Інтегрований урок з математики : "Подорож містами України"

Про матеріал
Інтегрований урок "Подорож містами України" передбачає використання знань з теми "Масштаб".
Перегляд файлу

  Конспект уроку з математики, проведеного в 6 класі

Підготувала: вчитель Новгород-Сіверської

гімназії №1 ім. Б.Майстренка     Ворушило Олена Петрівна.

 Тема : «Подорож містами України»

  Мета: удосконалити навички учнів з розв’язування задач, які передбачають поняття масштабу;   розвивати вміння працювати в групі та використовувати різні джерела інформації; виховувати інтерес до вивчення математики,  загальну культуру та поважне ставлення до рідного краю.

 Тип уроку: інтегрований урок.

 Обладнання: глобус, карта України.  вимірювальні прилади, роздавальний матеріал (картки з завданнями, картинки з пам’ятками архітектури різних міст України).

  Перебіг  уроку

I.  Організаційний етап.  ( поділ учнів на групи та ознайомлення з правилами роботи в групах.)

II.  Формулювання  теми,  мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності.

Учитель повідомляє тему  уроку.   Епіграф до уроку: « Математика – цариця всіх наук.»                                       

Учитель : Як  пояснити цей вислів?   Учні дають відповіді.

Завдання для учнів: Встановити  зв'язок між словами  МАСШТАБ – КАРТА  УКРАЇНИ – ПОДОРОЖ   і сформулювати мету уроку.

Учитель: Сьогодні ми проведемо незвичайний урок – подорож, на якому ми використаємо знання, які отримали на уроках математики, географії, збагатимо знання з мистецтва, здійснимо мандрівку містами України та ознайомимось з їх пам’ятками.

Учитель: Увага! Готовність екіпажу на місцях перевіряють чергові  класу

( перевірка відсутніх).

Перевірка обладнання: зошити, ручки, лінійка, олівець,  атлас.

III. Удосконалення знань, умінь і навичок.

Учитель: Перевірка блоку пам’яті.  Завдання групам учнів: продовжити речення:

  1. Масштаб – це…
  2. Масштаб показує…
  3. Щоб знайти відстань на місцевості потрібно…
  4. Щоб знайти відстань на карті потрібно…

Демонстрація ( вчитель демонструє учням картинки із зображенням пам’яток архітектури  різних міст України; разом з учнями з’ясовує розташування цих міст на карті України; роздає розглянуті картинки групам учнів. )

Учитель: Перевіримо роботу  двигунів.

Завдання групам  учнів:

       1)Використовуючи атлас, знання з теми  «Масштаб»,  визначити відстань між містом в якому ви мешкаєте і містом України, з яким пов’язана пам’ятка архітектури на картинці.)

      2) Знайти короткі відомості про вказану  пам’ятку  архітектури за допомогою гаджетів.

Учні представляють результати своєї роботи.

Учитель : Зробимо зупинку ( фізкультхвилинка)

Завдання групам:  загадка  (Учитель дає кожній групі картку з загадкою)

1 група : Як називають об’ємну модель земної кулі?  ( глобус )

2 група:  Зменшувати площину
                Винайшли величину.
                В кілька раз вона дає
                Відстань меншу, ніж як  є.   ( масштаб )

3 група : Яку назву має найбільша паралель? ( екватор )

Учитель: поміркуйте, чи можна за допомогою нитки та глобуса визначити довжину екватора?  Як це зробити?

Завдання групам: Визначити довжину екватора.

Учні представляють результати своєї роботи.

ІV. Підбиття підсумків уроку

Учитель: Завершилась наша подорож. Підведемо підсумки: ( рефлексія )

  Про що дізналися  на уроці?                  Чи виникали труднощі під час уроку?

  Що найбільше сподобалось на уроці ?

  Кожна група учнів визначає кращих гравців, які отримують оцінки.

Домашнє завдання: Визначити відстань між містом в якому мешкаєте і обласними центрами України.

 

 

 

 

            

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку