Інтегрований урок з математики. НУШ. Тема тижня: "Ігри". Порівняння чисел та знаходження суми і різниці в межах 6.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Ігри        

Тема уроку: Порівняння чисел та знаходження суми і різниці в межах 6.

Мета тематичного дня:  продовжувати роботу зі складом чисел 2- 6, учити

порівнювати числа в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 6 словами і цифрами
  • Утворює числа 2-6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом
  • Порівнює числа в межах 6 використовуючи знаки <> =
  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-6
  • Будує відрізок заданої довжини (1-6 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці
  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 6 см)
  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)
  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)
  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).
  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Книжковий настрій»

Оберіть книгу з тим настроєм, який зараз у вас.

kisspng-book-drawing-animation-reading-cartoon-books-5aa978d4c58201.14566564152105595680956205342-angry-cartoon-book depositphotos_152397108-stock-illustration-sick-cartoon-book visible-cliparts-23

  • На яку геометричну фігуру схожа книга?

 

ІІ. Етап цілепокладання

Сьогодні до нас в гості завітали два брати – квадрати. Старший брат переживає за молодшого, адже той дуже злий. Давайте допоможемо перевиховати злого квадрата, для цього нам потрібно виконувати разом всі завдання уроку.

Після кожного виконаного завдання вчитель вивішує на дошку слово, що допоможуть злому квадрату змінитися.

Картинки по запросу квадрат рисунок Картинки по запросу квадрат злой

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Усна лічба. Ввічливість

Діти рахують від 1 до 10 при цьому плещуть в долоні над головою.

Рахуємо з вами далі. Тепер ми будемо рахувати від 10 до 1. При  цьому ми будемо стояти і плескати знизу.

Робота в парах доброта

А тепер утворіть пари. В парах будемо рахувати двійками. Хто бажає першим

Самостійне виконання завдання чемність

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\9786177312023_4 price-500x500.jpg

Руханка під пісню дружелюбність

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

Самостійна робота доброзичливість

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\1504681431.jpg

Колективне опрацювання матеріалу сміливість

Пригадайте ігри в яких потрібно знати цифри. Як саме використовують цифри у цих іграх.

В мене є для вас малюнки підказки.

Картинки по запросу ігри настільні Картинки по запросу ігри шахи

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №36\depositphotos_87196726-stock-illustration-set-of-accessories-for-the.jpg

Для переміщення фігур, для ведення рахунку гри, для вміння відрізняти більші символи від менших, для визначення швидкості, часу проходження змагання, для визначення відстані.

Порівняй  відповідальність

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\1504681431.jpg

Фізкультхвилинка   товарискість

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №36\11.jpg

Обчислення значень виразів мужність

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\1493975756.jpg

Розв'язування логічних завдань працелюбність

Знайди правильний малюнок ключа.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\klu4.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №22\key.gif

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Проведення оцінювання роботи учнів.

— Що нового дізналися на уроці?

— Яку геометричну фігуру називають квадратом?

Ось ми і виконали всі завдання. Погляньте як змінився злий брат-квадрат.

Картинки по запросу квадрат рисунок Картинки по запросу квадрат рисунок

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку