Інтегрований урок з математики у 5 класі та англійської мови на тему "Порівняння чисел"

Про матеріал

Дана розробка містить матеріал з теми "Порівняння чисел". Відповідно до вікових особливостей та знань були підібрані завдання з математики та англійської мови.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики та англійської мови в 5 класі

Тема:Порівняння чисел

Мета: удосконалити вміння складати та розв’язувати  рівняння на основі залежності між компонентами   арифметичних дій; порівнювати числа;

організувати тренування з вживання ступенів порівняння прикметників;

Повторити лексико-граматичний матеріал з теми форми фігур та кольори;

Організувати тренування граматичного матеріалу – числівники, математичні дії з ними;

Розвивати мовну здогадку, розвивати вміння працювати індивідуально, в групах;

 Розвити логічне мислення , вміння аналізувати уважність;

Формувати позитивне ставлення до навчання, самостійність , патріотизм

Виховувати повагу до мови, яку вивчають учні; виховувати повагу до культури та традицій України та Англії;

Виховувати повагу до однокласників під час роботи в групі.

Обладнання: електронна презентація, картки з завданням, відео фізкультхвилинки.

Хід уроку

І. Підготовка учнів до іншомовної діяльності.

1.Введення в іншомовну атмосферу

- Вітання

T: Good morning, boys and girls. I’m glad to see you. Sit down, please. Let’s start our lesson. Sit comfortably. How are you?

В: Доброго ранку, хлопчики та дівчатка. Я рада вас бачити. Сідайте, будь ласка. Розпочинаємо наш урок. Сідайте зручно.

T. Who is on duty today?

В. Хто черговий в класі?

Т. What season is it now? P1. Its autumn now.

В. Яка зараз пора року? Уч1.Осінь.

Т. What month is it today? P2. It’s October today.

В. Який зараз місяць? Уч2. Жовтень.

Т.What day is it today? P1. It’s Thursday today.

В.Який день тижня? Уч1. Четвер.

Т.What date is it today? P2. Today is the 20th of October.

В. Яка дата? Уч2. Сьогодні 20 жовтня.

Т.Is the class ready for the lesson? P1. Yes, it is.

В. Чи клас готовий до уроку? Уч 1. Так.

Т. Thank you. Let’s go to уour places. P 2. OK. / All right.

В. Дякую. Йдіть на свої місця. Уч. 2. Гаразд.

Введення в іншомовну атмосферу. Мотивація

T. If you were very attentive you saw two teachers: English teacher and Mathematics teacher. Today we’ll have an unusual mathematics lesson, because it will be in English. So, let’s listen to the first task.

В. Якщо ви були уважні, то ви вже помітили, що сьогодні у вас на уроці два вчителі: учитель англійської мови та учитель математики. Сьогодні у вас буде незвичайний урок математики, тому що він буде англійською мовою. Тож слухайте від нас перше завдання.

1.Порахуйте скільки дітей в класі.  How many pupils are there in your classroom? (18)

2. До отриманої суми додайте число, яке у нас сьогодні . Add todays date to the sum (18+20 =38)

3. Розділіть на кількість учителів, які сьогодні є в класі. Divide into the number of teachers who are in the classroom. (38/2=19)

4. Від суми відніміть кількість днів в тижні. Subtract the number of days per week from the sum. (19-7=12)

5. Отже, кожен із вас повинен прагнути сьогодні отримати найвищий бал  - So, each of you should aim to get the highest mark today - «12»!

Повідомлення теми та мети уроку.

T. Today we are going to count, compare shapes and meanings, do the sums and put our results in personal cards. By the end of the lesson you can find yourselves your marks for the lesson and comment them сonsidering your success and mistakes.

В. Сьогодні під час уроку ми будемо з вами обчислювати приклади, порівнювати фігури та значення, а також розв’язувати задачі, а свої результати ми будемо вносити в індивідуальні картки. Тож в кінці уроку ви самі зможете побачити свою оцінку і прокоментувати її, враховуючи свої досягнення та помилки.

