Тип уроку: повторення навчального матеріалу з теми " Дії першого ступеня з десятковими дробами" . Форма проведення уроку: урок-свято, з метою активізації навчального процесу та розвитку логічного мислення.
Людина ніколи не стане математиком,
навіть якщо знатиме напам’ять всі чужі доведення,
якщо її розум не здатний
самостійно розв’язувати будь які проблеми.
Р. Декарт
Любі літи, сьогодні у нас Свято сотого уроку. Після того, як ми з Вами познайомились на першому уроці в 5 класі, пройшло 99 уроків, и наступив сотий урок.
Я вирішила провести його у вигляді математичного свята, сподіваюсь, Ви не проти?..
Для розв’язування багатьох математичних задач недостатньо знань математичних правил, необхідно ще мати кмітливість і логічне мислення, Ви взяли їх із собою?..
Тоді в подорож, до чарівної країни математичних перетворень і див:
Доріжка кмітливих:
Який поїзд буде далі від Бердянська під час зустрічі?
(на однаковому)
Лабіринт вдумливих:
Естафетна доріжка:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||
|
Галявинка ребусів:
Математичний привал:
Присядьте, відпочиньте и послухайте індуську притчу:
Магараджа вибирав собі міністра. Він проголосив, що візьме в міністри того, хто пройде стіною навколо міста з келихом на голові, доверху наповненим молоком, и не проллє жодної краплини.
Багато людей виявили бажання стати міністром, кожен з них пробував пройти заданим маршрутом з келихом молока на голові, але в дорозі їх відволікали і вони розливали молоко.
Ост на маршрут вийшов один молодий хлопець. Всі навкруг нього кричали, стріляли, били в барабани, танцювали, кривлялись, всіляко пугали його і прагнули розсмішити. Але він впевнено йшов вперед и не пролив жодної крапельки молока.
_ Ти бачив, як тебе пугали, смішили, відволікали?- спитав його магараджа. – Ти чув, як стріляли, співали, били в барабани?
- Ні, повелитель, я дивився на молоко и думав тільки про нього.
Островок уважності
У якому напрямку і на яку відстань відхиляється дим поїзда?
Скільки дітей у цій родині?
Яким стане його вага, якщо півень стане на важелі двома ногами?
Через скільки годин вода закриє шосту сходинку даних сходів?
Загадкова хатинка:
В теплому хліву в бабусі
Жили кролики и гуси.
Бабуся дивна була,
Облік тварин так вела:
Вийде вранці на поріг,
Швидко налічує 300 ніг,
І завжди без зайвих слів
Налічує аж 100 голів.
Із спокійною душею
Йде бабуся чаювати.
Хто із вас може сказати
Скільки в тим хліву гусей?
Хто зумів порахувати
Скільки є в хліву кролів?
Скільки яєць можна з’їсти натощак?
Коли козі виповниться сім років, що буде далі?
На що схожа половинка яблука?
Які годинники показують правильний час тільки два рази на добу?
Щоб дізнатися місце нашої наступної зупинки, виконайте віднімання і співвіднесіть значення чисел і букв на буквеній стрічці і колі?
1 – а |
|
|
||||||
а |
0,4 |
0,3 |
0,03 |
0,15 |
0,105 |
1,0 |
0,01 |
0,1836 |
0,85 О,895
У С
0,7 0,97
О К
Н
0 Ф А 0,99
0,6
Зупинка «Фокусна»:
Бажаєте, щоб я дізналася, дату вашого дня народження…
Виконайте наступні розрахунки:
Ви отримали число: одна (в трицифровій відповіді ) або дві перші цифри (в чотирьохцифровій відповіді) – це день народження, а дві останніх – місяць.
Дякую всім!
Урок закінчено!!