Інтегрований урок з теми "Як зимують тварини".

Про матеріал
Інтегрований урок з теми "Як зимують тварини". В урок входить ранкове коло і робота в групах
Перегляд файлу

Ранкова зустріч: Як зимують тварини?

Хід уроку

Ранкове коло

Звучить музика, діти входять до класу.

 

  1.   Запрошення.

Учитель:

  •       На дворі летять сніжинки

Всі легенькі мов пушинки.

Тож і ми часу не гаймо,

В дружнє коло всі ставаймо. (діти беруться за ручки).

З днем прийдешнім всіх вітаймо.(далі діти виконують вправи).

У вас в правій руці є цеглинка.

Доторкніться цеглинкою до лівої руки вашого сусіда.

А тепер станемо ближче один до одного.

Плесніть у долоньки раз

До роботи всім нам час.

 

Пісня англійською мовою «Hello Song for Kids»

 

  1.                    Привітання «Абетка добрих слів»
  •       Вранці, коли Ви зайшли до класу, то кожен із Вас обрав цеглинку певного кольору з буквою. Пропоную Вам привітатися і сказати добре слово один одному, котре починається з Вашої букви.
  •       Доброго ранку, Дмитре!
  •       Доброго ранку, Наталіє Сергіївно!
  •       Ти унікальний!
  •       Дякую!

Дмитро звертається до Кіріла англійською мовою.

You are nice

  •       Привіт, Сашо!
  •       Привіт, Кіріле!
  •       Ти добра!
  •       Дякую!
  •       Привіт Глібе!
  •       Привіт Сашо!
  •       Ти симпатичний!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Денисе!
  •       Привіт Глібе!
  •       Ти радісний!
  •       Дякую!

Денис звертається до Поліни англійською мовою.

You are great.

  •       Привіт, Веніаміне!
  •       Привіт, Поліно!
  •       Ти милий!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Привіт, Веніаміне!
  •       Ти веселий!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Тимуре!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Ти кмітливий!
  •       Дякую!

Тимур звертається до Вероніки англійською мовою.

You are bright.

  •       Привіт, Максиме!
  •       Привіт, Вероніко!
  •       Ти позитивний!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Ангеліно!
  •       Привіт, Максиме!
  •       Ти гарна!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Миколо!
  •       Привіт, Ангеліно!
  •       Ти ласкавий!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Софіє!
  •       Привіт, Миколо!
  •       Ти артистична!
  •       Дякую!

Соня звертається до Данила англійською мовою.

You are smart.

  •       Привіт, Артеме!
  •       Привіт, Даниле!
  •       Ти чуйний!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Інно!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Ти яскрава!
  •       Дякую!
  •       Доброго дня, Наталіє Сергіївно!
  •       Доброго дня, Інно!
  •       Ви творча!
  •       Дякую!

 

  1.   Вправа «Синоптик» (музична заставка)
    1.                    Виграш в лотерею
  •       Вчора, виграш в лотерею отримав _____________. Саме він зараз буде нашим черговим синоптиком.
  •       Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, ________________.
  •       За вікном 5 грудня, третій день робочого тижня, середа.
  •       Небо похмуре. Температура повітря +1оС (1 градуса тепла). Цього дня заглядали у пташині гнізда: якщо в них багато пуху, сухої трави і соломи — пернаті відчувають холодну зиму. Дякую за увагу!
  • Дякую, Дмитре, за змістовний прогноз.

 

Інформація від вчителя: До речі, сьогодні, 5-го грудня, відзначають щорічне свято - Міжнародний день волонтерів. Цей день присвячують тим людям, які не шкодуючи своїх сил і коштів беруть участь у різних акціях і програмах соціальної допомоги.

  • Пропоную обрати переможця, який буде наступним черговим синоптиком.

 

  1.   Обмін інформацією:
    1.                    Вправа «Сюрприз» (в коробці сніжинка)
  •       А зараз увага!
  •       Я приготувала для Вас сюрприз, який знаходиться в цій скриньці, але потрібно відгадати, який саме. Ви задаєте питання, а я відповідаю тільки «так» або «ні».
  •       Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (сніжинка)
  •       А чому саме сніжинка? (Тому що, це явище природи яке буває лише в певну пору року)
  •       А яка пора року робить нам такі сюрпризи? (Зима)
  •       Тож давайте пригадаємо, яка тема тижня? (Зима)
  •       А складіть за допомогою цеглинок, звукову модель слова «Зима». (-*-*)
  •       А тепер покажіть скільки складів у слові «зима»? (2)Чому? (Тому що там 2 голосних)
  •       На який склад падає наголос? (На 2)
  •       Які ви у мене молодці! Похваліть себе! (Погладьте себе по голові.)
  •       Пам’ятаєте, на попередньому уроці у нас виникло питання «Як пристосовуються до зими тварини?». Пропоную вам обмінятися здобутою інформацією.