ІІ. Формування знань, умінь та навичок

1. Match the sum and result, guess the codeword of the topic which is based on the results of the correct answers. The game «Decrypt the topic»

Встановимо відповідність і відгадаємо за результатами правильних відповідей кодове слово теми. Гра «Розшифруй тему»
 

1.  17•3                         34               В
2. 13 + 48                    3500           Н
3. 102 : 3                     20х             Н
4. 25•35•4                    61               І
5. 125•152•8                51              Р
6. 34•121 – 34•21       152000       Я
7. 17х – 6х + 9х          3400          Н 
8. х- 18 = 50                68              Я

9. 1751- 324                  1185        О

10. 354 +831                  1427        П

2. T. Lets compare geometric figures (shapes)

В.  Давайте порівняємо геометричні фігури та розставимо знаки > <.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді учнів.

 

Red circle is smaller than blue circle.

Green triangle is larger than yellow triangle.

 Black rectangle is larger than white rectangle.

Orange square is smaller than violet square.

 Brown oval is smaller than pink oval.

 

3. T. Put a sign more or less and comment your answer

 

В. Поставте знак «більше» або «менше»: <  > та прокоментуйте відповідь.

120    360                      2206      2907             1780      1870          1656      1566

 416   2910                    3334     3333              11111    1111          1434       1332

Фізкультхвилина

T. Lets dance together!

B.Танцюємо разом!

4. Робота в групах

Т. Now let's solve with heroes of cartoons

В. А зараз час розв’язати задачі про відомих героїв з мультфільмів.

 

The first group

The second group

  • 1). Cinderella and Red-Riding-Hood  read a book which has 154 pages. Cinderella read 47 pages and Red-Riding-Hood read 23 pages more. How many pages did Red-Riding-Hood read? How many pages did they read together? 
  • Попелюшка та Червона Шапочка читали книгу в якій 154 сторінки. Попелюшка прочитала 47, а Червона Шапочка на 23 більше. Скільки сторінок прочитала Червона Шапочка? Скільки сторінок вони прочитали разом?
  •   Solution: 47 + 23 = 70 (р). Read Red-Riding-Hood
  • 70 +47 =  117(р). – Read together
  •  

The bear gave 105 kg of honey to Masha.  She spread out 35 kg of honey in 5 barrels. How many such barrels does Masha need to spread out honey?

Ведмідь дав Маші 105 кг меду. Вона розлила 35 кг в 5 діжок. Скільки діжок треба Маші , щоб розлити мед, який залишився?

Answer:

35/ 5 = 7 kg of honey in every barrel

(105-35)/ 7=10  barrels

 

 

 

5.Do the exercise.

Задача

В містечку є 3 овочеві магазини. В другий магазин привезли вдвічі більше яблук, ніж в перший, а в третій на 50 кг більше за другий. Відомо, що всього привезли 800 кг. Скільки яблук привезли в кожен магазин?

1 магазин – Х кг

2 магазин – 2Х кг

3 магазин – 2Х +50 кг

Всього – 800 кг

Складаємо рівняння:

2х + х + 2х +50 = 800

 

ІІІ. Підведення підсумків уроку.

 

1.Виставлення та коментування оцінок з математики та англійської мови

Т. Open your diaries. We are going to write down your marks.

В. Відкрийте ваші щоденники. Запишіть ваші оцінки.

2. Домашнє завдання

Запишіть домашнє завдання на наступний урок. Завдання за індивідуальними  картками.

Підсумок уроку. Метод «Вільний мікрофон»

1. Чи отримали ви задоволення від власної праці? Do you enjoy your own work, your results?

2.Чи є бажання повторити сьогоднішні відчуття? Do you  want to repeat today’s feelings?

3.Чим ви незадоволені? What are you dissatisfied with?

 4.Якого життєвого досвіду ви набули? What life experience have you got?

T. Let’s finish our lesson by the quote" If you want to be on top, do not let education stop."

В. Закінчуємо наш урок таким виразом «Якщо хочеш бути найкращим, не припиняй навчання»



docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку