Інтегрований урок з математики, природознавства, основ здоров'я "Закріплення таблиці множення числа 2. Погода взимку. Ознаки зими.Зимові розваги дітей."

Про матеріал
Інтегрований урок з математики, природознавства та основ здоров'я. Цей матеріал допоможе вчителю в підготовці до уроку. Протягом уроку використані різні форми роботи: парна та групова, індивідуальна та фронтальна. Йде самооцінювання дітей.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики, природознавства, основ здоровя

Тема. Математика Закріплення таблиці множення числа 2.

           Природознавство. Погода взимку. Ознаки зими.

           Основи здоровя. Зимові розваги дітей.

Мета. Предметні компетентності:

           Математика: формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включать дію множення; перевірити знання учнів із теми «множення числа 2»; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення.

           Природознавство: закріпити знання про ознаки зими, зимові явища в живій та неживій природі; закріпити знання про зимуючих птахів. Виховувати любов до природи.

            Основи здоровя: закріпити правила поведінки під час зимових розваг.

Формування ключових компетентностей

Уміння вчитися організовувати свою працю на досягнення результату.

Загальнокультурний: дотримуватися норм культурної поведінки та дотримання моделі толерантної поведінки.

Математична грамотність уміння застосовувати математичні знання для виконання завдань.

Соціальна: проявляти ініціативу; продуктивно співпрацювати в парі і групі.

Тип уроку: інтегрований.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

I Організація класу

  • Добрий день, друзі, ще один урок

                                  Прийшов до нас за розкладом сьогодні.

                                  Отож, давайте, зробимо ще крок,

                                  Щоб знов пірнуть у знань безодню.

Сідає першою краса (дівчатка), а тепер – наша сила (хлопчики).

Як розпочати наш урок подивіться один одному в обличчя, відтворіть свій настрій. Я бачу ваш настрій. Усміхніться всім навколо: небу, сонцю, квітам, людям. І тоді обов’язково день тобі веселим буде.

А щоб урок пройшов не марно і змістовно, пропоную взяти на урок з собою 1кг активності, 1л доброзичливості, 1 склянку поваги, 1м бажань.

                                                                                              (слайд 1)

C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_092309.jpg

II Актуалізація опорних знань

  1. Бесіда
  • Діти, яка зараз пора року?
  • Пригадайте назви зимових місяців.
  • Які явища зими ви помітили, коли йшли до школи?
  • Взимку дуже часто небо вкрите темними хмарами. Ось і сьогодні важкі темні хмари закрили сонечко. Давайте визволимо його з полону.

                                                                                                       (слайд 2)

III Повідомлення теми та мети уроку

Щоб звільнити сонечко, нам необхідно виконати всі завдання, які приготували для нас хмаринки. На уроці ми будемо закріплювати вміння обчислювати вирази на множення числа 2; розв’язувати задачі за малюнками та короткою умовою; пригадаємо явища природи взимку та пригадаємо як необхідно піклуватися про птахів взимку. Для оцінювання роботи у вас на партах лежать картки успіху. За правильні відповіді ви будете підніматися по сходинках вгору. Хто підніметься на 6 сходинку, той отримає 11 балів, 5 сходинка – 9 балів, 4 – 7балів, 3 – 6балів, 2 – 4 бали. 5502_html_m40155c52

 

IV Узагальнення та застосування знань

  1. Хвилинка каліграфії      (1 хмаринка)
  • Перше завдання, яке приготували хмаринки хвилинка каліграфії
  • Знайдіть зайве число в кожному ряді чисел.

11, 48, 3, 18, 24.

7, 8, 9, 13, 2, 1.

15, 25, 33, 45, 55.

Обгрунтуйте свій вибір.

Запишіть  дату та каліграфічно ряд чисел 3, 13, 33.                                 (слайд 3)

2 Усні обчислення (2 хмаринка)

  • Бабуся сплела 4 пари рукавичок. Скільки рукавичок сплела бабуся?
  • Коли і для чого ми одягаємо рукавички?
  • Для походу на екскурсію діти стали парами. Усього 8 пар. Скільки дітей пішло на екскурсію?
  • На 4 гілках сидять по 2синички. Скільки синичок сидить на дереві?
  • Синичка перелітний чи осілий птах?
  • Мама дала трьом дітям по 2 яблука. Скільки яблук роздала мама дітям?
  • Для чого необхідно взимку вживати багато вітамінів?
  • А хто з тварин змащує свою шкіру соком яблук? (Їжачок)
  • Допоможемо їжачку зібрати яблучка. (Математичний тренажер «Допоможи їжачку»)
  • Яке явище природи характерне для зими? (сніг) І до нас залетіли сніжинки та принесли приклади, які  треба обчислити. C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_093047.jpg

 

3 Робота в парах                                                                                   Слайд 4

Обчисліть приклади та розшифруйте слова.

4

18

10

16

г

і

с

н

 

2

*

5

=

 

 

2

*

8

=

 

 

2

*

9

=

 

 

2

*

2

=

 

 

12

4

8

10

14

м

о

з

р

0

 

2

*

6

=

 

 

2

*

7

=

 

 

2

*

5

=

 

 

2

*

2

=

 

 

2

*

4

=

 

 

 

8

6

14

12

4

16

10

18

д

г

а

і

с

н

п

о

 

2

*

2

=

 

 

2

*

8

=

 

 

2

*

6

=

 

 

2

*

3

=

 

 

2

*

9

=

 

 

2

*

5

=

 

 

2

*

7

=

 

 

2

*

4

=

 

 

 

4

6

12

16

14

10

8

18

е

м

я

е

л

т

и

ц

 

2

*

3

=

 

 

2

*

2

=

 

 

 2

*

5

=

 

 

2

*

8

=

 

 

2

*

7

=

 

 

2

*

4

=

 

 

2

*

9

=

 

 

2

*

6

=

 

 

C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_093354.jpg

  • Які слова ви розшифрували? (Мороз, сніг, снігопад, метелиця)
  • До якої пори року відносяться ці явища природи?
  • Коли дуже холодно, що ми одягаємо на руки, щоб захистити їх від переохолодження? (Рукавички)
  • Давайте згадаємо пісню «Рукавички»

V Фізкультхвилинка під пісню «Рукавички» C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_093912.jpg

 

4.Робота над задачами

Наступна хмаринка пропонує впізнати назву місяця за описом «Назва цього місяця походить від мерзлих грудок. Після осінніх дощів розбиті возами грунтові дорого замерзали. Їздити такими дорогами було дуже важко.»

                                                                                                                     (слайд 5)

Діти в саду розвісили  на 5 дерев по 2 годівнички на кожне. Скільки годівничок розвісили діти?

 

Скласти умову задачі за короткою умовою.

 

Синичок – 3пт.

Горобчиків -?, у 2рази більше

C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_094040.jpg

5. Обчислення виразів

А який наступний місяць?  У цьому місяці особливо сильні і тріскучі морози. Кажуть, він снігом січе.                                                                             (слайд 6)

Цей місяць пропонує обчислити вирази, щоб звільнити сонечко.

 

6. Робота в групах

C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_095755.jpg   C:\Users\Я\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20190123_095843.jpg 

Впізнайте наступний місяць.

  • Це найкоротший місяць року. Бувають сильні вітри, бурі із снігом.
  • .                                                                             (слайд 7)

Обчисліть приклади та складіть малюнок (картки пазли)

  • Які зимові розваги дітей зображені на малюнках?
  • Чи можна самостійно ходити на річку чи озеро кататися на ковзанах?
  • Яких правил необхідно дотримуватися під час гри в сніжки?
  • Який малюнок не відноситься до дитячих розваг? (Діти годують птахів)
  • Для чого необхідно підгодовувати птахів взимку?
  • Що для них страшніше: голод чи холод?
  • Перевіримо як ви засвоїли на уроці  природознавства чим можна годувати птахів за допомогою гри «Так чи ні?»

7  Гра «Так чи ні»

  • Чи можна давати чорний хліб?
  • Крихти білого хліба?
  • Насіння соняшника, конопель?
  • Смажене насіння?
  • Солоне сало?
  • Свіже сало?

VI Підсумок уроку

Ось і звільнили ми сонечко від хмар. Підніміть руку, хто піднявся на 6 сходинок, на 5, на 4, на 3, на 2.  9 (оцінювання учнів)

Вправа «Незакінчене речення»

Продовжте речення

На уроці мені вдалося…

На уроці мені було легко…

Я затруднявся…

VII Домашнє завдання

Індивідуальні завдання на картках

docx
Додано
26 березня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку