виконаного завдання вчитель вивішує на дошку слово, що допоможуть злому квадрату змінитися.
ІІІ. Етап цілереалізації
Усна лічба. Ввічливість
Діти рахують від 1 до 10 при цьому плещуть в долоні над головою.
Рахуємо з вами далі. Тепер ми будемо рахувати від 10 до 1. При цьому ми будемо стояти і плескати знизу.
Робота в парах доброта
А тепер утворіть пари. В парах будемо рахувати двійками. Хто бажає першим
Самостійне виконання завдання чемність
Руханка під пісню дружелюбність
https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64
Самостійна робота доброзичливість
Колективне опрацювання матеріалу сміливість
Пригадайте ігри в яких потрібно знати цифри. Як саме використовують цифри у цих іграх.
В мене є для вас малюнки підказки.
Для переміщення фігур, для ведення рахунку гри, для вміння відрізняти більші символи від менших, для визначення швидкості, часу проходження змагання, для визначення відстані.
Порівняй відповідальність
Фізкультхвилинка товарискість
Обчислення значень виразів мужність
Розв'язування логічних завдань працелюбність
Знайди правильний малюнок ключа.
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
Проведення оцінювання роботи учнів.
— Що нового дізналися на уроці?
— Яку геометричну фігуру називають квадратом?
Ось ми і виконали всі завдання. Погляньте як змінився злий брат-квадрат.