 

  1.                    Інформація від дітей про те, як тварини пристосовуються до зими.

 

  1.                    Інформація від вчителя. (відео про тварин взимку)

 

  1.   Крісло автора 
  •       Настав час крісла автора. Запрошуємо ______________.
  •       Сьогодні я розкажу вам про те, як взимку можна допомогти тваринам. В наших силах врятувати тварин від голодної смерті: звірів можна підгодовувати, для птахів розвісити годівнички, безпритульних тварин можна взяти додому. Я вирішила ось так допомогти тваринам взимку: виготовила годівничку для птахів.

- А на перерві я пропоную залучитись до акції "Допоможемо зимуючим птахам"

 

  1.   Щоденні новини.
  •       А сьогодні до нас завітав гість, якого можна зустріти тільки взимку. Хто він, ви дізнаєтесь коли складете його з геометричних фігур. Для цього об’єднайтесь у трійки та виконайте завдання. ( Діти складають сніговика).
  •       Які фігури ви використали для сніговика? (Коло і трикутник)
  •       У які множини ми можемо об’єднати ці фігури? (Множина коло і множина трикутник)
  •       А які підмножини ми можемо виділити у кожній множині? (Підмножина великих і підмножина маленьких фігур)
  •       Чудова робота!
  •       На нас сьогодні чекає цікавий день: на уроці математики вивчатимемо число 10, на українській мові про нову букву дізнаємось, на динамічних перервах ми відпочинемо.

 

  1.   Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці».
  •       Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
  •       Хочу всіх вас на рухливу фізкультхвилинку Вас запросити.
  •       Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!

 

  1.   Робота в групах (в малюнках)
  •       Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в групах. А в якій групі ви будете працювати, Вам допоможуть цеглинки, які ви обрали вранці. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
  1. Працюють всі.
  2. Один говорить - усі слухають.
  3. Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
  4. Цінний час.
  5. З повагою стався до всіх.
  6. Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
  •       На роботу ви маєте 5 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!

 

I група Кмітливчики (жовті)

Матеріали: аркуші з назвами тварин, прищепки, картки із зображенням тварин, опис тварин.

Що потрібно робити:

  1.   Відновити назву тварин, вставивши пропущені букви, що позначають голосні звуки.
  2.    Встановити відповідність між назвою тварини, її описом та малюнком (пазл)

 

ІІ група Мудрунчики (помаранчеві)

Матеріали: палички Кюїзенера, шаблони з виразами, малюнки до виразів, картки з математичними знаками.

Що потрібно робити:

  1. Зробити 3D модель цифри 9
  2. Продемонструвати склад числа 9 за допомогою паличок Кюїзенера.
  3. Відновити вираз, поставивши відповідні математичні знаки.
  4. До поданого шаблону з виразом підібрати малюнок.

 

ІІІ група Шифрувальники (фіолетові)

Матеріали: речення, аркуші зі словами, прищепки з приголосними буквами, малюнки.

Що робити:

  1. Вставити пропущені слова у подані речення.
  2. Розташувати речення відповідно до послідовності малюнків.
  3. Дібрати назву до тексту із запропонованих.

 

IV група Дослідники (зелені)

Матеріали: крохмаль (кукурудзяний, картопляний), олію (дитяча, соняшникова, рапсова…), барвники, кольорові олівці, малюнки.

Що робити:

  1.     Для того, щоб зробити штучний сніг, необхідно до крохмалю поступово влити олію і перемішати. Сніг на дотик стає крихким, як кінетичний пісок, але чудово ліпиться в кульки. Щоб отримати різні ефекти, досить додати в масу натуральні ароматизатори або барвники.
  2.     Подивіться на малюнки та знайдіть 10 відмінностей. Розмалюйте їх.

 

Презентація робіт

 

Запитання від учителя на рефлексію до учнів групи:

Запитання до груп:

  •  Як Вам працювалося?
  • Чи задоволені ви своєю роботою?
  • Що допомогло Вам виконати завдання?

 

  •       Дякую Вам за роботу. Ви чудово працювали.
  •       Запрошую всіх у коло.

 

  1. Рефлексія
  •       Підведемо підсумок уроку.

Вправа «Пальчики»

- Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погоджуєтесь:

  •       У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  •       Сьогодні більше дізнався про те, як зимують тварини
  •       Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
  •       Вдома я поділюся враженнями з батьками.
  •       Разом з друзями я допоміг тваринам узимку.

 

  •       У кого розкрилась долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

 

Пісня «Час перерви настав»

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

doc
Додано
29 вересня
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку