Інтегрований урок з математики, природознавства, основ здоров’я
Тема. Математика Закріплення таблиці множення числа 2.
Природознавство. Погода взимку. Ознаки зими.
Основи здоров’я. Зимові розваги дітей.
Мета. Предметні компетентності:
Математика: формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включать дію множення; перевірити знання учнів із теми «множення числа 2»; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення.
Природознавство: закріпити знання про ознаки зими, зимові явища в живій та неживій природі; закріпити знання про зимуючих птахів. Виховувати любов до природи.
Основи здоров’я: закріпити правила поведінки під час зимових розваг.
Формування ключових компетентностей
Уміння вчитися організовувати свою працю на досягнення результату.
Загальнокультурний: дотримуватися норм культурної поведінки та дотримання моделі толерантної поведінки.
Математична грамотність уміння застосовувати математичні знання для виконання завдань.
Соціальна: проявляти ініціативу; продуктивно співпрацювати в парі і групі.
Тип уроку: інтегрований.
Хід уроку
I Організація класу
Прийшов до нас за розкладом сьогодні.
Отож, давайте, зробимо ще крок,
Щоб знов пірнуть у знань безодню.
Сідає першою краса (дівчатка), а тепер – наша сила (хлопчики).
Як розпочати наш урок подивіться один одному в обличчя, відтворіть свій настрій. Я бачу ваш настрій. Усміхніться всім навколо: небу, сонцю, квітам, людям. І тоді обов’язково день тобі веселим буде.
А щоб урок пройшов не марно і змістовно, пропоную взяти на урок з собою 1кг активності, 1л доброзичливості, 1 склянку поваги, 1м бажань.
(слайд 1)
II Актуалізація опорних знань
(слайд 2)
III Повідомлення теми та мети уроку
Щоб звільнити сонечко, нам необхідно виконати всі завдання, які приготували для нас хмаринки. На уроці ми будемо закріплювати вміння обчислювати вирази на множення числа 2; розв’язувати задачі за малюнками та короткою умовою; пригадаємо явища природи взимку та пригадаємо як необхідно піклуватися про птахів взимку. Для оцінювання роботи у вас на партах лежать картки успіху. За правильні відповіді ви будете підніматися по сходинках вгору. Хто підніметься на 6 сходинку, той отримає 11 балів, 5 сходинка – 9 балів, 4 – 7балів, 3 – 6балів, 2 – 4 бали.
IV Узагальнення та застосування знань
11, 48, 3, 18, 24.
7, 8, 9, 13, 2, 1.
15, 25, 33, 45, 55.
Обгрунтуйте свій вибір.
Запишіть дату та каліграфічно ряд чисел 3, 13, 33. (слайд 3)
2 Усні обчислення (2 хмаринка)
3 Робота в парах Слайд 4
Обчисліть приклади та розшифруйте слова.
4 |
18 |
10 |
16 |
г |
і |
с |
н |
2 |
* |
5 |
= |
|
|
|||||
2 |
* |
8 |
= |
|
|
|||||
2 |
* |
9 |
= |
|
|
|||||
2 |
* |
2 |
= |
|
|
|||||
12 |
4 |
8 |
10 |
14 |
||||||
м |
о |
з |
р |
0 |
||||||
2 |
* |
6 |
= |
|
|
2 |
* |
7 |
= |
|
|
2 |
* |
5 |
= |
|
|
2 |
* |
2 |
= |
|
|
2 |
* |
4 |
= |
|
|
8 |
6 |
14 |
12 |
4 |
16 |
10 |
18 |
д |
г |
а |
і |
с |
н |
п |
о |
2 |
* |
2 |
= |
|
|
2 |
* |
8 |
= |
|
|
2 |
* |
6 |
= |
|
|
2 |
* |
3 |
= |
|
|
2 |
* |
9 |
= |
|
|
2 |
* |
5 |
= |
|
|
2 |
* |
7 |
= |
|
|
2 |
* |
4 |
= |
|
|
4 |
6 |
12 |
16 |
14 |
10 |
8 |
18 |
е |
м |
я |
е |
л |
т |
и |
ц |
2 |
* |
3 |
= |
|
|
2 |
* |
2 |
= |
|
|
2 |
* |
5 |
= |
|
|
2 |
* |
8 |
= |
|
|
2 |
* |
7 |
= |
|
|
2 |
* |
4 |
= |
|
|
2 |
* |
9 |
= |
|
|
2 |
* |
6 |
= |
|
|
V Фізкультхвилинка під пісню «Рукавички»
4.Робота над задачами
Наступна хмаринка пропонує впізнати назву місяця за описом «Назва цього місяця походить від мерзлих грудок. Після осінніх дощів розбиті возами грунтові дорого замерзали. Їздити такими дорогами було дуже важко.»
(слайд 5)
Діти в саду розвісили на 5 дерев по 2 годівнички на кожне. Скільки годівничок розвісили діти?
Скласти умову задачі за короткою умовою.
Синичок – 3пт.
Горобчиків -?, у 2рази більше
5. Обчислення виразів
А який наступний місяць? У цьому місяці особливо сильні і тріскучі морози. Кажуть, він снігом січе. (слайд 6)
Цей місяць пропонує обчислити вирази, щоб звільнити сонечко.
6. Робота в групах
Впізнайте наступний місяць.
Обчисліть приклади та складіть малюнок (картки пазли)
7 Гра «Так чи ні»
VI Підсумок уроку
Ось і звільнили ми сонечко від хмар. Підніміть руку, хто піднявся на 6 сходинок, на 5, на 4, на 3, на 2. 9 (оцінювання учнів)
Вправа «Незакінчене речення»
Продовжте речення
На уроці мені вдалося…
На уроці мені було легко…
Я затруднявся…
VII Домашнє завдання
Індивідуальні завдання на картках