Інтегрований урок з навчання грамоти та дизайну та технологій

Про матеріал
«Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». Виготовлення аплікації «Мишка»
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №9»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку на тему

«Звук [ш], позначення його буквою «ша».

 Читання слів, речень.

Опрацювання тексту «Пошта».

Виготовлення аплікації «Мишка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель Коретнікова С.І.

 

 

 

2020

 

 

 

 

Тема. «Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання слів, речень.

Опрацювання тексту «Пошта». Виготовлення аплікації «Мишка».

Мета.

*формування предметних компетентностей: розвивати вміння сприймати на слух невеликий текст, виділяти в ньому слова зі звуком [ш], ознайомити учнів з друкованою буквою Ш; розвивати увагу, навички швидкого читання, зв’язне мовлення; вчити дотримуватись алгоритму виконання аплікації, виховувати охайність в роботі.

*формування ключових компетентностей: спілкуватися державною мовою; вчитися отримувати знання з різних джерел; толерантно ставитись до однокласників.

Обладнання. Малюнок білки, мишки, конверт із завданнями, магнітні букви, завдання для роботи в групах, відеоурок Аплікація «Мишка», ілюстрації по темі.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Інтегровані змістовні лінії. Навчання грамоти та Дизайн і технології.

Освітні галузі. Мовно-літературна, технологічна, соціальна.

 

Хід уроку

І. Вступна частина

Організація класу.

Радо вас я всіх  вітаю

І урок розпочинаю.

Всі працюємо завзято,

Вивчимо всього багато.

ІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Робота над віршем. Читання з різною інтонацією (таємнича,сумна, весела) та силою голосу «Дощик».

 

Шепче вітер: — Ша, ша, ша!
Шубку білочка знайшла! —
Шелестить трава похила:
— Шубку білочка купила! —
— Шепчеш ти, і вірю я:
Шубка в білочки — своя.

                                                  Ганна Чубач

  1. Робота над скоромовкою

 Хоче влізти в шафу кішка,

 Шурхотить у шафі мишка.

  1. Повідомлення теми та завдань уроку.
  • Чи здогадалися ви, яка тема нашого уроку?
  1. Вивчення нового матеріалу.

1)Виділення звука [ш] в словах, аналіз його вимови.

Тиша. Щось у шафі шарудить.

Шурх в щілинку і мовчить.

Знову шелест, шарудіння.

Що за дивне там створіння?

Ми шухлядку відчинили,

котика туди впустили.

Метушня знялася вмить!

Глядь, а мишка ось біжить!(З’являється мишка)

  • Який звук зустрічається найчастіше?
  • Назвіть його.
  • Які перешкоди зустрічає на своєму шляху?
  • То який це звук?
  • Які слова зі звуком [ш] ви запам’ятали?

2) Позначення звука [ш] буквою «ша».

- Діти, подивіться уважно, мишка щось нам принесла.(Дістаю конверт із завданнями, діти читають листа від мишки).

Мої маленькі друзі, допоможіть!

Якщо ви виконаєте всі завдання,

 котик буде зі мною дружити і не буде мене ловити.

 

  • То як, допоможемо? Це нам під силу?
  • Читайте перше завдання.

1*Розкажіть, на що схожа буква Ш?

Порівняйте велику Ш та маленьку ш.

Викладіть її за допомогою олівців.

  1. Читання складів та слів на екрані.

Друге завдання

2** Прочитайте відкриті та закриті склади. У яких словах ці склади зустрічаються? Читання на швидкість.

Картинки по запросу "мишеня малюнок"ша                              аш                шарф           каша                  шар

Картинки по запросу "ракета малюнок"шо                             ош                пшоно         кошти                шум

шу                              уш                шуба            вушко                шов

ши                             иш                шило            мишка               шип

ші                               іш                 шість            кішка                 ваш

ше                             еш                 шепіт           їдеш                   наш

                                                                                                        

Фізхвилинка з циглинками Lego

4) Третє завдання

3*** Утворити слова з розсипаних букв. (магнітні букви на дошці)

шікак          кішка

каимш        мишка

ашишк        шишка

кршика       кришка

5) Робота над текстом «Пошта

Четверте завдання

4**** Прочитати слова з дошки. Пояснити їх значення.

пошта                   швидко                        шторм

поштар                 швидкий                     штормити

поштарка             швидкість                   штормовий

 Опрацювати текст:

  • Прогнозування, про що цей текст.
  • Як ви розумієте слово «пошта»?
  • Чи доводилося вам бути на пошті?
  • Читання тексту вчителем.
  • Перевірка сприймання прочитаного.
  • Читання тексту «ланцюжком».
  • Вибіркове читання.
  • Робота в групах. Скласти зі слів речення.

Розносили пошту і птахи.

Такими птахами були голуби.

Сьогодні найшвидша пошта – електронна.

Фізхвилинка «Зимові танці»

Картинки по запросу "виготовлення об'ємної аплікації мишка"6) П’яте завдання

5***** Виготовлення  аплікації «Мишка».

Відеоурок.

www.youtube.com/watch?v=ygO1OE6NIhI

 

 

  • Молодці! Гарні у вас мишенята. А як їх багато! Дивіться, що вони наробили.
  1. Закріплення вивченого матеріалу

Гра «Пустунець-мишеня»

  • Мишенята подумали, що це сир і з’їли букви. Відремонтуємо слова.

П О … Т А                                   … В И Д К О

… Т О Р М                                   Л И С Т О Н О … А

П О … Т А Р                                 Н А Й … В И Д … А

  • З яким звуком ми познайомились?
  • Якою буквою він позначається?

ІІІ. Заключна частина. Саморефлексія.

Знаю…

Хочу….

Навчусь….

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку