Ранкова зустріч: Як зимують тварини?
Хід уроку
Ранкове коло
Звучить музика, діти входять до класу.
-
Запрошення.
Учитель:
Всі легенькі мов пушинки.
Тож і ми часу не гаймо,
В дружнє коло всі ставаймо. (діти беруться за ручки).
З днем прийдешнім всіх вітаймо.(далі діти виконують вправи).
У вас в правій руці є цеглинка.
Доторкніться цеглинкою до лівої руки вашого сусіда.
А тепер станемо ближче один до одного.
Плесніть у долоньки раз
До роботи всім нам час.
Пісня англійською мовою «Hello Song for Kids»
-
Привітання «Абетка добрих слів»
-
Вранці, коли Ви зайшли до класу, то кожен із Вас обрав цеглинку певного кольору з буквою. Пропоную Вам привітатися і сказати добре слово один одному, котре починається з Вашої букви.
-
Доброго ранку, Дмитре!
-
Доброго ранку, Наталіє Сергіївно!
-
Ти унікальний!
-
Дякую!
Дмитро звертається до Кіріла англійською мовою.
You are nice
-
Привіт, Сашо!
-
Привіт, Кіріле!
-
Ти добра!
-
Дякую!
-
Привіт Глібе!
-
Привіт Сашо!
-
Ти симпатичний!
-
Дякую!
-
Привіт, Денисе!
-
Привіт Глібе!
-
Ти радісний!
-
Дякую!
Денис звертається до Поліни англійською мовою.
You are great.
-
Привіт, Веніаміне!
-
Привіт, Поліно!
-
Ти милий!
-
Дякую!
-
Привіт, Артеме!
-
Привіт, Веніаміне!
-
Ти веселий!
-
Дякую!
-
Привіт, Тимуре!
-
Привіт, Артеме!
-
Ти кмітливий!
-
Дякую!
Тимур звертається до Вероніки англійською мовою.
You are bright.
-
Привіт, Максиме!
-
Привіт, Вероніко!
-
Ти позитивний!
-
Дякую!
-
Привіт, Ангеліно!
-
Привіт, Максиме!
-
Ти гарна!
-
Дякую!
-
Привіт, Миколо!
-
Привіт, Ангеліно!
-
Ти ласкавий!
-
Дякую!
-
Привіт, Софіє!
-
Привіт, Миколо!
-
Ти артистична!
-
Дякую!
Соня звертається до Данила англійською мовою.
You are smart.
-
Привіт, Артеме!
-
Привіт, Даниле!
-
Ти чуйний!
-
Дякую!
-
Привіт, Інно!
-
Привіт, Артеме!
-
Ти яскрава!
-
Дякую!
-
Доброго дня, Наталіє Сергіївно!
-
Доброго дня, Інно!
-
Ви творча!
-
Дякую!
-
Вправа «Синоптик» (музична заставка)
-
Виграш в лотерею
-
Вчора, виграш в лотерею отримав _____________. Саме він зараз буде нашим черговим синоптиком.
-
Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, ________________.
-
За вікном 5 грудня, третій день робочого тижня, середа.
-
Небо похмуре. Температура повітря +1оС (1 градуса тепла). Цього дня заглядали у пташині гнізда: якщо в них багато пуху, сухої трави і соломи — пернаті відчувають холодну зиму. Дякую за увагу!
-
Дякую, Дмитре, за змістовний прогноз.
Інформація від вчителя: До речі, сьогодні, 5-го грудня, відзначають щорічне свято - Міжнародний день волонтерів. Цей день присвячують тим людям, які не шкодуючи своїх сил і коштів беруть участь у різних акціях і програмах соціальної допомоги.
-
Пропоную обрати переможця, який буде наступним черговим синоптиком.
-
Обмін інформацією:
-
Вправа «Сюрприз» (в коробці сніжинка)
-
А зараз увага!
-
Я приготувала для Вас сюрприз, який знаходиться в цій скриньці, але потрібно відгадати, який саме. Ви задаєте питання, а я відповідаю тільки «так» або «ні».
-
Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (сніжинка)
-
А чому саме сніжинка? (Тому що, це явище природи яке буває лише в певну пору року)
-
А яка пора року робить нам такі сюрпризи? (Зима)
-
Тож давайте пригадаємо, яка тема тижня? (Зима)
-
А складіть за допомогою цеглинок, звукову модель слова «Зима». (-*-*)
-
А тепер покажіть скільки складів у слові «зима»? (2)Чому? (Тому що там 2 голосних)
-
На який склад падає наголос? (На 2)
-
Які ви у мене молодці! Похваліть себе! (Погладьте себе по голові.)
-
Пам’ятаєте, на попередньому уроці у нас виникло питання «Як пристосовуються до зими тварини?». Пропоную вам обмінятися здобутою інформацією.
-
Інформація від дітей про те, як тварини пристосовуються до зими.
-
Інформація від вчителя. (відео про тварин взимку)
-
Крісло автора
-
Настав час крісла автора. Запрошуємо ______________.
-
Сьогодні я розкажу вам про те, як взимку можна допомогти тваринам. В наших силах врятувати тварин від голодної смерті: звірів можна підгодовувати, для птахів розвісити годівнички, безпритульних тварин можна взяти додому. Я вирішила ось так допомогти тваринам взимку: виготовила годівничку для птахів.
- А на перерві я пропоную залучитись до акції "Допоможемо зимуючим птахам"
-
Щоденні новини.
-
А сьогодні до нас завітав гість, якого можна зустріти тільки взимку. Хто він, ви дізнаєтесь коли складете його з геометричних фігур. Для цього об’єднайтесь у трійки та виконайте завдання. ( Діти складають сніговика).
-
Які фігури ви використали для сніговика? (Коло і трикутник)
-
У які множини ми можемо об’єднати ці фігури? (Множина коло і множина трикутник)
-
А які підмножини ми можемо виділити у кожній множині? (Підмножина великих і підмножина маленьких фігур)
-
Чудова робота!
-
На нас сьогодні чекає цікавий день: на уроці математики вивчатимемо число 10, на українській мові про нову букву дізнаємось, на динамічних перервах ми відпочинемо.
-
Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці».
-
Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
-
Хочу всіх вас на рухливу фізкультхвилинку Вас запросити.
-
Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!
-
Робота в групах (в малюнках)
-
Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в групах. А в якій групі ви будете працювати, Вам допоможуть цеглинки, які ви обрали вранці. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
-
Працюють всі.
-
Один говорить - усі слухають.
-
Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
-
Цінний час.
-
З повагою стався до всіх.
-
Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
-
На роботу ви маєте 5 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!
I група — Кмітливчики (жовті)
Матеріали: аркуші з назвами тварин, прищепки, картки із зображенням тварин, опис тварин.
Що потрібно робити:
-
Відновити назву тварин, вставивши пропущені букви, що позначають голосні звуки.
-
Встановити відповідність між назвою тварини, її описом та малюнком (пазл)
ІІ група — Мудрунчики (помаранчеві)
Матеріали: палички Кюїзенера, шаблони з виразами, малюнки до виразів, картки з математичними знаками.
Що потрібно робити:
-
Зробити 3D модель цифри 9
-
Продемонструвати склад числа 9 за допомогою паличок Кюїзенера.
-
Відновити вираз, поставивши відповідні математичні знаки.
-
До поданого шаблону з виразом підібрати малюнок.
ІІІ група — Шифрувальники (фіолетові)
Матеріали: речення, аркуші зі словами, прищепки з приголосними буквами, малюнки.
Що робити:
-
Вставити пропущені слова у подані речення.
-
Розташувати речення відповідно до послідовності малюнків.
-
Дібрати назву до тексту із запропонованих.
IV група — Дослідники (зелені)
Матеріали: крохмаль (кукурудзяний, картопляний), олію (дитяча, соняшникова, рапсова…), барвники, кольорові олівці, малюнки.
Що робити:
-
Для того, щоб зробити штучний сніг, необхідно до крохмалю поступово влити олію і перемішати. Сніг на дотик стає крихким, як кінетичний пісок, але чудово ліпиться в кульки. Щоб отримати різні ефекти, досить додати в масу натуральні ароматизатори або барвники.
-
Подивіться на малюнки та знайдіть 10 відмінностей. Розмалюйте їх.
Презентація робіт
Запитання від учителя на рефлексію до учнів групи:
Запитання до груп:
-
Як Вам працювалося?
-
Чи задоволені ви своєю роботою?
-
Що допомогло Вам виконати завдання?
-
Дякую Вам за роботу. Ви чудово працювали.
-
Запрошую всіх у коло.
-
Рефлексія
-
Підведемо підсумок уроку.
Вправа «Пальчики»
- Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погоджуєтесь:
-
У мене зараз гарний і піднесений настрій.
-
Сьогодні більше дізнався про те, як зимують тварини
-
Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
-
Вдома я поділюся враженнями з батьками.
-
Разом з друзями я допоміг тваринам узимку.
-
У кого розкрилась долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
Пісня «Час перерви настав»
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп