Конспект уроку з математики для 5 класу на тему: " Дії першого ступеня з десятковими дробами"

Про матеріал

Тип уроку: повторення навчального матеріалу з теми " Дії першого ступеня з десятковими дробами" . Форма проведення уроку: урок-свято, з метою активізації навчального процесу та розвитку логічного мислення.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Людина  ніколи не стане математиком,

  навіть якщо знатиме напам’ять всі чужі доведення,

 якщо її розум не  здатний

 самостійно  розв’язувати будь які   проблеми.

Р. Декарт

 

 Любі літи, сьогодні у нас  Свято сотого уроку. Після того, як ми з Вами познайомились на першому уроці в 5 класі, пройшло 99 уроків, и наступив сотий урок.

Я вирішила провести його у вигляді  математичного свята,  сподіваюсь,  Ви не проти?..

Для  розв’язування   багатьох  математичних задач недостатньо  знань математичних правил, необхідно ще мати   кмітливість і логічне мислення, Ви  взяли їх із собою?..

Тоді в подорож, до чарівної країни  математичних  перетворень і див:

 

 Доріжка кмітливих:

 

  • Супутник Землі  робить   перший  оберт навкруги Землі за 1  годину 40  хвилин, а  другий – за 6000 секунд.  Як  пояснити це явище?                                                            (1год 40хв  = 6000сек)

 

  • Трійка коней пробігла 60км. Скільки км пробіг кінь, котрий  знаходиться  посередині?                                                       (60км)

 

  • Три різні числа  спочатку  додали, а потім їх же помножили. Сума і  добуток оказалися  рівними.  Які  це  числа?        (1, 2, 3.)

 

  • Від   куска   тканини  довжиною  200м кожен  день відрізали по 20м. Через кілька днів відрізали  останній кусок?           ( 9 днів)

 

  • Кавун важить 2кг и ще 2/3 кавуна. Яка вага   кавуна?           (6кг)

 

  • Який знак необхідно поставити між числами 7 та 8, щоб отримати число,   яке більше 7 и менше,   ніж 8?                (кому)

 

  • Чому дорівнює   Кут у квадраті?                        (4; 9; 900)

 

  • Із Бердянська до Запоріжжя вийшов поїзд зі швидкістю            50 км/год, а із  Запоріжжя до Бердянська  вийшов  поїзд зі  швидкістю 60 км/ год.

       Який поїзд буде далі  від  Бердянська під час зустрічі?

                                                                                       (на однаковому)

 

 

 

 Лабіринт вдумливих:

C:\Documents and Settings\User-9\Рабочий стол\Логіка.jpg


 

  1. Кросворди з математикиОдиниця виміру площі.
  2. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  3. Інколи при діленні залишається…
  4. Має три кути і три сторони.
  5. Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
  6. Його утворюють промені.
  7. Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
  8. Ділить кут навпіл.
  9. Буквений вираз, що передає відношення між величинами
  10. Його сусіди: від’ємник та різниця.
  11. Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
  12. Одиниця виміру кутів.

 

 

Естафетна доріжка:

 

Картинки по запросу картинка естафетного бігу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Галявинка  ребусів:

 

Ребуси з математики з відповідями

 

Картинки по запросу математичні ребуси з відповідями

 

 

Математичний привал:

 

Присядьте, відпочиньте и послухайте індуську  притчу:

Магараджа вибирав собі міністра. Він проголосив, що візьме в міністри того, хто пройде стіною навколо  міста з  келихом  на голові, доверху наповненим молоком, и не проллє  жодної  краплини.

 Багато  людей  виявили  бажання  стати міністром,  кожен з них пробував пройти заданим маршрутом з  келихом  молока на голові, але  в дорозі їх відволікали і вони розливали молоко.

 Ост на маршрут вийшов один молодий  хлопець. Всі навкруг нього кричали, стріляли, били в барабани,  танцювали, кривлялись,  всіляко пугали його і  прагнули  розсмішити.  Але  він  впевнено йшов вперед и не пролив  жодної  крапельки молока.

  _ Ти  бачив, як тебе пугали, смішили,  відволікали?- спитав його магараджа. – Ти  чув,  як стріляли, співали, били в барабани?

- Ні,  повелитель, я  дивився на молоко и думав тільки про нього.

 

 

 

 

Островок  уважності

 

  • Електропоїзд Їде зі сходу на  захід  зі  швидкістю 60км/ год. В тому ж  напрямку  дує   східний вітер, але зі   швидкістю 50 км/ год.

     У якому напрямку і  на  яку відстань відхиляється дим  поїзда?

  • У  родині  в кожного з шести братів  є сестра.

      Скільки дітей у  цій родині?

  • Півень, стоячи на одній нозі,   важить  5 кг.

Яким стане його вага,  якщо півень  стане  на  важелі  двома ногами?

  • У воді  опинилася  десята сходинка  канатних сходів пароплава. Почався прилив. Вода за  годину піднімається на 30см, що  дорівнює   відстані між  сходинками.

     Через скільки  годин вода закриє шосту  сходинку даних сходів?

  • Опівночі йшов дощ. Чи можна сподіватися, що хоча  б через 72  години буде світити  яскраве  сонечко?
  • Кожну з десяти  колод розпилили на дві плахи. Скільки стало колод?
  • У трикутнику  відрізали всі три  кути. Скільки  кутів   стало?

 

Загадкова   хатинка:

 

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение


В теплому хліву в бабусі

Жили кролики и гуси.

Бабуся  дивна  була,

 Облік тварин  так вела:

Вийде  вранці  на поріг,

Швидко налічує  300 ніг,

І завжди  без  зайвих  слів

Налічує  аж 100 голів.

Із  спокійною душею

Йде бабуся  чаювати.

Хто  із вас може сказати

Скільки  в тим хліву  гусей?

Хто зумів порахувати

Скільки є в  хліву  кролів?


 

Скільки яєць  можна  з’їсти  натощак?

 


Коли  козі   виповниться сім  років, що буде далі?

На що схожа половинка яблука?

 Які  годинники  показують правильний  час тільки два рази  на добу?

 

Щоб   дізнатися  місце  нашої   наступної зупинки,  виконайте віднімання   і  співвіднесіть     значення чисел і букв на буквеній  стрічці  і  колі?

 

1 – а  

 

 

а

0,4

0,3

0,03

0,15

0,105

1,0

0,01

0,1836

 

 

 0,85              О,895

                                                            

     

     У         С

                                    0,7                                0,97

                                                     О                            К

 

                                                        Н               

                                      0      Ф         А          0,99        

 

                                                         0,6         

 

 

 

Зупинка «Фокусна»:

 

Картинки по запросу Поздоровлення - картинки до дня народженняБажаєте, щоб   я  дізналася,  дату вашого дня народження…

Виконайте наступні розрахунки:

  • помножте на два  число вашого народження,
  •  додайте  5,
  • отримане  число помножте на 50,
  • додайте  номер місяця, в  який  Ви народилися,
  • із  числа, яке у вас  вийшло, відніміть 250.

 

 

Ви  отримали  число: одна   трицифровій відповіді )   або дві перші  цифри   чотирьохцифровій відповіді) –  це день народження, а дві  останніх  – місяць.

 

                                                          Дякую всім!

                                             Урок закінчено!!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
1215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку